Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz polonic #60011 üzenetére

    Ez valami elterjedt nem is tudom micsoda, hogy járatni kell.
    Jó 2 órán át küldöm 200-250 között a laguna-t, kiállok tankolni, szerinted én azt ott járatni szoktam? Azonnal leállítom és bemegyek a kávézó/étterem részlegbe, a többit intézi a kutas... 550 ezer után is a turbómnak semmi baja, sőt. A francokat kell azt járatni és a start-stop, ha be van kapcsolva az bizony le fogja állítani. Ugyanez a szitu Öcsém 2015-ös Passat-javal, az életbe nem járatta pályázás után, pedig kitolja a szemét is...Vagyis megáll és az autó leáll. Semmi gondja nem volt eddig, nyilván, ha lenne belökné szervizbe, de a turbójának neki sincs semmi baja, vagy valami előjele, hogy lenne/lesz. 190 ezret rakott bele 2.5 fél év alatt. Szerintem...

    A hidegen tiprás, ahogy írod, na az viszont gyilok lehet a turbónak, azt én is betartom mindig, amikor a víz üzemin van, utána még egy 5- 10 perc, hogy az olaj is rendesen felmelegedjen, aztán utána már nyomom is neki.

    Ne is törődj vele...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák