-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz trassher #44798 üzenetére
Egy dizel auto es egy benzines mar alapbol szerintem full mas nagyon sok szempontbol. Az opc meg aztan plane olyan, hogy azt a nyomatekot es teljesitmenyt atvinni az utra.....de mondom nem ertek hozza...ehhez sem....de akkor is erthetetlen szamomra meg milyen auto lesz abbol ami darabokbol utolag van összehegesztve....
-
trassher
addikt
válasz AMD Power #44800 üzenetére
Én csak azt tudom mondani amit nekem mondtak az autóról meg amit láttam.
Declare: Ahogy AMD írja nincs dízel opc vagyis innentől nincs mit hasonlítani a benzineshez hogy mi megy bele meg mi nem. OPC line 2.0cdti biturbo volt a törött, abból lapátolják át az alkatrészeket, nem is drágán. Komplett fékszett 350-ért? Az igencsak a vicc kategória árban szerintem.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Tudtok esetleg olyan barkácsboltban kapható cuccot amivel lekenhetem az alvázszámom hogy védjem a rozsdától? A flakonos festék nem jött be mivel 20cm-ről kell fújni, nekem meg az anyósülésnél lévő részt kéne lefújnom de ilyen távolságból minden festékes lenne csak az alvázszám nem.
Redmi Note 7
-
Findzs
addikt
-
Declare
őstag
válasz Findzs #44806 üzenetére
Ez altalanos jelenseg. Az ujabb verzio mindig nagyobb, modernebb, dragabb anyagokbol epitkezik. Egy egi F astranak ma mar lehet egy corsa a megfelelöje.
Nekem is ugyan ez a bajom. Azert 21-22 ezer euro egy alap dizeles astra. Picit felszereli az ember (es akkor nem wellness üles meg led lampa, csak legalabb ami most is van) es maris 25 ezer euro körül/felett jarunk.Azert 7-8 millaert egy astrat venni....hat akarhogy is...es ugye nem egy fullextras astrarol beszelünk.
-
haddent
addikt
válasz Declare #44801 üzenetére
Visszaterve a multkorira, siman leirom a tapasztalatokst ma lejottunk balcsira fel napra:
4 felnott es nem kicsik siman lehet atla 5 szemelyre szamolni, csomagok tele cuccal, legkondi, tompitott es kodlampa (meraz meno ). Indulaskor nagyon megerzem alapbol kilovi magat kuplunggal rs ugy hogy a gazt csak eppba cipom sulya tolja. Na most elobv kell egy aprongaz es utanna kuplunggal egyutt szepen. Semmi esetre sem felszantani a betont mint irta itt valaki az egy vicc Beigazolodott smit mondtam ha mar megy akkor megy 3000 tol tok korrekt 4000tol ugyanolyan vad mint eddig. A palyab az érdi emelkedõ meg se kottyan toltam le mindenkit a sunyiba (amint at van huzva a sebessegkorlatozas en elkezdem tolni 140 elott tuti nem veszem le a labam a gazrol), a vegen ora szerint 160 valosagbam 150 el ertunk fel de folyamat visszafogtak.. Aztan nyilvan megesett hogy lassultba sor aztan megindult. Legtobbszor semmi kulonbseg vagy hatrant nem ert. Ha emelkedon lassultunk be es olyan 3500 alat leesett a fordulat akkor a dizelek egy kicsit kozelebb kerultek hatulrol/ elol megnoveltek a tavolsagt egy 25 meterrel amikor odakeptek neki. Aztan felment a fordulatom 4000ig es toltam oket le ...
Ami eselytelen kategora anikor az A6 3.0tdi odataposott dehat kerem szepen azerSzoval a lenyeg hogy biztos igazatok van sok dologban, a gyakorlatban viszont en nem erzem oriasi hatranyat a dolognak. Az biztos hogy ha leesik a fordulat akkor indulaskor van egy erezheto kulonbseg "dinamikaban" de utanna ha eszhez ter a forudlat es felmaszik jo magasra akkor vege a dalnak
-
Declare
őstag
válasz haddent #44808 üzenetére
Csak azt tudom irni, mint amit masok is. Ha lesz majd egy dizel autod, vagy egy turbosod (ertem ezalatt, hogy hasznalsz egyet legalabb egy ideig), utanna fogod megtapasztalni a különbseget.
Amikor vezetni tanultam, ket 1.6 os benzinmotoros autonk volt. Azt gondoltam akkor en is az 1.6 polorol, hogy hat annal nincs tovabb (amugy tenyleg jo kis motor volt, kis kasztni, baro volt). Aztan jött az 1.9 tdi golf IV, amivel tanultam. Hat azt hittem betojok Aztan azota eltelt bö 10 ev es volt szerencsem sok kocsit vezetni hoszabb tavokon is es ez alapjan irkalok. Kesöbb szerintem Te is fogsz mosolyogni az 1.6 astra H val kapcsolatos "vad" es "tol" es hasonlo mostani erzelmeiden
-
F_Gergely
őstag
Klimanal ha masodik fokozaton megy a venti azt honnan lehet eszre venni? Kicsit ha porgetem a motort tehat 1500-2000-es fordulat kozott hasznalom akkor mar hut a klima tolja a 7 fokos levegot. Most azt nem tudom hogy azert mert porgetem a motort vagy azert mert felmegy a vizhofok 90-re es bekapcsol a motor ventije is.
Tesom toyotajan ha felporog a venti azt hallom mert felhuzott ablakoknal is olyan hangja van mint ami mindjart felrobban. De a vectranak semmi hangja mincs, azt latom hogy forog a venti de hogy milyen fordulattal.... Fene tudja. -
haddent
addikt
válasz Declare #44809 üzenetére
A "tol" az tol marad szvsz., hat a tdinaz hatbabasz a peklapattal az konkret
A vadsagrs nem tudok mit mondani, nekem az uveghang es az 5000es fordulat dobogtatja meg a szivem nem az aszfaltot helybol feltepo rakoncatlan nyersseg, es nekem egesz elvezheto egy bizonyos fordulat felett rgy szutyok kis 1.6 is, egyelore
Mindegy nem ujabb temainditonak szantam tenyleg, csak tapasztalat, hogy van elet turbo nelkul, szukosebb es sivarabb de kategorian belul igenis van letjogosultsag es elet.
Csak azt remelem hogy ki lesz szolgalva az onsanyargato hulyek (en/mi) tabora is[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz haddent #44808 üzenetére
"tompitott es kodlampa (meraz meno )"
mitől lenne menő? elég bunkó dolog szerintem ...
"A ködfényszóró és a ködlámpa használatát az 1/1975. KPM-BM együttes rendelet, közismert néven a KRESZ szabályozza. Ezzel kapcsolatban a hatályos KRESZ a 44. § 4/ pontjában az alábbiakat rögzíti: „Tompított, vagy távolsági fényszóró helyett, vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni, ha a látási viszonyok ezt indokolják.”"
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
Közösségépítő
válasz stickermajom #44813 üzenetére
Én meg esőben a lámpa nélkül, vagy a láthatatlan és szabálytalan helyzetjelzővel közlekedőket imádom.
Fokozottan igaz ez pályán, a nuláson, de lényegében bárhol városon kívül.
De akkor is mindet ver a zebrán áttekerő biciklis.Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
Megvolt a kompresszor szerelés. Még jó hogy kioldott a hőbiztosíték a tekercsben mivel szétégették a kuplungot. Berakok 2 képet, ezek a hétfőn beépített alkatrészek. A kuplungtárcsa konkrétan lila úgy megégett. Holnap visszamegyek a bosch műhelybe számlákkal. Megmondom hogy itt a számla a "szerelésükről" + az alkatrészről. Adják össze és kérem a végösszeget a kezembe vagy következő alkalommal a fogyasztóvédelemmel érkezek.
Még vissza sem küldhetem az alkatrészt így mivel megmondják hogy nem szakszerűen lett beépítve így a garancia nem érvényes.
Azt sem tudom hogy meddig hagyták hogy csússzon a tárcsa de akkora volt a hőhatás hogy az ékszíjtárcsa csapágyának már hangja van.
Kuplungtárcsa:[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz trassher #44817 üzenetére
Ja! Akkor nem az. Szerencsére. Ugyanis nekem jó tapasztalatom van velük. Tönkrement a generátorom, rendberakták, 20.000ft. Megnéztem a neten, ha én vettem vona meg az alkatrészeket, csak az anyagár lett volna 22.000. Ott voltam végig a kocsinál. Tudom ajánlani.
Haddent: Nem lehet ezt leírva elmagyarázni. Ki kell próbálni egy JÓ dízelt, akkor fogod érteni. Nekem semmi bajom a benzinessel, de nem nagyon ismerek olyat, aki egy jó dízel után visszavágyott egy benzinesbe.
-
-
7Sony7
addikt
válasz realmadrid #44819 üzenetére
Gondolok. Éppen ezért nem járok ifával, kamazzal, konténerszállító hajóval, és vadászrepülővel sem.
Hiába vennék akár elektromos autót is, egy fecske nem csinál nyarat.
Ha olyan dízelt látsz, ami kormol, az nem én vagyok.[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
válasz realmadrid #44819 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
realmadrid
aktív tag
-
stickermajom
addikt
válasz realmadrid #44822 üzenetére
Ja, nem dehogy Nem szoktam én ilyen dízel vs benzin, nvidia vs amd stb. vitákba belemenni. Mindenki azt vesz, ami neki a legmegfelelőbb, nincs ezzel gond
-
gban
Közösségépítő
válasz realmadrid #44819 üzenetére
Ott a lényeg: ha átférsz.
Gondolhatod hogy azokról beszélek, akik lendületből, körbenézés nélkül mennek rá a (lehetőleg üres) zebrára, fingjuk nincs róla hogy nincs elsőbbségük, és még nekik áll feljebb.Postázást nem vállalok.
-
SÖ
őstag
5 évig használtam egy Ford Connectet 1,8 turbó disel. Egyszer nem hallottam a ventijét, télen átszeltem a fél várost, és még nem érte el az üzemi hőfokát. Olyan hideg volt a motor télen (januárban vettem anno) hogy kibulizhattam volna ingyen ülés fűtést.
Punto GT-m 1.4 turbó benzines, 130-nál 5-be még belenyomott az ülésbe, persze 3000 felett. Tény hogy a benyost pörgetni kell, és lehet is. Disel nagyon nem szereti, és nincs is értelme. Volt egy I-es Golfom is, 18 éves 185000 km, a motor melegedett, de még így is 9 alatt volt 100-on. Azóta eltelt jópár év, és csak is dízelt vennék (veszek) már. Téli idításokkal kevesebb gondom volt a Connecttel, mint a benyósokkal.
-
WD40
aktív tag
Sziasztok!
Nincs szüksége esetleg valakinek 256-os hűtött Brembo tárcsákra + betétekre? Újak, nekem nem tudták feltenni, mert kiderült, 236-os tárcsáim vannak .
Az analog világ utolsó (?) harcosa.
-
haddent
addikt
Hú emberek, hazafele mi volt az M7 -sen... nem tudom pontosan honnantól de kb. Siófoktól állt végig, csak nagyon a végén Pest előtt lehetett menni de akkor is elég telített volt minden.. De több tíz km keresztül borzalom araszolás volt hogy konkrétan álltunk. Leállósávban volt is pár szerencsétlen mókus, biztos nem bírták a gépsárkányok a meleget.. nem csodálom, én is féltem nagyon nehogy gond legyen.
Ezzel egyetemben újra meggyőződhettem róla, hogy hány embernek kéne azonnali hatállyal bevonni a jogsiját.
1. Látja, hogy nem halad a sor, de azért tolakodik, ide-oda balra jobbra váltja a sávokat de min. 10x 2 perc alatt, nem nyugszik. Vén f*sz, H Astrában (csak hogy örüljetek, hogy nem csak más márkát tudok szídni ).
2. Már halad a sor, csak mondjuk 60 -al döcögünk, de szépen megyünk, és akkor a nyomorult 80 -al elhúz félig a leállósávban, félig a külső sávban hogy azé a bokor nehogymá' megkarcolja, akkor kinyílik a bicska...
3. Valami egyterű szarral próbál letolni az útról, mert volt pofám a belső sávban menni és hagyni 50 métert magam előtt. De nem tartottam fel senkit, mivel ismétlem, lassan, döcögve haladt a sor minden sávban, csak nem volt kedvem belvárosiast játszani és fék, padló, visszakető padló, fék, hanem szépen haladtam "tempomat lábbal". És tol, és told, és nem hagy 1 métert a 2 autó közt, nem viccelek. Családos ember, ott ült a család mellette. Ennek a kezébe se való egy vagyon meg a felelősség a családja iránt...
4. Érd előtt nem sokkal, már kezdtünk gyorsulni, 140 körül már tudtam gurulni a belső sávban, szépen kiegyensúlyozottan. Dugó már nem volt, de jó telített volt minden. A szlovák rendszámos audi meg a román bmw össze vissza mint az ökörhugyozás a 3 sávon ide-oda kacsázva próbálja lenyomni egymást mert egyik nagyobb patkány mint a másik és nem bírja elviselni, hogy leelőzték, akkor még normálisan ,szabályosan.
5. Beérve Pestre, a Rákóczi híd felé elkanyarodó úton megyek a megengedett 70 -el a jobb oldali sávban nyugisan, óriási szerencsémre mindig figyelek mindenfelé, látom hogy jobbról jön mint az állat egy gyökérge**i taxis, kb. kerékcsikorgatva nem bírja bevenni a kanyart, kicsit már átlóg a bevezető sávból a jobb oldaliba (enyémbe), majd akkor már azért jól ráfékez hogy tutira beleszálljanak (ahelyett hogy akkor már padlózna..), és kicseszi magát, be, a rendes jobb oldali sávba.Ez megint egy napi, sőt szűk 3 órán belüli tapasztalat. Offba rakom, boccs ha untatlak titeket ezzel, de ez botrányos, hogy mi folyik az utakon.. Mad max bakker...
Findzs semmi gond, csak mondom magamról, hogy nem kell ám komolyan venni a legtöbbször ha ilyesmit mondok
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
-
beg
veterán
válasz haddent #44833 üzenetére
Engem időben figyelmeztetett a waze. Gyors levitt a régi hetesre a jelentések után, majd akkor vitt vissza, mikor már nem volt lezárás. 10 percet vesztettem Más meg órákat állt.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
-
haddent
addikt
ezt láttátok? Nem tudom milyen Opel lesz,ha lesz, de ez baromi jól néz ki, olyasmi mint a quattro allroad, nekem tetszik ez a normál autóforma csak kicsit nagyobb kerekeken komolyabb magasságban. -
Nemt0m12
tag
Sziasztok. Egy mágnes tekercs cseréért mennyi a reális amit el lehet kérni? Kicsit sokkalom érte az 50-60 ezret annyiért már bontott kompresszor is van 2003as Meriva Z16SE motorral.
Ja igen lemaradt Pesten belül aki tud korrekt szerelőt aki reális áron megcsinálja az ne tartsa magába[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel