Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Brogyi #15348 üzenetére

    Olvastam, csak akartam még tesztelni egyet. A csütörtöki leállításkor mért
    12,2V-ból hétfőre 11,8 maradt. A xenon az iszonyat lerántja a feszt... Főleg
    bemelegedéskor, viszont az akksi bírja a terhelést: visszaállt 11,8-ra a teszt
    után + a motor is pöcc-röff indult... Lassú merülést okozhat az UTCOMP is,
    ami méregeti ezeket az adatokat. De csak akkor, ha rajta van a gyújtás...:D
    Van extrém energiatakarékos módja, de akkor nem működik az óra, nekem
    meg az az egyik legfontosabb funkciója, szóval együtt élek a merüléssel.:B

    20K-t még szánnék arra az akksiteszterre, de 30-at már nem adok érte. És
    csak egy helyen találtam akcióban 20K-ért: valamiért "megvásárolhatatlan"!
    Odáig még nem jutottam el, hogy felhívjam őket, hogy esetleg mégis van?:DDD

    Céghez beérve amúgy 12,5-re ment le, így köze nincs a névleges 12,8-hoz,
    délutánra meg már csak 12V volt benne megint. (Nem tartja a feszt vmi jól.)
    Tény persze, hogy ilyen rövid utakon hűdenagyon feltöltődni sem tud soha...

    Ui: az a kemény, hogy a xenon bekapcsolása "rászór" a fordulatszámjelre is
    simán bemérte 60 rpm-nek azt az egy impulzust a fedkomp... röhej.:))

    Szerk: holnap szerintem rácuppantom az MXS 7.0-t, AGM módban, a recond
    hanyagolásával
    : van hozzá az a fixre bekötő bizbasz, kényelemes rátölthetek
    bármikor. Akár a cégnél is (ha el nem lopják a töltőt). Kíváncsi vagyok...!:R

    nyogo83: a xenon trafót nem lehetne vmivel árnyékolni? Olyan jól be van kötve
    a két hőmérő, hogy nincs nagyon ingerenciám a kábeleiket lecserélgetni...:F

    A Lexus-os hírhez annyit, hogy "rácsúszott" a sínekre szegény. Aham... Csak
    vitte magával komplett szalagkorlátot, meg a fél padkát, a kitört kerekével...:DDD

    Grillo: :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák