Új hozzászólás Aktív témák

  • adorjant

    senior tag

    válasz AMD Power #44286 üzenetére

    Nagyon sok apróságon spóroltak. Tudom mert volt Classicom,és mellette "sima" G,na meg most is :)
    Biztosan írtuk már,de soha nem árt az ismétlés :)

    -Sok-sok-sok zajszigetelés hiányzik. HIÁNYZIK.
    -Csak az egyik kulcs távirányítós
    -Fejtámlák csak egy ponton "recézettek"
    -Nincs hátsó könyöklő,és ezáltal sílécalagút sem
    -Nincs kesztyűtartó polc
    -Borzasztó anyagú kárpit,220v és izzadtság bármikor garantált :D
    -Silány gyári gumi (szerencsére ezeket lassan kidobják róluk)
    -Nincs ventilátor a klímahűtőn -> hőségben,városban akkora hangja van a vízhűtő ventinek,hogy garantáltan az egész utca téged figyel
    -Hátsó lámpák kevésbé színezettek,már-már rózsaszín a helyzetjelző a régi piroshoz képest
    -Kevesebb rendelhető extra (olyan apróságok is,hogy nincs olvasólámpa nemhogy hátul,de elöl sem)

    Néhány dolog megmosolyogtató,de a hétköznapokban bosszantó is tud lenni...
    Az egész autón érződik hogy ez egy Astra Light.

    Így hirtelen ennyi jut eszembe, én újonnan vettem a Classicot,úgy valóban élvezhetőbb egy simához képest,de komfortban,kényelemben,zajszintben hidd el hogy sokkal gyengébb,és néhány évecske után eltűnik az örömfaktor.
    Ami viszont pazar,az a Twinport motor,hihetetlenül keveset fogyaszt,a sima Ecotech-hez képest akár egy literrel is kevesebbet.
    Egyébként oda kell figyelni,mert vannak olyan Classicok,amiken nincs semmilyen jelzés (pl az R betű a díszléc fölött),de alvázszám szerint már Lengyelországban készültek :)

    Én mindenkinek azt javaslom,hogy próbálja ki mind a kettőt egymás után, meglepő hogy mennyi különbség van közöttük. Akinek az évszám számít a forgalmiban,az úgyis a Classicot fogja venni,aki jól-jobban szeretné magát érezni, komfortosabban utazni, az úgyis tudja,hogy neki a sima G kell :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák