-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
-
gzbotii
veterán
Mobile.de -n kínált, 2500 euro körüli (többnyire első szériás) H Astrak mennyire lehetnek lefingottak?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diablo1984
veterán
válasz gzbotii #44209 üzenetére
tapasztalatból mondom, ami kinnt is olcsó, az olyan is, vagy hibás! németben is a jónak ára van, magánszemélytől lehet olcsóbban megkapni, de ott személyesen kell alkudni, ha kereskedőtől olcsó valami, na az még a szeméttől is szarabb és visszatekert példány, nem ritkán gané is van bevillázva az utastérbe! hihetetlen mennyire le tudják lakni az eladó autókat és még az a furcsa, hogy még a nepper is b@szik kitakarítani......
-
AMD Power
titán
-
SteeWe
aktív tag
Nem tudom mit ehetett a madár ami lebombázta az Astra hátulját, de sajnos mosás se hozta le
[link]
A hátsó lökhárító, astra felirat mellett a festés ill. a lámpabúra is kapott.Mit javasoltok, milyen módon lehetne eltüntetni?
-
haddent
addikt
válasz SteeWe #44212 üzenetére
Polírpasztával átdörgölni néhányszor szépen (körkörösen ahogy kell), utánna agyonwaxolni (nem spricnis hülyeséggel hanem kemény wax). Én szerintem ez le kéne hozza.
Ha végképp nem akkor ha van javítód az autóhoz azzal picit bekenni/befújni, ha már teljesen száraz (több nap) akkor vizes, 2000-es dörzspapírral iszonyatóvatosan és csakis körkörösen a környező területekkel együtt lemattítani, majd megismételni az első próbát (sok-sok odaadó polír és wax). De arra számíts, hogy az utóbbi már durva módszer de a foscsíknál biztos jobb lesz -
w333
félisten
válasz gzbotii #44209 üzenetére
Meg kell nézni, ez az ár szerintem elég reális egy szép állapotú H Astra -ért, napi kapcsolatban vagyok 3 autókereskedővel akik olyanokat meséltek ha nem látom akkor nem hiszem el, egy valamit soha se felejtsünk el "nem km. órát nézünk hanem állapotot"
(#44212) SteeWe
Jó kis akril kék ez valami rácseppent mészkő -s víz lehet, polírpasztával simán eltüntethető akár kézileg is (előtte töröld át egy ecetes rongyal)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #44215 üzenetére
Simán ... pl. Link
Szerk.
Mostanában egyre több G Astra fordul meg a kezem alatt és hogy őszinte legyek kezdek belőlük kiábrándulni (pedig régóta ilyet szerettem volna), nem rossz autó nem azt mondom, csak azért az árért amennyiért vesztegetik őket már Skoda Octavia is kapható ami kicsit már más kategória
De az is lehet hogy nálunk csak ilyen lerobban G Astrák járnak komolyan nem tudom, minap csináltam egy 2008 (1.4 Twinport) és őszinte leszek jobban csörgött a motorja mint az én 22 éves Vectrámnak olyan volt mint egy diesel, illetve az ajtók csukódása és hangja is nagyon zavaró volt, a szervó is vinnyogott, ami a legjobban zavart az a kalaptartó 2 hosszú zsineg ami valai eszméletlen ocsmányul van megoldva, viszont a futómű kiváló volt, még a belső tér is elmegy (kiválóan össze van rakva minden) illetve még amitől tartok az az Ecotech olajfogyasztás, mennyire vészes ez ? olajcsere soha nem kell mert mire oda kerül a sor elfogy az olaj, nálatok ez mennyire észrevehető a hétköznapokban ?
Illetve valaki írhatna még 1-2 jó tulajdonságot a G Astra -ról és köszi előre is ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Hát a mesékben már nem hiszek egy ideje Még 300+ ezer km -rel is baromi olcsó lenne ha tökéletes lenne a motor. Mert a küllem az elfogadható valóban.
Ilyen Octavia dolgok hát nem tudom miben és miért más kategória, de az is igaz hogy kb. nem is ültem még G astrában, főleg nem vezettem. De a H -át tuti nem cserélném le rá.
A TwinPort az szerintem, amennyire én utánnajátam, problémás dolog, olyasmi mint a VVT csak még bonyolultabb, szerintem amiatt csörög zörög. A Te örge megbítzható motorodban ilyesmi szerintem még nincs, hát nem is nagyon tud zörögni szerencsétlen. Na meg lehet, hogy láncos volt, nem? Na, szóval csak röviden nem normális dolog a zörgés, ez tuti, nem a megszokott.
Ecotechről már talán nyilatkozhatok első kézből is asszem G astra is van Z16XER- rel. 150k -val került hozzám (4 évesen, vezetett könyvvel), most 5 éves és 176k km van benne. 0W-40 került bele a legutolsó 2 alkalommal, olyan 7-8 ezer kemény km töltöttem 1 decit rá és tele lett. Röviden: messze túlzás amit terjesztenek az ecotechől teljesen átlagos vagy még jobb a fogyasztásuk (olaj!), a többi autó is megeszik ennyit ha nem többet..diegho 1k alatt fogyna belőle látszólag akkor az valóban nagyon szar lenne szvsz.
-
w333
félisten
válasz haddent #44218 üzenetére
Köszi a felvilágosítást ... akkor ez a csörgés (diesel rotyogás) csak TwinPort motorokra jellemző ? ezt komolyan nem is tudtam
Különben erről a rotyogásról beszélek ... videó
Octavia kicsit nagyobb és extrásabb illetve ismerősöm szerint az 1.6i Octavia motor sokkal dinamikusabb az Ecotech -től, ezt biztosra tudja mondani mivel 3 évig Octavia cégautója volt, aztán most kapott egy H Astrát és állítása szerint sokkal lomhább
Nézegettem én még a Peugeot 406 -t régen volt nekem 2.0 HDi (90Le) amivel nagyon megszívtam, pedig elvileg a francia dieselek a legjobbak, szóval lehet kipróbálnék egy 1.8 vagy 2.0 benzinest !
Ami még szóba jöhet az az Audi A4 B5 csak azok is már kissé öregek, illetve a BMW 320i (E36) ami szerintem a mai napig a legjobb sor 6 hengeres benzin motor (régi 520i -ben ugyan ez a motor volt) 3 évig jártam vele és soha semmi baja nem volt egy pici zörej vagy barmi apróság komolyan semmi, olajcsere és benzin kellett neki ennyi (a legjobb autóm volt) csak hát a fogyasztás ami kicsit húzós
Még a Seat Leon ami nagyon tetszik 1.6i motorral nagyon dinamikus, illetve a futómű ami az alatt van, hát valami istenkirályság, bitang jó autó
Szerk.
És ugye a G Astra 1.6i ami viszonylag fiatal, olcsó a fenntartása, jó a fogyasztása, jó a futómű, nem zörög rossz utakon, nagyon jól össze van rakva, nagyon kemény fémből van az egész autó (ha nekidőlök nem horpad be, még a jeget is bírja szerintem) és kb. kimegy a világból annyira jó
Szóval megy a dilemmázás hogy majd mi legyen, de majd lassan összeáll a kép !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
1.6 vw-t csak is SR motorral, a 16 szelepes igazi ipari hulladék. Eszi az olajat és 10 alatt nem fogyaszt cserébe nem megy. B5-ös a4-ben 12-t is képes megenni és nem megy sehová. Nem fikázásból írom de ezek tények.
1.8-as g astra nem jöhet szóba? Múltkor próbáltam és nagyon jól megy, a fogyasztása sem horror. Mai eszemmel olyat vennék az 1.4 helyett.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz trassher #44220 üzenetére
Igen ezt halottam a vw motorról, csak is az SR motor
Autókereskedő ismerősöm pont ugyan ezt mondta hogy az A4 B5 simán megeszi a 12L akkor ez tényleg igaz ha már te is ezt mondod !
És igen szvsz. is a legideálisabb egy 1.8i G Astra lenne a legjobb, azért a frisebb Ecotech + 16 szelep és 116Le bővel elég az 1200kg -s kaszninak
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Hát akkor bővebben amit tudok: a Z16XER (enyém) az a GM "VVT" iterációjával bír, dinamikus szelepvezérlés. A TwinPort is valami hasonló csak ott még durvább beavatkozás van mert ott konkrétan 8 szeleppel működik (?) alacsony fordulatszám esetén a 16 helyett. Szóval jó cucc, csak gondolom bonyolult.
Az szerintem egyébként nem gond, hogy indítás után 2 másodpercig van egy hangja, az nekem is van néha, én azt gondolom hogy ez a VVT és a Twinport meg egyebekkel együtt jár. De majd kijavít valaki mélyebb tudású ha hülyeséget mondok. Vagy te arra gondolsz, hogy nem szűnik meg indítás után hanem szépen csattog kerreg tovább mint egy dízel de abból is a disznóbbik fajta? Akkor a két vezérműszíj fogaskereket szokták cserélni és megszűnik (legalábbis vauxhall fórumokon, VVT esetében ezt ajánlották)De milyen a H astra amit kapott? Azért pl egy 1.6i Octavia 5 ajtó -> 1.4 H Astra kombi váltás megviselő tud lenni biztosan Ahogy nézem 115-6 ló mind a kettő, innentől kb. váltón múlik meg megszokás kérdése, ileltve súly függvénye, nem?
A többiről még kevesebbet tudok sajnos, főleg tapasztalat téren, bárcsak többet tudnék Amit viszont tudok hogy a HAstra futóműve nagyon kellemes csalódás. Még így, gyári magasságban is, ami valljuk be nem egy porbafingó Passat beállítás, jó magas. De valahogy mégis jó a geometria és nagyon fekszi az utat meg a kanyarokat, stabil marad, kemény, azt mondanám, hogy túl kemény egy gyári beállításnak átlag Jánosnak a városba, de az a jó
szerk. második hsz. -edre kis kötözködés: az újabb ecotech nem a family 2? Csak mert abból az 1.6 is már 116 ló (Z16XER / A16XER). Egyébként amit írtál, 1200 kg és majdnem 120 ló, azaz 10kg ~ 1ló az egy jó arány, nekem bejön, lehetne több, csak kevesebbel ne kelljen beérni soha többet
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz haddent #44222 üzenetére
Igen én arra gondolok hogy indítás után sem szűnt meg a rotyogás
Valami 1.6 kombi Astra -t kapott, fogalmam nincs hogy milyen motorral de majd legközelebb megkérdezem tőle, bár az is lehet hogy 1.4 ? az simán lehet, komolyan nem emlékszem már
Annyi pénzem nincs hogy G Astra 2 -t vegyek, maradnak a 1998 -tól 2002 -ig, szóval nálam valahol 600 és 700 e között meghúzom a határt, nincs értelme a drágább autóknak, hogy csak a parkolóba álljon
Szerk.
Most néztem a Sprintmonitort ... azért az 1.8i és vegyes 7.9L elég baráti
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Ha indítás után is marad a hang akkor szinte biztos hogy az amit írtam, keresgéltem megoldást mert féltem hogy indításkor nekem is van ilyen, de mivel aztán megszűnik ezért nem lett a dologból semmi (na meg mert 50 ezer / db és kettő kell )..
Szerintem túl baráti. Én akkor jövök ki 8 ból ha nagyon vigyázok, de nem szeretem mert már semmi hangja nincs se a motornak se a kipufogónak, rossz érzésszerk. Boccs ez nem ide fog kapcsolódni, de te autofényező/kozmetikus stb. témában mozogsz, igaz? Nem tudod véletlen, hogy hol lehet agyagot szerezni? Külföldön "clay bar" -ként emlegetik, és ezzel vizesen elvileg nagyon szépen ki lehet szedni a szutykot a fényezésből, előkészítve a polírt / akár helyettesítve ha még nem vészes a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz haddent #44224 üzenetére
Ennyi
Szerk.
Na egy ilyenbe azért simán belecsüccsennék Link
(#44224) haddent
Kollégám valami 12000 Ft -ért veszi a 3M polír anyagot és komolyan mondom a legjobb amit eddig használtam, bátran ajánlom, nem fogsz benne csalódni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Polírozni még nem merek, csak hobbiszinten tanulgatom a dolgokat, nem kontárkodni akarok, tervben van majd de még nem.
Viszont az "agyagozás" elvileg kíméletesen szépen kitisztítja a fényezés "pórusait", beleragadt, lerakódott cuccokat, por, kőszemcse stb.. Szóval jó dolog.
Ha már szóba jött, mennyiért lehet egy olyan polírgépet beszerezni, amivel már (kellő tudással majd) korrekt minőségben lehet dolgozni? Van preferált/ajánlott márka, típus, orbitális, random, stb..?Az a G meg biztos repül, de nekem a G -ből csak a kupé tetszik de az nagyon
-
w333
félisten
válasz haddent #44226 üzenetére
Polír pasztából a 3M Ultrafina SE -t ajánlom ami a legjobb és kézzel is tudsz vele dolgozni (kiszedi az összes szennyeződést és tisztít)
Ha nem mersz polírozni én inkább ajánlanék neked egy ilyen excentrikus gépet ezzel nem tudsz kárt okozni viszont olyan szépen meglehet vele az autót csinálni hogy a végén majd nagyot nézel
Mindenképpen azt ajánlom hogy a políranyagot (3M Ultrafina SE) elemenként körkörös mozdulatokkal vidd fel pl. az autó tetejére (ezzel kezdünk) majd az excentrikus géppel visszacsiszolod az egészet amíg a tetőről eltűnik a políranyag, és így tovább (bal első sárvédőtől kezdünk és körbe az egész autót elemenként) a végeredmény brutális lesz ezt garantálom
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Félre ne értsd örülök ha ennyiből megúszom egyelőre, de ez nem egy nagyon kis "szimpla" gép, rossz értelemben? Fix fordulatszám stb.? Persze biztonság az első, meg ha mást nem waxolásra biztos jó, de van ebben elég erő, hogy "lecsiszolja" a karcok széleit stb..?
Gondolom erre is lehet kapni új fejet ha elkopik stb..? Esetleg többféle fej is van hozzá (kemény közepes puha és köztük átmenet)? A 3M Ultrafine SE önmagában elég? Nem kell egy kemény fej-kemény paszta majd utánna puhával simogatni?
Ja egyébként "3M tisztítógyurma" az amiről itt agyagként hadoválokKöszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz haddent #44228 üzenetére
Ha nagyon karcos az autó akkor persze nem elég, de azért ezzel a kis géppel is lehet csodákat művelni biztonságosan
De ha komolyabban gondolod a dolgot akkor a 3M ExtraFina SA mellé még vennék egy hologram eltávolítót is (csak is 3M anyagot) és 2 műveletben elintézném az egészet
Oda már egy komolyabb gép kell, otthoni felhasználásra egy ilyen polírgép bőven több mint elég, bele lehet jönni nem egy nagy őrdöngőség, a lényeg hogy ne túl nagy fordulaton menjen, illetve ne száradjon ki alatt az anyag polírozás közben
Itt egy videó ha így csinálod akkor nincs semmi baj videó
Nem kell tőle félni, nagyon bén*nak kell lenni ahhoz hogy az ember kért tudjon tenni a fényezésben, szóval egyáltalán ne kell parázni
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
Mikor autót kerestem volt egy lakkfekete b5 a4 avant, 1.6 motorral. Beleültem és elélveztem annyira egyben volt mindenestől de tudtam hogy ha megveszem az a kevés hajam is kihullik majd. Így fájó szívvel de otthagytam, bár nem jártam rosszul. Ugye most 1 hétig anya használta az opel-t én pedig a suzukit. Elsőnek alig merte vezetni de mondtam neki hogy pár nap és nem akarod visszaadni. Tegnap este mondta is hogy igazam van.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz trassher #44230 üzenetére
Ennyi
Szerk.
A lényeg úgyis az lenne hogy fiatalabb autó, legyen benne klíma, és 2 elektromos ablak elől, nekem ennyio bőven elég extrának
El nem tudjátok képzelni hogy ebben a melegben milyen egy klíma nélküli autó pl. egy nagyobb dugóban ... nagyon brutális, még a p*csöm is leizzadt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
Én pontosan tudom milyen csak nekem annyival szarabb érzés hogy van klímám. Épp csak alkatrészt nem lehet kapni hozzá, nem bont ilyet senki így nem tudok mit csinálni csak pislogok. Nem fogok új kompresszort venni 100K-ért és bontottat sem ami ki tudja milyen amikor az enyém csendes, nem ereszt sehol a rendszerem éppen csak a kuplung csúszott meg.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
De, el tudom képzelni mert a teljesítmény kedvéért csak akkor kapcsolok klímát ha az utasok már könyörögnek és inkább fizetnek egy tank benzint
Egyébként fiatal, ráfogható hogy a normál autók közt "erős", 2 elektromos ablak elöl, egy klíma mert hát azé na, bőven sok extra. Ez a 2 soros meg 3 soros BCD hülyeség se kéne nekem. Felhasználása nálam: mutatja az időt, grat, megértesasa58 a 2 kerék enyémbe 50-50 mindkettő a múltkor néztem. Hát remélem nem fog kelleni kb. soha, megkapja amit kell, sőt sokkal többet. 10 ezrenként belepakolok olyan olajat ami hosszú csereperiódusú és amúgy is a legfinnyássabb turbosokba való? Ha ez nem elég akkor ba***a meg magát (De elég)
w333 a fényezéshez: köszi, szerintem akkor egyből megugrom a nagyobb szerszámot, 5 ezret nem spórolok hogy aztán ne legyen elég / új kelljen hamar. Ez állítható rpm -es ha jól látom? Tehát waxolni is lehet szép komótosan, nagyon fasza
-
AMD Power
titán
Az aránylag újabb G már nincs olajfogyasztás.
Fura a hang amit mondasz. Szerintem azokból a legtöbb már láncos. Ott max csak akkor lehet erős hangja a lánc gázos.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
Na tessék ... 2 oldalról támadnak az Astra -k, különös véletlen ?
Piroskánál a "twinport" azért befigyel
LOL most látom hogy hátul egy C Corsa, na meg is van az Opel találkozó
(#44236) trassher
Ha hallok valamit akkor mindenképp szólok
(#44237) haddent
Igen állítható fordulatszám, illetve megfelelő koronggal Waxolni is lehet vele
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
Köszi, hátha. 3 fb-os csoportban keresek hozzá lomot de sehol semmi. Már azon gondolkodom hogy elviszem egy esztergályoshoz és megmondom hogy itt van, mérd le, csináld meg. Nagyon nem bonyolult szerkezet de ehhez a kompresszorhoz nem lehet kapni új alkatrészt.
Redmi Note 7
-
-
sasa58
tag
-
w333
félisten
válasz F_Zolee #44242 üzenetére
LOL tényleg ... sőt jobb oldalt még egy fekete és egy ezüst G Astra
(#44241) AMD Power
Tényleg nagyon sok van (megbízható nagyon jó népautó)
(#44240) trassher
De ez pontosan milyen kuplungtárcsa ? próbáltam neten rákeresni de még véletlenül sem találtam még hasonlót sem, ilyen kicsi lenne a kuplungtárcsa ?
(#44245) AMD Power
Nem, mivel a prohardveren sokkal gyorsabban pörögnek a dolgok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
Ezen a fórumon fent van valaki?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
De ha népautó akkor mindenki hülye? Mert ugye sok ember szerint nem jó márka és ráadásul az újak meg "drágák". És az újakból is rengeteg van!! Akkor ez most ,hogy is van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz AMD Power #44246 üzenetére
Közben szerkesztettem ... gondolom mivel olcsó a fenntartásuk, megbízhatóak, és jól mennek
Szóval én is inkább egy nyugdíjas G Astrat vennék, mint sem hogy egy széthajtott Civic -t amit egy 20 éves h*lyegyerek már széthajtott
trassher mondjuk megszívta kicsit, ő olyan nyugdíjastól vette aki "autószerelő" volt, talán egy másik életben
Szerk.
Tegnap délután (melóhelyen) hátul kicseréltem a fékbetét tartó rugókat + csapszegeket, mert rossz úton nagyon csörömpölt az egész, el tudjátok képzelni hogyan néztek ki a 22 éves csapszegek ? de most már legalább nem zörög, Unixtól 2200 Ft -ért megérte a 2 hátsó féknek
(#44248) AMD Power
Vén f*sz
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
Ez a klímakompresszor kuplungtárcsája. Mikor bekapcsolod a klímát akkor a mágnestekercs ezt húzza be a kompresszor ékszíjtárcsájára és ezáltal kezdi hajtani a kompresszort.
AMD Power: Igen így is mondhatjuk. Mondjuk nem bántam meg az autót csak a próba alapján problémamentesebb kocsira számítottam. Igazából a klímát leszámítva semmi olyan gond nem volt vele ami nem megoldható vagy drága lenne. A komplett első futóművem anyagköltsége 31K volt nagyrészt Febi alkatrészekből. Az meg hogy nem lehet ilyen tárcsát kapni nem az eladó hibája ugye, pláne nem úgy hogy mikor kipróbáltam a kocsit a klíma tökéletes volt. Szimplán csak nincs szerencsém.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...