-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
nem nem, folyamatosan melegedni fog!
ha elegen hiszünk benne, így is lesz!akku egész télen csepptöltőn volt, motor megtankolva (a benne lévő benzin kb másfélszer annyit ér, mint amikor elraktam, lol), hétvégén akármi lesz, én motorozni fogok. majdnem minden motoros erre készül, ettől zeng a fél internetes közösség, lájkolnám ha tényleg szép idő lenne, mert amikor novemberben leraktam a gépet, az 5-10 fokot geci hidegnek éreztem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
Ezek a dolgok ott véreznek el szerintem, hogy az emberek nagyon bután állnak a dolgokhoz. Ahhoz, hogy bármilyen eredményt érj el, mérned kell mindig. viszonyítani valamihez, pl alapállapothoz (igen azt is le kéne mérni). Rengeteg berendezés otthon nincsen az embernek, ezért is röhögök, amikor a kisipari módszerrel a japán csúcstechnikát akarja jobbá tenni a paraszt, sőt még érzi is.
Nagyjából értem miről beszélsz, sajnos nem vagyok mérnök, meg berendezéseim sincsenek erre a célra, tehát nem tudhatom mi lett a vége. Persze most kezdhetünk elméletben vitázni, hogy a hidegebb benzinnel alapvetően jobban megy egy motor, (meg hogy ezt a benzin melegítéses módszerrel porlasztását az első belső égésű motorokon alkalmazták az 1800as években) hogy az a bizonyos légoszlop megcsavarására szolgáló kis betét csak a akadályozza a gázoszlop előrejutását a szívótorokban, de a fene tudja. Top fuel autókon szokott lenni ilyen, de az nem ez a kategória. le kéne mérni mindent. Amíg ez nincs, addig nem mondhatunk semmire értékeket, meg eredményt. olyan nincs ebben a szakmában, hogy érzetre jobb lett. meg hogy kb ennyi lóerő mérés nélkül. ide számok kellenek.szerezz be egy átfolyásmérőt, egy piezoelektronikus áramlásmérőt, egy fékpadot, utána elkezdheted.
addig minden házikókány, mert nem tudod merre mész.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HELLAFLUSH
őstag
nem tudom mi bajotok ezzel a persely cserével, a 70es hengerek amiket boltba adnak azok meg sem közelítik ezt a teljesítményt ráadásul 40-60között mozog az áruk, így olcsóbban is kijöttem, és jobb teljesítményt is kaptam így a rendőrök se geciznek, mert a hengerre 50cm3 van írva bár néha elég furcsán néznek
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
én biztos nem ilyen dolgokban gondolkodnék. vennék egy lambdát, beleraknám a leömlőbe, És az alapján perecízen beállítanám egy normális típusidegen jóval modernebb karbival. Szerintem bőven hozná uazt a szintet. Nem nagyon hiszek ezekben a háztáji dolgokban, és mégegyszer mondom, szerszám kell hozzá, hogy ellenőrizd, mit csináltál. máshogy nem megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tavalyelőtt jöttem haza Pestről ősszel. Valami November, olyan este 10 körül. Mutatott kb 6 fokot a műszer a vfr-ben. Ott áldottam az oldalhűtő ötletét, és a menetszélvédelmet. Igaz így is a tankon hasalva jöttem haza, de valami kva hideg volt... Melengettem a kezeim a vázon, meg a deklin, meg mindenhol...
De a legszarabb eddig a 400assal volt. Első SZIN-en voltam Szegeden, éjjel jöttem haza, lent a p.ában az Alföld déli részén, kiba..tt fáradtan, alig bírtam ébren maradni. Azóta nem csinálok olyat még egyszer...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stifi
senior tag
korrekt a weblapjuk de azért nincs fenn minden, érdemes elmenni személyesen is ha nincs messze! a szavas keresőbe mondjuk megpróbálhatod az "aláöltöző" kifejezést!
a kezdő kurzust azért gondoltam, mert elmotoroztam már vagy 40k kilómétert, de még mindig nem tudom rendesen ledönteni a motort lapra, és nem hiszem hogy a versenypályán csak úgy megváltozna minden, és sikerülne szépen kanyarogni, legalább elmagyarázná valaki mit hogyan kell csinálni...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
boogie84
veterán
-
Integra
titán
emlékeim szerint van egy vfr1000 projekt ami a blade felé van pozícionálva/vagy azt leváltandó. de ezt csak akkor tudjuk meg, ha kihozzák. valszeg ez a most ismert blade utolsó modellfrissítése, aztán jön a következő generáció teljesen új alapokról. amit az s1000rr meg a panigale miatt valószínűsítek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.
V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
én is így gondolom. én is csak kimennék nézelődni, dumálgatni, valami változatos utat választanék oda-vissza, már amennyire az alföld lehet változatos. még az új gumit sem volt időm felrakatni.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
nem csak nincs rászorítva rendesen a csonkra? az enyémen egy kis bilincset kell megszorítani, lehet csak azon kell húzni. könnyen becsaphat hogy honnan folyik, mert a csonktól nem csöpög le azonnal, hanem végigfolyik szépen a benzincsövön és csak a kanyarban csepeg le
ha tényleg szar a cső akkor sztem ne kockáztass, nem ér annyit...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
nekem meg nem zár a benzincsap rendesen. leveszem a tankot, elzárom a benzincsapot és csöpög a benzin, de nem kicsit. lehet ki kell cseréltetnem a benyacsapot...így nem gond mert úgyis nyitva van mindig, csak szerelésnél kellemetlen, hogy fordítgatni kell a tankot hogy ne folyjon...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
akkor jól szuperált a benzincsöved
mehetünk következő szombaton is, még érvényes az ótópppályamatricámja, hideg volt rendesen, úgyhogy összekuporodtam a motoron, erre olyan minimális lett a légellenállásom, hogy
félórán belül fent voltam...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomyoy
senior tag
Eddig ez a legjobb táblázat amit találtam itt minden variáció megtalálható. Az a baj, hogy az autósiskolák sem tudják......
nyiknyiknyiknyik
-
Prof01
veterán
Kedves .mf és többiek!
Ma utánajártam a dolognak, voltam több autós/motoros iskolában, és a hír igaz!
Így van, ahogy mondod! Az értelme nulla. Köszönhetően a hülye, inkompetens törvényhozóinknak (hogy rohadna meg mind)!
Tehát az tehet különbözetivel A korlátlant, akinek 1éve belüli a jogsija és elmúlt 21 éves. Gondolom ezentúl már senki se fogja ezeket választani, mert így értelmét vesztette a dolog.Szóval lényegében jól megszívták akik A1/Ak.-val rendelkeznek több, mint 1 éve és nagyot terveztek rakni...
Köszönöm Mo! +1 ok, amiért itt hagyom hamarosan ezt a szemét országot!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
Szerszámkészlet nekem nincs benne. Ha beszarik, akkor valószínűleg úgyse tudnék vele mit kezdeni az út szélén. Inkább a nagy MOL láncspray Kéne majd vmi esőcucc is bele...de nekem tetszik, hogy ennyi "szart" bele lehet csak úgy önteni Egy R1-nek láttam a csomagtartóját...na az vicc, még egy fing sem férne el benne kényelmesen
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
Cipelni persze, hogy jobb a hátizsák. Nekem ez szerencsére nem szempont, mert sosem azért vittem cuccokat, hogy gyalog vigyem őket ideoda később (max egy keveset a kedvenc kicsi hátizsákomban . Sokszor pedig azért viszünk dobozt, hogy belerakjuk az összes motoros ruhánkat egy kis erdeti séta erejéig vagy televegyük krumplival vagy ilyesmi Erre a célra nem alkalmas a hátizsák. Az elsőre talán még igen, de cipeli a fene, ha nincs rá szükség.
-
shiNIN
tag
Mintha lenne kék-sárgám, zöldem is, elférnek az irattárcámban, úgyhogy az OK.
Láncvédőm speciel nincs, de ez csak a műszakiztatókat zavarta, el is vitáztunk a lábcsonkolódás esélyeiről (ami egyébként nulla), de az álláspontok nem közeledtek.Tegnap egyébként rájöttem, hogy teljesen jó leszek én powerball nélkül is (amit Fehérváron nem is kaptunk), Cilinek elég határozott a kuplungja, azt pedig igen sokszor használom, persze nem váltáshoz, azt ritkán kell, Bodajktól Zircig pl. tipikusan egyszer sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- DXRacer használt szék eladó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen