-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szekfizsolt
senior tag
Srácok, hátha tud valaki segíteni...
Az autóm már harmadik hónapja csinálja meg velem, hogy pár napig minden hiba nélkül megyek, aztán egyik pillanatról a másikra nem hajlandó indulni. Az akksim rendben van. Generátor rendben.
Önindító állítólag jó (kivettem és elvittem egy bontóba, ott próbálták ki az orrom előtt).
Elfordítom a kulcsot, gyújtás van, viszont semmi nem történik. Meg sem moccan. Nem kattog, nem csinál az ég világon semmit. Már próbáltam direktre kötni az akksiról a testet, semmi.
Ötletem sincs. Ütögettem a bendix-et, de semmi.
Utoljára mikor ezt csinálta délelőtt ott hagytam a parkolóban, délután pöccre indult.
Ma a benzinkúton ragadtam ott, betolásra azonnal indul, egyszerűen csak indítani nem hajlandó.
Mi lehet a gond?Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
mohabá 007
aktív tag
válasz szekfizsolt #44951 üzenetére
Első körben a vezetékeket kellene leellenőrizni,az önindítótól a gyujtáskapcsolóig.(test,kontakthiba,vezetékszakadás..stb)Próbáld megindítani,és közben a kulcsot minden irányba óvatosan megfeszíteni,lehet ki van kopva és nem érintkezik.Hirtelen csak ennyi,mivel állítólag az önindító ki lett próbálva,és működik. (Amúgy a behúzótekercs a próbáláskor működött,behúzott?)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz szekfizsolt #44951 üzenetére
Nekem is pont azok ugrottak be mint az előttem szólónak, vagyis kontakthiba, illetve hogy a behúzót is meg tudtátok nézni, vagy csak a motort?
Annyival egészíteném ki, hogy lehet esetleg immobiliser még, akár a gyári, akár egy utólag beszerelt - trasshernél is talán ott a helye, de ki van iktatva. Ez is okozhat ilyen jelenséget.Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #44950 üzenetére
Csak azért érdekelne,mert az "ótómata" váltó úgy gondolom tudja mi a jó a motornak,és eszébe nem jut
1800-2000 ford nál nagyobb fokozatba kapcsolni.(Védi a motort,nem gyilkolássza ) Hátha lesz egy ótomatás hozzászóló, aki felhomályosít.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #44954 üzenetére
Esélyes hogy automatán felkapcsol 60-nál 5-be de csak magával b@szik ki mivel ott egy padlógáznál nem történik semmi. Hirtelen dobhatja is vissza 3-ba míg az ember kielőz egy tötymörgőt városban aztán 60-nál újra 5.
Redmi Note 7
-
kutyman
aktív tag
szekfizsolt
Szia!
Nekem is ilyen problémám volt. Ha az immot látja, akkor szerintem ez lehet a gond:
A gyújtáskapcsolóban elkopott az elektromos betét, kicseréltettem, (anyag + m.díj volt 3000Ft) azóta minden oké.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz trassher #44947 üzenetére
Áááá nálam 3 -ban 60km/h még csak 2000 -t forog ha beraknám 4 -be akkor már csak kb. 1300 -1400 és kissé már rángatós, kéri vissza a 3 -t
(#44949) BigBlackDog
Fúúú hát az tényleg jó rövid váltó
Nálam a 2 -s fokozat, 40 -től 100 -íg tart ott váltok át 3 -ba
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
szekfizsolt
senior tag
válasz kutyman #44956 üzenetére
Ezt hogyan tudnám ellenőrizni? Én is már hasonlón gondolkodtam. Állítólag a bendix jó, vagy valami kábel probléma, vagy ez lehet, de próbálnám kizárni, mi nem... Gyújtáskapcsoló nélkül valahogyan tudom indítani? Nem kell, hogy beinduljon, csak "lássam", hogy teker...
mohabá 007: Hol mennek a vezetékek az önindítótól a gyújtáskapcsolóig? Bocs a hülye kérdésért, de látható helyen vannak?
[ Szerkesztve ]
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
haddent
addikt
válasz trassher #44955 üzenetére
Hát nem tudom. Én a mi 1.6 -os 8 szeleps F astránkat 80 alatt nem rakom 5 -ösbe soha az is biztos. Négyesbe is csak 50-60 körül. A 8 szelep miatt elfogadható 50-60 körül, és hiába tenném lejjebb, akkor se indulna úgy húdenagyon meg.
A dohc ecotec ötöst városban meg gyorsan kell elfelejteni... négyesbe 70-80 nál pont jó, hármasba 50-60 nál megint pont jó. Ilyenkor pörög 2800 körül, ahol már van valami erő féleség. Na nem a multkori tárgyalt dinamika, de olyan jó érzés már. Ha igazán dinamikusan akarok valamit akkor 4000 -ig tuti elpörgetem és folyamatos haladás közben sem engedem 3500 alá az k*** élet
Persze ezt csak egy kis melengetés után, még szívó moci esetén is. ..És emiatt, ilyen felhasználás mellett, 10 ezrenkénti mocsokpiszokdrága turbódízelbe is való az (egyik) legjobb olajjal, kis bemelegítéssel előtte, egyáltalán nincs lelkiismeretfurdalásom. Ezt tudni kell, tudja is, nincs is gond.
És itt a topikban "tanultak", meg úgy mindenhol olvasottak alapján szerintem így kapja meg a lehető legjobb "kezelést".BigBlackDog az a hangos F astra az nem 8 szelepes? Azok bőgnek, azok még tudták mi a jó Meg akkoriban még talán kevésbé volt divat ez a jajistenem mi lesz ha 20 utcával odébb felébred a hangszigetelt szobában a kutya
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz BigBlackDog #44960 üzenetére
Puhányok vagytok, hónapokig jártam lyukas-szakadt dobos F astrával, és leengedett ablaknál parkolóházban direkt élvezkedtem
-
w333
félisten
Az a végtelenül hosszú váltó ... Link
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
szekfizsolt
senior tag
Az önindító hiba szerintem kizárva. Ha felkapcsolom a fényszórókat és a rádiót... ...és minden fogyasztót, amit lehet, akkor indításnál el kellene, hogy halványuljon valami. Itt nem történik semmi, vagyis az önindító nem vesz fel áramot, vagyis valamiért ezek szerint nem kap áramot...
Marad a kábel probléma, vagy a gyújtás kapcsoló...
[ Szerkesztve ]
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
w333
félisten
válasz szekfizsolt #44963 üzenetére
Csak egy sima kérdés ?
Kormányborítás alatt a gyújtáskapcsoló kábeleit nézted ?
Simán eltudom képzelni hogy kontaktos vagy lelazult egy vezeték !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz szekfizsolt #44966 üzenetére
Persze simán lehet ...
Én mikor kerestem a hibát mert a Full -tól is többet mutatott a benzinóra akkor lehúztam valami kábelt és nem indult az autó (pedig gyújtás volt) aztán végülis kiderült hogy szerintem mikor túltankoltam (úgy hogy már a benzin fojt ki a földre, akkor felakadhatott az úszó (azóta inkább óvatosabban tankolok)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz szekfizsolt #44966 üzenetére
Különben a legegyszerűbben így tudod ellenőrizni ... adj gyújtást az autóra majd egy csavarhúzóval hídald össze a két pólust egy pillanatra, ha elkezd forogni akkor az önindító biztosan jó illetve áramot is kap, szóval végig kell menni a vezetéken egészen a műszerfalig a slusszkulcs -íg, de az is lehet hogy az önindítón van egy kicsi vékony vezeték ami leszakadt róla
Sok lehetőség van még ... ha nem mozdul akkor szénkefe vagy nem kap áramot !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Azért ez a Tesla valami brutálisan jó lehet ... Link
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
szekfizsolt
senior tag
Ismét lementem az autóhoz (panel parkolóban élmény a gép és a kocsi között szaladgálni), a negatívat (testet) rákötöttem az akksi negatív részéhez, a két pozitívat az ön9ndítón egy csavarkulccsal rövidre zártam, gyenge szikra van és ennyi, meg sem moccan... ...mondjuk elég halovány dróttal tudtam összekötni a testet, mert más nem volt itthon, de semmi. Az önindító nem kaphat áramot ezek szerint? Vagy kap, de nem mozdul... Holnap veszek egy autós fázis ceruzát...
[ Szerkesztve ]
Régebbi értékeléseim: http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
w333
félisten
válasz szekfizsolt #44970 üzenetére
Nem lehet hogy megszorult ?
Mindenképp le kéne venni azt az önindítót, lehet elkopott a szénkefe !
(#44971) mohabá 007
Szerintem F16 de fogalmam nincs, 93 -s C20NE
Én 5 -ben 3000 -s fordulaton egy picivel 130km/h felett vagyok már
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Nerazim
őstag
Esetleg nincs valakinek Nyíregyháza és környékén 16 pines opcom-ja ? Egy B corsa hibakód kiolvasásához kellene.
[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
mohabá 007
aktív tag
A bontóban a szeme előtt próbálták ki,ott működött az önindító. (még az is lehet, hogy mégse olyan szuper az akku,vagy laza a saru)
Szerintem az F16 neked túl rövid.(1.6 B vekiben van) F18,vagy F23 lehet benne. Ha a hátramenet balra előre van, az 1-es mellett, akkor F18. Ha jobbra hátul a 4-es mellett, akkor F23Azért az teccik,hogy210 től 230 km/ó sebesség között a ford szám mérő 5ezerről meg se moccan.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
w333
félisten
válasz mohabá 007 #44975 üzenetére
Aha ... igen felhúz balra és előre (ez a hátramenet) akkor F18 lesz
(#44976) F_Zolee
Brutális
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz diegho #44937 üzenetére
Nekem sajnos nem volt alkalmam kipróbálni egy ilyet... Nekem mondjuk a Meriva is tetszik. Bár nehéz döntés lenne ,hogy egy J Astra vagy egy Meriva. Nehéz dió lenne.
haddent Mások vagyunk... nincs ezzel semmi baj. Nekem nagyon tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
adorjant
senior tag
Srácok,most nekem is szükségem lenne némi segítségre, azt hiszem keveset tölt a generátor.
Alapjáraton,magasabb fordulaton,ki-be kapcsolt klíma esetén,bármilyen fogyasztót használva, fix 12.8 voltot mérek az akkusarun,ez ugye kevés? Feszültségszabályzó hiba lenne? Mindenképpen viszem holnap szerelőhöz,csak tájékozódni szeretnék,hogy ne nagyon húzzon le -
adorjant
senior tag
válasz 7Sony7 #44982 üzenetére
1.8 benzin,nem világít semmi. De mondom ez fixen 12.8-at tölt,bámit kapcsolsz be.
Néha nehezebben indult mostanság,de csak pár napja mértem rá,aztán ma leállított motor mellett ment kb fél órát egy elektromos hűtőtáska,és indításkor azt mondta az autó hogy ehhhhhhhhh
Szerencsére a ház előtt,de érhetett volna kellemetlenebb meglepetés is,így viszont be tudtam bikázni otthon[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Sziasztok! Keresek SIMTEC 70-es vezérlőhöz B Vectra motortéri kábelköteget (Asszem x18xe1, vagy G Astra X20XEV). Köszi
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap kocsitakarítás (még mindig egy A Zafira) közben lettem figyelmes rá, hogy valami furcsa, néhány másodpercig tartó zizegés, búgás jön a középkonzol felől, majd egy relé kettőt kattan és újra csönd lesz. Ha ráadom a gyújtást, akkor szintén hallani a jelenséget. Most még a kulcs sem volt bent, csak az ajtók voltak nyitva. Minek a hangja lehet ez?
Másik számomra megdöbbentő tapasztalat; a kuplung- és a gázpedál alapanyaga is műanyag. Ezt nem gondoltam volna azért, de lehetséges, hogy csak én várok el sokat. Van erre egyébként valami ésszerű indoklás (balesetben esetleg kevésbé veszélyes, stb.)?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz szekfizsolt #44951 üzenetére
gyújtáskapcsoló!
-
haddent
addikt
Hát a villanymoci (mondom villany, nem hibrid fosszar ) az brutálisan hatékony és erős. A Teslához most jön egy "update" interneten nekik, hogy 0-100km/h az 3mp. legyen És cserébe nevetségesen egyszerű maga a motor, minimális kopóalkatrész van benne, az egész autóban kb. csak az akksi tud elkopni. Ha az (elektromos) energiatárolást megoldanák, akkor elvérezne minden. Bár már most se rossz, de azért a "tankolás" stb. miegyéb, még van előtte egy kis út.
-
hvb
tag
válasz INMOTEP #44990 üzenetére
Sziasztok, Horvátországba jövet az autópályán egyet rángatott motor és a hibakód lámpa kigyulladt. Azota nagyon nehezen indul a szekér, da ha beindul van alapjarat, de ritkán azért leáll menet közben is.
Mit nézzek meg szerintetek? Nem sok szerszám van nálam, de jó lenne hazamenni is a géppel.
97` vecta b 2.0, x20xev.Ja, ha gyújtást raadom, akkor az alapjárati motor búg egy kicsit, nem hangosan, de hallhatóan.
[ Szerkesztve ]
zs.
-
Pitu
aktív tag
Tegnap eladtuk az astra-t. Ez volt az első autó amiből anyagilag pozitívan "szálltunk ki". Kicsit sajnálom, de mennie kellett.
Az alacsony szerviz költségek miatt a következő is valószínűleg Opel lesz.
84le-s 1.6-os g astra-kat nézegetek, de most ismerős miatt képbe jött egy 1.7-es diesel H caravan is.
A benzinestől nem félek, mert az a 8 szelepes motor nem problémás. Diesel autóm még nem volt, illetve H astra-s tapasztalataim se nagyon vannak.