-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44349 üzenetére
Utálom a VW -eket a dízelt meg csak messziről szeretem mert tetszik hogy füstöl mint a dög De van itt a környéken egy öreg VW Vento cl. Van rajta egy sportkipuff meg szerintem (hobbi?) szerelő lehet a srác mert úgy látszik rajta hogy csinálgatva van rajta minden. Na, azt még én is megkívánom néha, pedig mondom, ez aztán igazán nagy szó (mármint az autót, nem a szerelőt mielőtt beszólna valamelyik )
Declare de a zsiguli mit pufogott ki? folyt ki belőle hátul a benzin a tökéletlen égés miatt aztán annyi. A sok luxus-prémium behozott dízel mit pufog ki? Nem a rendes kormot mint egy tisztességes régi dög, hanem ezt a fullasztó mikro-nano valami hülyeséget.
De ha annyira fontos a gyártóknak a környezetvédelem akkor miért nem csak CNG gázos autók jönnek ki? Annál nincs tisztább egyelőre. Beleértve az elektromosat is, mert az az energiát is elő kell állítani. Ja, és a CNG parkolhat mélygarázsban is ha jól tudom, mertk önnyen eloszlik nem úgy mint az LPG.
De továbbmegyek miért nem hagyják a kamionosokat a dízel-cng vegyes üzemmel menni? stb...
Amíg így állunk nekem ne magyarázzák be, hogy 2 literes benzin helyett az 1 literes megváltja a világot ..[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44349 üzenetére
Dízel témához én a saját példámat hoznám fel, elmegy egy hónapban alsó hangon 2000 km-t.
Átlag fogyasztásom 6 liter, ez hónapra levetítve azt jelenti hogy 2-szer tankolok tehát 120 liter gázolaj.
Benzinesből ugyan ilyen kategóriájú autó, ugyan ilyen vezetési stílusban simán megenne 10 litert de legyünk optimisták csak 9 literes fogyasztással számolva, akkor is 180 liter benzin. Ez már kapásból 60 liter üzemanyag különbség, ami nekem egy teli tank. Ez havi szinten nekem marhára nem éri meg.
Lehet hogy szopó egy dízel, de nem kell minden hónapban plusz egy tanknyi üzemanyagot kényszerből kifizetnem. Plusz megvan az autózás élménye, nincsen tojás a pedál alatt, és tudom bármennyire is tolom, akkor sem fogyaszt többet 6,5 liternél.... Benzinesnél simán tudnék sztem 12 literes fogyit is csinálni egy 2000 -es turbós motorral. Ez a nem mindegy legalábbis nekem! -
Calogero
addikt
válasz haddent #44335 üzenetére
Felszereltségben más.
A H Astra jobban variálható volt vásárlásnál.
Classicból már kevesebb motor variáció volt. pl nem volt 1,4 csak 1,6 AT/MT vagy 1,7 (110Le) vagy 1.7(125Le) MTClassikban alapfelszereltség az ESP, H Astra esetén külön Extra
Classichoz nem lehetet már rendelni Xenon
Classichoz kevesebb extrát lehetett rendelni (pl kevesebb gyári alufelni közül választhattál), illetve amit azelőtt külön rendelhettél azt berakták egy csomagba. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44352 üzenetére
hát egy 101lovas B-s sem szakítja fel az aszfaltot, de te is 4kilóért vetted, rávertél még kb ennyit vagy többet, benzinesben ha vettél volna 1-et 400-ért és amit csak a motorja miatt költöttél rá, azt még mindig tankolnád benyából.
amúgy láb és stílusfüggő a dolog, dízelből is ki lehet taposni 10 litert, de az inkább ledobja a láncot. a benzinessel is el lehet járni takarékosan, nem hinném hogy te is fütyülteted a B alatt a gumikat, mert olyan jó dolog, ha búg a dízel.....mondom jó is az, nekem is volt passatom, vettem 1,1-ért, rávertem 5 év alatt ugyanennyit és mikor már minden jó volt, eladtam 600-ért úgy hogy 5 év alatt 30ezret vertem bele és motort is kellett felújítanom vásárlás után fél évre. ettől kicsit megkeseredtem......
-
Declare
őstag
válasz haddent #44351 üzenetére
Ugye nem azon akarunk vitatkozni, hogy egy zsigulinak vagy egy mai modern benzinesnek kisebb a karosanyag kibocsatasa?
meg nem valtja, de szükseges.....nem egyezik az allaspontunk...vannak ezzel meg eleg sokan igy a temaban
(#44354) diablo1984 minden hasznaltautoval be lehet nyalni...dizellel, benzinnel egyarant. Dizelt nagyobb körültekintessel kelll venni, de igy is nagyobb a riziko. En eddig nem panaszkodhatom..koppkopp
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44354 üzenetére
Nekem inkább azzal van bajom ha veszek egy benzinest havi költségem több. Mig dizelnél oké valamihez hozzá kell nyúlni az drága, de az egy egyszeri költség mig benzinesnél alsó hangon plusz egy tank ára. Arról nem is beszélve hogy pályán pörög nekem 4500-öt a benzines.
Lehet takarékosan közlekedni benzinessel is, ezt nem is vitatom, de én nem akarok. Ez a különbség. Mig benzinesnél figyelni kell hogy váltasz hogy nyomod neki, dizelnél pont leszarom, ha akarom kihuzatom kettesben, vagy hármasban, mert semmit nem dob az átlagon. Benzinesnél ezek nagyon is számítanak.
Én bármennyire is beszoptam a kocsival most se vennék mást csak dízelt, igaz nem opelt hanem egy faja passátot vagy egy A6-ost. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #44358 üzenetére
Hát pontosan emiatt szoktak benzinest venni, nem? Pont ott van ez, hogy kalkulálhatóak a költségek. Üzemanyag az variálható és számítható, szervízköltség előrelátható és nem vészes. Míg a turbo dízelnél bármikor jöhet egy hoppszia 1milka turbó + nagynyomású + kettőstömegű. Fordított a logikád szerintem, legalábbis eddig mindig a fordítottját mondtátok.
A benzin fogyival sem értek egyet.. én olyan 7.5 és 10.5 közt vagyok. 7.5 az, hogy épp a kötelezőt 2000 -en rotyog végig iszonyú lassan gyorsítok stb, 10.5 meg amikor kerékcsigorgatva 5000 -ig elpörög minden sebességben, hármasnál feljebb nem is megyek stb... (Az persze világos hogy többet eszik)AMD Power hát az 1.6 8 szelepes F -nek nekünk is hót mindegy. Ha üveghangig pörgettem is megevett mennyit, 6 -ot?
Declare nem, azon akarunk vitatkozni, hogy a sok lelakott beimportált "szakszerűen" csiptuningolt dízel mennyivel károsabb és több szart bocsájt ki mint egy csóri kis zsiguli. Meg ugye még régebben jött elő, hogy hegyi levegő vs dízel vs modern dízel, és szerintem mai napig nincs egyértelmű tanulmány arról, hogy most akkor jó-e ez a apróra porlasztott dízel vagy még rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
szekfizsolt
senior tag
Sziasztok!
Az tűnt fel ma elindulás után (F Astra X14NZ, 2001), hogy minden elindulásnál csobogó hangot hallok előről, amiről fogalmam sincs mi lehetett, viszont mikor hazaértem és a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt letekertem az olajsapkát, nem habos (gondolom nem hengerfejes), viszont a kiegyenlítőtartálynál ledöbbentem, ugyanis eltűnt a hűtővíz a kocsiból.
1 hete töltöttem maximumra. Most meg gyakorlatilag üres...
Ha hengerfejes lenne, gondolom nem járna szépen a 4 henger, nekem megy szépen mind, de akkor hová tűnik a hűtővíz? Tócsa nincs alatta...Köszi a segítséget!
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
F_Gergely
őstag
válasz haddent #44361 üzenetére
én szeretem a havi költségeimet minimalizálni, igy tudok félre tenni. Ha szerviz van ki tudom fizetni, és egyszeri tétel. Benzinesnél meg állandó fix tétel a több üzemanyag. Nyilván ezt úgy lehetne jól lemérni hogy lenne kölcsönbe egy benzines és megnézni azon milyen fogyasztást csinálok. De azért egy omega simán megeszik 10 litert, klímával 12-t. Benzines B vectrák is inkább 10-et esznek, főleg klímával.
(#44364) diablo1984:
Na ez az hogy 120-nál nálad a benzines már 3100-at pörög. Nálam 130-nál pörög 2500-2700 körül, 160-nál van 3000-es fordulat. Siofokon van nyaralónk igy elég sokat ingázom pest és balcsi között is.
PD TDI-t nem vennék, ellenben sima TDI-t igen.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44358 üzenetére
dehogy pörög annyit, hacsak nem 150-el tekersz! nálam a laguna 2 literes benzines 120-nál 3100-at fordul, de kétségbeejtően rövid a váltó alatta, és ez mellett 8 litert eszik ekkor(vegyesben is kb ennyi, városban télen 10). a yaris 1 literes motor, inkább ne pályázzon vele az ember, na az 4000 fölött pörög 130-nál, de az kicsi motor, vvti-s, 4000-nél is változik a szelepvezérlés, onnan is jobban húz, fogyija akkor 7 liter körül.(vegyesben kb 6, tisztán város klímával, 6,8)
Én bármennyire is beszoptam a kocsival most se vennék mást csak dízelt, igaz nem opelt hanem egy faja passátot vagy egy A6-ost.
hát te is szereted a szerelődhöz hordani a lóvét! szép autók, de a passat is az 1,9pd tdi(abban az időben a pd-t is szídták a sima tdi-vel szemben) utáni időben a cr tdi-ig elég szopóág, arra minden igaz, amit a modern dízelekről leírtam. nekem is nagy kedvencem a 2005-től gyártott passat kombi, imádom ahogy kinéz, de jó nekem a yaris, kicsi, de elférünk benne, de cserébe keveset is eszik! -
haddent
addikt
Sokszor eszembe jutott már de sosem jutottam el a kérdés megfogalmazásáig most megint felötlött bennem:
automata váltóval hogy vigyázol arra, hogy hidegen jajj ne pörögjön sokat? Van benne valami védelem? És ha vészhelyzet van akkor b***ik rá akkor is inkább védi? Manuálissan ugye vigyázok-vigyázok de ha kell odataposok néhaitól nem lesz baj.
Pl. egy automata turbodízel, ott hogy vigyázol a bemelegedésre? -
gban
Közösségépítő
válasz szekfizsolt #44362 üzenetére
Csobogó hang a belső radiátorból jön, amikor kevés a víz.
Csalóka amúgy a vízszint, rátöltöd szintig, azt hiszed van benne elég, aztán megjáratod és belemegy még egy liter.
Nincs alatta tócsa - mikor?
Állás után, vagy járó motornál?
Járó motornál nézd, ha lejön egy liter 5 mp alatt, akkor az sanszosan vízpumpa, míg ha csordogál, az lehet egy cső vagy a radiátor. De látod is hogy mi alatt áll a víz általában.
Ha a hengeren keresztül távozik, akkor meg fehér gőz jön a kipufogóból.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #44364 üzenetére
Az a baj ,hogy újabb dizelekből mindegyik "Rossz". Mind1 ,hogy PDTDi, CRDi stb.... egy 4 kerekű bomba az összes. 100e km + meg már csőd közeli gépek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz haddent #44365 üzenetére
Az vigyazza magat Az ujabbak legalabbis biztos. 10+eves kategoriaban nem tudom. Elektonika mindent felügyel. Start/stopot is kiiktatja ha forro a turbo, meg ugye a komolyabb gepekben külön van szivattyu amelyik leallitas utan is keringeti az olajat a turbonak, amig le nem hül.
Ezen kivül athuzhatod manualba es akkor meg ugy valtasz ahogy akarsz.(#44367) AMD Power ez a csont mar annyira unalmas mindenkinek olyan kocsit kell tartani, amit fenn tud tartani. Aki ezt elhibazza, az magara vessen. Nekem egy porsche panamera teli gumizasa is csödközeli lenne, megis meglehetösen sokakat az sem raz meg ha ellopjak a hazelöl. Akinek csöd egy uj turbo 300k ert az ne vagyen turbos autot. Akinek csöd egy 100k s magasnyomasu szivattyu ne vegyen dizelt. Akinek a kettö együt csöd az se vegyen. Melle megnezed mennyit mesz egy evben, mennyit sporolsz gazolajon es maris kijön, milyen autot kell venned. Az emberek 90% nem azert vesz dizelt, mert szereti a hangjat, vagy a szagat, hanem kalkulal. En is szivem szerint benzinessel jarnek.....de ezeket az altalanos lozungokat nem birom....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44363 üzenetére
de az benzines és mindkét autó alatt szokatlanul rövid a váltó, a yaris alatt nem csodálom, 68ló nem f1 feeling, de a 2 literes laguna rövid fokozatai kiakasztanak, az bőven elbírt volna egy min 500al kevesebbet forgó váltót, így gyorsul mint állat, valami morbid mód nyomatéka is van, 120nál lepadlózom, úgy megy mint a veszedelem, de ez nem 4000nél adja le a lovakat, hanem 6000nél, ez benzines, nem dízel.
(#44366) gban: ha lusták légteleníteni, akkor kijárja a levegőt magából, azért csökken a vízszint fagyálló csere után. persze szntre is lehet önteni, csak az babrásabb, lusták vele foglalkozni a szerelők.....
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44368 üzenetére
Te se gondolod komolyan hogy drágábban megveszem az automatát hogy aztán manuálban pöckölgessem és mégse legyen manuális érzés De akkor megkaptam a választ, ECU figyel, és annak megfelelően elváltja magát kellően hamar, nem pörgeti túlságosan hidegen? A másikra viszont még nem: és mi van ha mégis kéne a pörgés hidegen egy adott pillanatban?
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #44370 üzenetére
dehogy vált röviden, van az automatán program, ha az nincs, akkor egy gomb, amivel nyújtani lehet a pörgetését, amolyan sport fokozat.(előzéskor nem árt benyomni, had pörögjön) legalábbis fater isuzujában így van. az előrefelé fokozatot lehet blokkolni, gondolom az a terepjárás miatt, ha a siratófalon tolná felfelé, nehogy elváltson....
hidegen max hangosabb a motor, de semmi extra nincs..... igaz ez egy 14 éves technika, nagynyomás van, kettőstömegű nincs, részecskeszűrő sem, de fater szívott már ezzel is eleget, szerelők hülyék hozzá, mert jószerivel még ilyet nem is láttak......
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44370 üzenetére
nem tudtam mar szerkezteni az elözöt
Ha padlozod, akkor felpörgeti, szoval nincs gond. Ha normalisan nyomod, akkor meg az also es felsö fordulatot is addig engedi, ami epp a hömerseklethez jo a moornak. Vagy mondom athuzod manualba. Ha van kormanyvaltod, akkor meg különösen jo moka Fokozatmentesen es villamgyorsan valtasz le/fel. Ket kez a kormanyon, baromi jo. automatabol csak kormanyvaltos kellene ellenben varosban meg halal kenyelmes.
mod: ezek amiket irtam, a par eves technikara vonatkoznak. Egy regebbi biztos nem figyel semmit. Az ujabbak tanulnak is, vezetesi stilushoz igazodnak stb....nagyon komoly rendszerek
(#44373) AMD Power igy van, erre akartam ravilagitani, csak azert mondom, ne irjunk mar altalanos igazsagokat, mert olyanok nem leteznek. Kinek mi...
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Declare #44368 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Logikusan aki havi 1500-2000km + megy annak már jobban megéri egy dízel. DE rövidtávos autózásokra meg havi 5-600km nem sok értelme van. És persze nem is "egészséges" a gépnek. Főleg városi ingázásra nem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Kicsit elírták szerintem...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
szekfizsolt
senior tag
A Vízpumpánál engedett el az összes víz, most már tócsa várt a kocsi alatt...
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
-
AMD Power
titán
válasz szekfizsolt #44379 üzenetére
Sajnos ez benne van a pakliban... mondjuk ezt még mindig jobban elviseli a motor mintha olaj nélkül tetted volna ugyan ezt.
Átlépte...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz szekfizsolt #44382 üzenetére
Igen az.
Calogero: Köszönöm!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TasiA
senior tag
Sziasztok!Szerintem meg tök feleslegesen győzköditek egymást ezzel a dízel benzin témával. Akinek
jó a dízel, akkor annyi, aki benzinnel szereti annak meg az, én speciel gázozom évek óta.A teljesítmény kell, ezért gázosítottam az "erős" benzinest. Normális (kevés km) dízelre nincs pénzem, használttal meg nem szórakoztatom magam és a szerelőmet, ezért a legolcsóbb alternatíva a gáz. -
gerisz23
őstag
válasz AMD Power #44380 üzenetére
Egyik ismerősöm golfnál várta hogy átforduljon az óra 200ezerre,csak akkor esett le az álla mikor a 2-es szám nem nagyon látszott a visszahajtásnál elszúrtak valamit...
Munkatársam testvére hozott Pestről egy autót,Ford Mondeót.160 ezer km óra szerint,talált egy névjegykártyát a gépben miután elhozta ide vidékre az autót,a régi tulajé volt.Felhívta,beszélgettek,üzletkötő volt a hölgy valóban nem dohányzó stb.Aztán rákérdezett hogy mennyi km-el adta el az autót,260 ezerrel...
telefon kereskedőnek,hogy adjon vissza pénzt a piaci árnak megfelelően.Nem inkább visszaveszi az autót.Így is lett,még aznap este felkerült ismét az autó egy oldalra,ugyanazzal a leírással.Kollégám öccse nem nyugodott bele,és megkerestette az új tulaját a gépnek pár hétre rá,elmondta neki a dolgokat,aki már nem hívta a kereskedőt hanem perre vitte a dolgot.A kereskedő azóta bezárt-bezáratták,az ügy még folyamatban.Húgom barátja (az én autószerelőm) autót akart venni.Szóltak neki hogy van is egy itt a közeli kereskedőnél.Elment mászkáltak a telepen,ő kiszúrta melyik az a gép a kereskedő alkalmazottja meg nemigazán,többször elmentek mellette (jól megnézte,elöl hátul karosszériázva volt,de csak elemcserékkel javításokkal).Jött a kereskedő,látatlanba megegyeztek az árban,majd irány a gép,festékvizsgáló,stb.
Akkor jött rá a kereskedő,hogy kicsit többet ér a gép mint amiben megegyeztek-előtte nemigazán vette szemügyre az autót,mikor aznap megvette vkitől. Szóbeni megállapodás volt,így az ár maradt,kb fele az autó piaci árának Astráról van szó amúgyNekérdezzétek melyik azthsizem F Astra,200000 feletti km-el,de szebben jár a motorja mint az én C-corsámnak,és nemcsak mert az enyém láncos az meg szíjas...egyszerűen duruzsolAsus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz deicide #44384 üzenetére
Ez is lehet, bar ha H astra OPC böl kihoznak 409 lovat ([link]),akkor az insigniabol sem lehetetlen az a 440 talan
Bar ha egy igazan komoly sportautot akartok, bö 3M hufert tietek lehet [link] es basszus mind ezt 1 literes motorbol innentöl kezdve nem erdekel ki mit mond, csak a downsizeingggggggggggggg
-
haddent
addikt
válasz Declare #44387 üzenetére
Persszeee 1000 lóerő aha Ebből a kisjány-bevásárló-dodgemből. Nagyon fasza ez a tuning meg chiptuning meg turbó csere nagyobbra és úgy tuning stb.. De megkérdezném már a kedves illetőt hogy hol a kipufogórendszer? Mert ekkora tuningohz minimum a down-cat jó méretes sport (nem a fing-dob, hanem a sport). Meg mekkora az ellenállás az intercoolernek, mekkora és hol van maga az intercooler stb.
Arról már ne beszéljünk hogy ez a kis műanyagfos úgy eltekeredik egy kövér gáznál mint anno amikor a ladákat úgy felfúrták nagyobbra hogy egyet lépett oda gyerek és egyből"keresztbebaszta"(ahogy a ladások mondják ), csak nem az autót hanem a féltengelyeket meg a kormánytengelyt meg a vezérlést meg mindent ami van. Meg a biztonság hol van ebben a kis takonyban? Mert erő elvileg van benne (bár vicc hagyjuk már), de irányítani nem lehet és nem is biztonságos.Na boccs a kirohanásért de kb szakadtam végig nem bírtam leállni ez vicc ez a kis piszokfolt Remélem viccnek szántad hogy neked kéne, mert ehhez képest a Te 1.7 dízel GTC -és egy BUgatti Veyron hót mindegy hányszor "erősebb". Egy igazi amcsi dög, legyen az csak egy 4 hengeres 2.7 -es mustang, körberöhögi legyen akár valós 997ps
Na de jó volt ki is köptem a reggeli kávét
-
Drótszamár
őstag
Sziasztok!
2009-es 1.4-es G astra.
Szerintem meghalt az akkum Az elmúlt napokban egyre nehezebben indult, pislákolt a lámpa az udvaron forgolódáskor. Ma reggel már csak kattogott, nem tudta megforgatni a motort.
Milyet / mekkorát érdemes bele venni? Cserénél van valami trükk, vagy csak lekötöm a régit, és bekötöm az újat? Most GM (Varta) van benne, de nincs ráírva mekkora. Ez még a gyári lenne?
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
F_Gergely
őstag
Gázzal két bajom van, egyik hogy borzalmasan drága egy kocsi átépítése, mélygarázs ilyesmit el lehet felejteni, és kell egy tartály amit valahova rakni kell, ha pótkerék helyére akkor azért cumi, ha csomagtartóba akkor meg azért. Működésben nem lenne vele bajom, csak problémásnak és nagyon drágának találom. Ha meg valami gond van a kocsival, na akkor jön az hogy gáz részével vagy a benzin részével van gond...
-
HWSW
tag
válasz haddent #44391 üzenetére
LPG. Amióta megvettem az autót (2009), de az autóban 2005 óta van (már kellett benne tartályt cserélni ). Gázra visszavezethető hiba nem volt, jól beállított rendszernél nem is kéne, hogy baj legyen. Ereje szintén beállítás kérdése, ha akarod, a mai rendszereket erősebbre is állíthatod, mint benzinnel, természetesen többet is fog enni. Állíthatod, hol legyen nyomatékosabb, utazótempónál takarékosabb, stb. Hátrány? Én semmit nem érzek hátránynak, amit általában sorolni szoktak.
Plusz feladatok vannak vele: a szűrőket húszezrenként cserélni kell, műszaki előtt el kell vinni egy szemlére. Az első tartályhoz 10 évig nem kell nyúlni, akkor vagy cseréled (kb. 30e), vagy nyomás próbáztatod egyszer 5 évre (15-20e), és utána csere. Gyújtásra nagyon érzékeny, tapasztalatom szerint ha csak 90%-os valami (trafó, kábel, gyufa), azt gázon azonnal észreveszed (rángat), de benzinnel még vígan mész. Nagy melegben lomhább (eccerű fizika, a gáz melegben tágul, ugyanannyi injektor nyitási idő alatt kevesebb gáz jut az égéstérbe), télen fürgébb. Mindez egy 96-os F Astra, X16XEL. Ha nem hidrotőkés a motor, akkor szelephézagot kell állítgatni töktuggya hány km-ként: amikor a MAP érték eléri a felső határt.
Az átépítés kb. 220e környékén van 4 hengernél. Oda kell vinni, ahol tökéletesen beállítják, ha szarul van belőve, átok lesz.
Hirtelen ennyi.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Nekem valahogy nem szimpatikus ez a gaz dolog pl miert nem megy minden taxi gazzal, ha ez akkora talalmany? En elvetve ültem eddig gazos taxiban...legutobbi meg rangatva is ment (magyarazta az ember, hogy ez akkor is nagyon jo, hiaba rangat, de enyhen megfaradva egy hajnali oraban, keves maradt meg belöle )
[ Szerkesztve ]
-
HWSW
tag
válasz F_Gergely #44393 üzenetére
Irigylem a problémákat , mélygarázsba simán bemegyek, ha tiltva is van (90 helyett megyek 100-al is, pedig az is tiltva van ), mert jobban biztosított az LPG-s üa. rendszer, mint a benzines.
48 literes pótkeréktartály + mankókerék. Soha nem okozott _NEKEM_ gondot a helyfoglalás, pedig járkálok bőven. Durrdefektem még nem volt (kopp, kopp, kopp), ha lesz, akkor lehet szentségelek, amíg kicserélgetem a kerekeket, de simán elnézem az autómnak. Vagy a spórolt pénzen hívok egy sárga angyalt.
Hogy drága-e az átalakítás, attól függ, mennyit mész. ~25e km a határ, ahol megtérül. Ha ez megvan fél év alatt, akkor hamar lehet örülni.[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Drótszamár #44392 üzenetére
Minimum 55ös akkut vegyél,az akkutálcába maximum 72es fér egyébként
Típusokat tekintve megoszlanak a véleményekre,én a Bannert ajánlom,nekem már 3 autónál bizonyított.
Rádiókód legyen kéznél akkucsere után,valamint értelemszerűen nullázódik a napi km számláló,az óra,és újra kell tanítani az elektromos ablakot,de ezeket pár perc alatt megcsinálod
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...