Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    És az következő pillanatban meg arra szoktam rájönni, hogy szoftveresen a 'fojtást' ki kéne venni, mert rühellem mikor nyomom tovább a pedált, de érzed/monitorozva látod, hogy nem úgy/nem olyan meredekséggel történnek tovább az események (fojtószelep pozíció, befecskendezés) mint várnád/bowdennel történne.
    Csúcsteljesítményen sokat nem, de rugalmasságon, vezethetőségben eleget hoz egy ilyen.*
    Előző autómban volt még egyéb szűk keresztmetszet, így azon is változtatva lett; a Mégane kipufogója már nem fog annyit vissza, ez maradt.
    Mondják hogy drága, meg minek... De a hifi, vagy egy szép alukerék sem olcsó, és minek. Ezzel legalább kényelmesebben vezethető lesz az autó, és van amelyiknél a fogyasztáson is hoz vissza (ennél az autónál ezzel a váltóval nem igazán).

    *:Az enyémnél gyári nyomaték maximum (151Nm@4250) 1000rpm-el korábban elérhető, és 152+Nm tartományban van 3300-5700rpm között.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák