-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #72144 üzenetére
Szabályzás nem volt, szimmering a főtengely szimmering lett cserélve. Pedig esküszöm ennyiért csináltak, futomuallitassal együtt. Kis maszek műhely, egy 35 év körüli srác. Abszolút elégedett vagyok vele, már több mindent csinált meg hiba nélkül.
Nyilván ahogy mondod lehet ezt precizebben is csinálni és akkor jóval drágább lesz, de ilyen áron amit kaptam ez több mint tökéletes.
-
veterán
válasz rob210 #72145 üzenetére
Köszönöm.
"Szűrőnél fontos, hogy a kocsid vízérzékelős vagy anélküli."
"Dpf függvényében"És tányéros olajszűrő leszedőt unix-ba megvehetem? Remélem ott tudják, milyen kell a szűrőhöz, kocsihoz,
Megvennék ott mindent.
Már nagyon "égető" a csere.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #72189 üzenetére
Egyelőre nem 100, hogy az indítóMötör halott, az aksi indítóárama kb a gyári érték 60%-át tudta ma reggelre nála, szóval holnap reggelre kiderül, hogy az aksi full halott-e, és amellett kell-e az indítóMotört javítani.
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
veterán
válasz rob210 #72211 üzenetére
Tetőcsomagtartót szeretnék. Tudsz ajánlani? Mert ahogy látom, ez nem olyan mint az Octavia-m, hogy szinte bármilyet fel tudok rá rakni.
Ezen nem látok csak egy-egy felfogatási pontot.
Valami speckó, a gyár által kiadott csomitartó megy rá?Scenic 3. 2011.
Köszi
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
veterán
-
lacu1516
újonc
válasz rob210 #72225 üzenetére
Fogalmam sincs. Azt mondta hogy ratette gépre és erre az alkatrészre ír hibát. Hoztam egyet erre is azt mondja és felajanlotta hogy a kettőből csinál egyet nekem de hát nekem ez nem gyerebe.
Egyébként hibás utánfutó vágta ki a biztosítékot párszor de cserével megoldódott mindig de egyszer csak nem. Így lett most bal oldali helyzetjelzo nélküli autóm, plusz a km óra világítás sem jó. Nagyobb biztosítékot is kivágja ahogy ramegy a világítás. -
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #72225 üzenetére
Megjegyzés: balos helyzetjelzők és km óra világítás nincs a kocsiban, ez a biztosíték ég ki mindig amint ráteszem a helyzetjelzőt.
Nekem ez gyanús. Mivel egy durva zárlatra utaló jelenség nem lett megszüntetve, simán elküldhették az örök vadászmezőkre első bekapcsoláskor a bontott cuccot IS."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #72216 üzenetére
Motorban vagy a turbóban van változás a dpf nélkülinél a dpfeshez képest? Látom hogy azt ajánlja a gyártó is amit te, de turbónál nem tudok difiről, motornál sem tudtam idáig.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #71995 üzenetére
Egyelőre úgy tűnik megoldotta. Kövi héten megy a kipufogóshoz, flexicső csere (kifúj) + középen le van szakadva. Korábban írtad, h konstrukcióból adódóan felveri a dobra a vizet a kerék. Ilyen prevent hőálló festék sprayvel megküldhetem?
+1: ez az alátét kell a leeresztő csavarhoz? Elring jó belőle?
Lassan rakok fel képet a verdáról (bár szépnek nem szép), hogy legálba írhassak ide.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
harry
veterán
válasz rob210 #72299 üzenetére
Köszi a válaszokat. Nagyon remélem, hogy rossz eredmény esetén nem marasztalják ott a kocsit Amúgy nyáron volt műszakin, ott nem volt gond, értékeket majd meg tudom nézni, ha mond valakinek valamit.
A magasabb benzinfogyasztásról mi a véleményed? (#72286)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz rob210 #72303 üzenetére
Ez is lenne a kérdés, hogy külön van -e a kettő biztosíték. Péntek előtt nem lesz időm foglalkozni az autóval, csak a segíséget közlöm a sráccal. Ezért lenne jó egy kapcsolási rajz, mert azt továbbítani tudom neki.
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
harry
veterán
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #72317 üzenetére
Nem ismerem a történeted de azért vannak lehetőségeid. Nem ártana egy kicsit megszorongatni a biztosítót a Fogy. Felügyeleten keresztül mivel - "ha tévesen, hiányosan tájékoztatták valamiről " - az már kellő indok erre.
-
Marvinyo
aktív tag
válasz rob210 #72354 üzenetére
1.4-es, benzines.
Fékprobléma.
Álló motornál kemény, ahogy annak lennie kell. Ahogy beindítom szinte bezuhan a pedál, a legalsó néhány centin van csak némi ellenállás és fékerő.
Nemrég jött szervizből, de ettől teljesen független hibával. Ez a szerviz messze van, ide nem vinném vissza fék nélkül.
Másik szervizben volt mindenféle folyadék csere, kb. 1 vagy 2 hónappal ezelőtt. Lehetséges, hogy ott légtelenítették rosszul, és csak ennyi idő múlva derül ki? Nincs napi használatban az autó, de így is sok időnek tűnik.
Mert mintha hasonló lenne mint amit a tankönyvben leírnak, hangja is olyasmi. Viszont pumpálásra se keményedik fel.Fékolaj elfolyásra gondoltam (megnézni sajnos nem tudtam, körülmények miatt csak letettem az autót és mennem kellett tovább), de ha jól sejtem, ha (részben) elfolyt volna a fékolaj, akkor leállított motornál se szabadna ennyire keménynek lennie.
A motor beindítása után azonnal jelentkezik, leállítás után szinte azonnal elmúlik.
Clio 1-es Pardon, elsiettem a hozzászólást.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #72354 üzenetére
A visszatérésed hetét le is stoppolnám
Tegnap megvolt a középen leszakadt kipufogó rendberakása. Pluszban cserélve lett a flexicső is, mert el volt rohadva, meg ki is fújt rendesen. 35k volt a művelet. Győrben is kértem árajánlatot, ugyanúgy 35k-t mondott az ürge, de inkább vittem a megszokott helyre, mert ott tudom, hogy jól dolgoznak a srácok (17. kerület Bujákhida utca, Proex). B opciónak maradt volna a Janó dob, Robi ajánlotta őket, meg neki talán 18k volt a flexicső csere (ebbe benne volt az anyag is?).
Jövő héten lámpa polír, utána lövök képet a gépről.
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #72358 üzenetére
Ok, akkor hiába is nézem. Berhidán van aki ezzel foglalkozik, azt ajánlottam neki. Az ő szerelője egyébként se vállalta. Érdekes, hogy nem terpeszt semennyire, de ütni üt, tehát már belerágott és szorul. De úgy eltörve, ahogy a Renault rugó tud, az biztos nincs.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #72317 üzenetére
Sajnálom, elég nagy szopás a biztosítóval harcolni.
Sokan hülyének néznek hogy cascózok a 10 éves autóra is; de már többször volt/lett volna rá szükség. Amikor minket zúztak le, akkor a bő 900ezret a casco fizette, és a mi biztosítónk verte le a hibás biztosítóján. Nekem -többek között- ez megér évi 35.000et. Sose legyen rá szükség.
Más: Ha valakinek M3 ph2 fl vagy egyéb vetítőlencsés járműbe érdekes lenne jóféle Philips ledes fényforrás, dobjon egy privátot (lumenetes ár kevesebb mint feléért, 15k+posta).
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
Marvinyo
aktív tag
válasz rob210 #72363 üzenetére
Ez ennyire rossz érték? Kollégával beszélve elvileg a vizesedés lenne a lényegi elem, azt nem mérték vagy nem vezették fel a szervizlapra. Lehetséges, hogy csak ez a baja, vagy valószínűleg van ott más is?
Legutóbb fűtést szereltek az autón (1-2 hete, ventillátorcsere), illetve lógtak kábelek (nem mondták meg milyen...), ott történhetett valami? Lehetséges, hogy a fék lógott, visszatették és nem nézték meg kapott-e levegőt?Kedden tudom szervizbe vinni, szerencsémre vállalták még idén, de remélem csak a folyadékcsere kell neki :-(
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz rob210 #72375 üzenetére
Más foglalat? Lumenet alapján:
https://lumenet.hu/hb4-izzo
https://lumenet.hu/hb3-izzo
De ha felhívod őket tuti segítenek.A P22d a köznyelvben HB4 izzóként ismert izzó szabvány szerinti fejelése. A HB4 szó valójában a foglaltra illetve a nagy H a halogén izzóra utal. Tehát a HB4 foglalatba P22d fejelésű izzó való.
A P20d a köznyelvben HB3 izzóként ismert izzó szabvány szerinti fejelése. A HB3 szó valójában a foglaltra illetve a nagy H a halogén izzóra utal. Tehát a HB3 foglalatba P20d fejelésű izzó való.
Már ha erre gondoltál egyáltalán
Még random google találat: link[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #72396 üzenetére
Kötelezhetnek elvileg. Az utakon járkáló rosszul világító 60%-ot is (vakít, matt, sárga vagy fehér vagy kék vagy zöld, csak egy csíkot világít meg, felemás, lifeg az izzó, stb). Több mint 100e km-t mentem ilyenekkel, müszaki, több igazoltatás volt, nem volt bajom idáig. Látták hogy nem gyári - az ötéves vetítőlencsés autóról ezt nem is mondja meg már senki, higy nem az! - meg azt is, hogy nem vakít, oda és úgy világít ahogy kell. Ha pl vakítana, tuti kaptam volna érte igazoltatásokkor vagy vizsgán. Ahogy ugyanezen rendőrök és műszakiztatók gagyixenonos ismerőst és a lányát meg is büntették/nem engedték át; nagyon helyesen, teszem hozzá, kurva zavaró volt.
Ettől még nem fogok napi 2,5 órát sárga fénnyel közlekedni, nem vagyunk egyformák :R
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #72446 üzenetére
Nem az én autómról van szó, csak érdeklődöm.
Egy kétmikronos szűrő nem képes megfogni a spént? Mert ha jól tudom csak azon keresztül kap üzemanyagot a szivattyú.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #72476 üzenetére
Igen arra a szíjtárcsára gondoltam
Most visszaolvasva látom, hogy a a pumpáról beszélt. Ilyen az amikor 3 felé írok egyszerre
Igazából olyan szempontból mindegy, hogy nem megfelelő munkát végzetek.
Lehetett volna még sok mindent írni de nem akartam a Háború és béke terjedelmet elérni[ Szerkesztve ]
-
blackmorph
tag
válasz rob210 #72477 üzenetére
Ahogy érzed :) . Valamikor kellene egy leírás a "szar a turbó" vettem felújítottat, újat stb, felraktam, megint szar lett, biztos ő a hülye, csaló, hazug stb. Pedig ott is csak be kéne tartani a derítsük ki miért ment tönkre, majd cseréljünk mindent amit kötelező és ami a hibát okozta. Sokszor ez nem is kerül sokkal többe, viszont az eredmény mindig jó.
Rendet kellene tenni sok fejben, többek közt a kókány szerelőkében is mert ha az ügyfél nem jártas, neki kellene, hogy felelőséggel felvilágosítsa, stb. Meg persze az emberekben akik mindig meglépődnek, hogy autózni drága, pláne ha olyan autót vettünk ami semmiben sem a jövedelemhez van kiválasztva. És innen jön a szar ez, szar az, régen minden jó volt stb.
Persze nyilván vannak kivételek emberekben, autókban. -
gergo5991
őstag
válasz rob210 #72543 üzenetére
szóval ha jobbra kanyarodok már tekerem vissza egyenesbe a kormányt és mennék egyenesen, de a kocsi eleje még tolja magát jobb irányba. mintha csúszna a kocsi eleje
kép: [link]
a fekete ahonnan jöttem és a piros nyilt meg azt jelzi hogy majdnem felmentem a járdára mert mikor már egyenesbe volt a kormány akkor is jobboldalra ment a kocsi pedig egyenes volt a kormány.jobban nemtom elmagyarázni sztem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen