-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
milomi
tag
ha tudnád ki Ő nemmondanád LÚZERNEK hid el ...
am a GSI re gyári küszöbön van az a 2 felfogató rész bal és jobb oldalt.. aki tudna iet azonnal megvenném.. mert valaki Lelopta az enyémről parkolóba a JOBB OLDALIT...
NFS World Nick Ewing1987
-
t1
addikt
Inkább nem akarom tudni 15.2 1.3 m forintból??? Tessék nézd meg itt egy sima széria GTi [link] és 15.9 az ideje és semmi 1.300.000 Ft nem lett ráköltve érted mit mondok igaz?
-
milomi
tag
gyári 150 lovas GSI nek 15,7 .. májusba kiváncsi leszek mien időt megyek és közlöm majd de ha azt nézed.. ezzel az autóval én minden nap dolgozni járok.. másik a szar Suzukijára milákat költ hogy úgy menjen mint egy GSI alapból... Ő csak versenyre hazsnálja 600 kilóval .. velem meg a GSI .ke.. sajnos.. 1260 Hg ami nehéz.... van a Youtuben 1-2 vidim .. szar képminőség.. GSImilo néven fut.. Chip nélkül 4 személyes téli gumival nézd meg köszi ..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
80-120 elég silány.. a nyomaték végedt.. na mindegy .. engem a SUzuki nem érdekel egy alap VTI honda 15,8 körül tud 160 lóval ... peddig sztem jobb mint a Suzuki ..na de visszaétrve az OPELEKHEZ maradjunk is itt gyári küszöbre keresek a jobboldali 2 felfogató helyét elöntető kis műanyagra azonal megveszem
NFS World Nick Ewing1987
-
VR6-Fan
veterán
Hy!
hát nem tudom az én gyári romhalmazom megy 15,7 körül, se chips (nem is lehetne), se speer, se slick, se semmi.
picit meg mokolom egy szűk seccet lehet rajta javítani.
gyorsulásra tetvesül mindegy hogy honda vagy suzuki 130-ig úgy is az nyer akinek jobb a tapadása jobb a súly/le aránya és illetve az adott célra kellően jól van átételezve a váltója.
nos erre a kocka stift GTi alkalmasabb mint az astrad.
és jelentősen úgy tudsz az astrad idején javítani ha kikönnyíted, vagy megcsigázod, legalább is ha 400m-en szeretnél szórakozni.
a Lotus vajon mennyivel kerül többe mint a VW?
Üdv!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
milomi
tag
hát könyiteni fogok .az tuti.. de csak max a hátsó ülést tudom kivenni meg a Pótkereket.. meg mindent a csomagtartóból.. enyit tudok csak sztem ... am Kunmadarason tavaly.. 1601-2000 CCM ig.. egy KADET GSI nyert... kivolt minden belőlle szedve kb 850 kiló csak.. és 14,3 as idővel
NFS World Nick Ewing1987
-
VR6-Fan
veterán
jah a csepp kaddet GSI elég jó kis autó volt.
azért ott már kicsit komolyabban belenyúltak a technikába, mint hogy kidobálták.
a hangszigetelést, szőnyeget, kárpitokat, anyóst, műszerfalat, azért még kitudod dobálni...
egy dolgot nem értek minek kellett arcoskodva nyitni itt?
ez azért nem a CS.....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
milomi
tag
lehet risszul fejeztem ki magam de anyira megörültem mikor láttam hogy van ien topik hoigy elragadtattam magam enyi ... am a műszerfalat nemszivesen veszem ki .. max a hátsó ülés + pótkerék + szönyeg ilyesmiket
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
igen az nekem FILC ből van ... és az olyan nehéz lenne ? pótkerék + hátsó ülés kb
-45-55 kiló minusz .. kb.. a FILC??
NFS World Nick Ewing1987
-
Daywalker
addikt
Báz, egy pillanat erejéig azt hittem a CS-on vagyok, kétszer is rányomtam a topik nevére, hátha rossz helyre tévedtem, de nem (sajnos).
Nem lehetne egy picit odafigyelni a heJesírásra és a stílusra? Kurv@ra idegesítő, mintha általános elsőben lennék, komolyan mondom.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TasiA
senior tag
válasz Daywalker #9665 üzenetére
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=64421
Itt se külömb! Komoly fejtörést okoz, hogy megfejtsem mi a rákot akart írni
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=28985
Amúgy viszonyítás képpen, EZ az A Corsa ment ~6 -ot 100-ra SLICKEL mikor még C20XE, volt benne és az sem egy széjjelhajtott, hidrotőke csattogós, torka véres motor. Ott is volt minden földi jó.
Én megnéztem ezeket a videókat, de annyira szar a minősége, nem bírom kivenni mikor mennyivel megy ÓRA szerinte, ami az F Astrában nem kicsit csal, főleg, hoyg a gumi méret is kisebb neki, mint amit előírnak GSI-re. 205/50 R15 a gyári méret.
[ Szerkesztve ]
-
milomi
tag
vidi szar minőség.. de ha nézed a 0-100 ig az órtá 6 sec a másik vidimen meg 6,5 sec...
hozz áteszem... nem torka vérezős.. mert 2 hóónapja volt kompreszió mérés és 2 hengerbe 15,5 Bar másik 2 be 16 BAR a kompreszió ezt a motort 2 éve lett vásárolva Pesten egy tuningoló cégtől .. árat nemtudok ... csak a volt gazdája anyit emlitet.. hogy a motorra magába a volt gazdája többet költöt mint ahogy én vettem meg 650 ezerért.--
anyit hozzá teszek asszem egy OPEL ASCONÁBA volt ez a motor 900 kilóval 14,3 as időket futot .. asszem volt gazdája aztmondta hogy Whistler Racing hengerfej van rajta stb .. a Km óra nemcsal .. a Téli garni 15 ös most jelenleg .. nyáron van egy 15 s felnom azzal csal az óra 5 K m per / órát de a 16 os felnivel hajszál pontos.. és ha megnézed 4 személyes oitt a vidin az idő... voltam bemérteni a motort mit tud PAdon.. nemfogaadtak késő értem oda.. de a srác kipróbálta és aztmondta hogy nemrossz szerinte 15 ös időt vagy 14,5 magaságú idát akámikor tudna vele menni ... eger mellet lakom.. szivesen megmutatom akárkinek .. jöjjön el nézze meg viszem egy kört.. végsebeséget néztem óraszerint 235 Km / óra.. viszont a Chipet egy 272 fokolású vezérműtengelyre irták.. egyik vidin látni is.. Téli gumival eső után 2 nappal indul 3 dikba 80 ról .. és elkapar 80 tól ..
nem egy ember megnézte már az autót.. de mindenki aztmondta hogy ( EZ IGEN )
és a SPER difit is csodáltál sokan .,,, hozzá teszem a motor 2000 fordulat alatt 0 -s 2000 től már aktivan 2 esből elkapar kicsit nyálkás után már 35 km / per órától 2 esbe.. 4000 körül még egy lökést érez az ember.. 2-3 asbe szépen észrevenni lehet hogy nem 6 alatt gyorsul hivatalos mérés szerint.. de mivel a váltóm valmiért AKAD .. 1-2 esváltás gyors..3 ast mindég elbaszom.. ezért is volt legszarabb időm 15,7 a legjobb peddig 15,4 Barum gumival... 1 esbe csak kaparok.. semmit nem érek vele.. 2 esbe már tapadok és tudok Repülni... haverom GSI je.. Gaben-é. 15,4 et akármikor megy 17 es felnivel.. peddig az ŐVÉ FULLOS állapotban van és Másik VÁLTÓVAL mig Ő 3 dikba ér be acélba nekem 4 dikkel kell mennm. VIszont a Chipel már 3 ba énis 162 Km/ h tudok menni a 15 ös felnivel ami csal 5 Km / h nos enyi a mondókámNFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
most 1-2 ien ember mint PL te is vagy a véleményedre nem adok .. FŐleg hoyg szapolsz minden autót... lemernék fogadni neked még Trabantod sincs. de azért osztod az észt .. főleg ha még értenél is hozzá, az hogy te nemhiszel el valamit engem az nem érdekel elég ha én tudom meg jópár illető. sztem sztem idegenek adatlapját nemásolgasd be ide mert még sztem ebből gondodlehet.
2 ! magán ügyed hogy betegségeid vannak üdv !
NFS World Nick Ewing1987
-
TasiA
senior tag
Hivatalos mérést bármikor elfogad közülünk akárki! Az ilyen stopperes , km óra alapján méricskélésekből már nagyon régen kinőttünk. Az kb-re saccolgatni jó, másra nem.
Padon mért adatokkal megint lehet villantani, azt elhisszük. Az ilyen lenyomtam a parkolóban ezt meg azt dumákat szerintem felejtsd el! A 14-17 éves hülyegyerekeknek lehet vele villogni és kb ennyi.Mások csak ki fognak röhögni. Ez itt nem a CARSTYLING
Egy szóval sem mondtam, hogy a tiéd szar, kopott motor. A CORSA motorja is kompresszióban 15,5-16-ot tud órával mérve. Azt viszont illene tudnod, mi van az autódban, de ha nem mondták meg és kéz alól vetted, akkor ez van.
A km órád nem 16-os felnitől lesz pontos, hanem a KERÉK átmérő növekedésétől. SZAL A FELNI+GUMI méret együtt. Az, hogy mennyit megy a haverod 17-es felnivel, az meg megint ilyen "bibibíí, én apukám erősebb" kategória. 17-es felniből is van 6-kilós, meg 18 kilós is. Nagyon nem mind1 ! C20XE mindegyik olyan, hogy 1000-2000-ig karcsú, 2000-től húz, majd 4ezer körül érezhetően mégjobb.
Milyen váltód van, amiben SPERR a difi? F-20-ban nem volt, F18+ meg gyárilag olyan és 93-tól , mindegyik C20XE-hez F18+-os váltót raktak, HA JÓL tudom!!Nekem meg ennyi a mondókám
-
TasiA
senior tag
Hát akkor abban a stílusban válaszolok, amiben te is nekem!
HÁT EZ NO COMMENT! Te nagyon buta vagy fiú! HA annyi eszed lenne, mint másnak fél, akkor rákattintanál a nevemre és megnézhetnéd milyen autóm van. Ha csak negyed annyi lenne, akkor meg a fórum legelején találod meg!
NÉZD MÁR MEG, HOGYAN NYILVÁNULTÁL MEG IDE ELŐSZÖR!
HA egy hangyafasznyi kis intelligencia szorult a fejedbe, akkor rájössz miért nem vesznek téged komolyan sem itt, sem máshol, pl a Stylingon.A hozzáértést meg hagyjuk!! Nem vagy képes értelmesen, magyar mondtaba foglalni, hogy mi van az autódban, mit alakítottak rajta, mi az ami nem gyári. Egyértelműen lejön az irományodból, hogy ilyen innen -onnan szedett vedett, ezt hallottam, meg azt hallotam dolgokat zagyválsz össze. Szóval, inkább gonolkozz , mielőtt beháynsz 1 értlemetlen mondatot 1 fórumram aztán meg ne csodálkozz, ha hülyének néznek miatta!
[ Szerkesztve ]
-
milomi
tag
GPS el mértem az egyik nyári felnim R15 /195/50 .. GPS elm értem 100 nál pontos... 200 nál 1 -2 Km/h órát táved az óra szal pontos.. Kunmadarason lessz meg Mezőkövesden hivatalos 400 méter.. és ott lessz biztos ADAT .amit itt közzé is teszek ..
mezőkövesden a Rajtot.. szinte mindég elbasztam életemben először rajtoltam .
3500 RMP... lámpa zöld és kuplung kivág és PAdló .. és egyhelybe tötyörésztem ..nem mondva csesztem ell az értékes tizedeket.. a 2 esbe váltás is szar volt... mert szabályzásnál húztam le 2 be... ott megint elrontotottam majdnem 7000 nél váltottam a 6000 helyett ... nemrég csináltam pár póba elindulást kint a Reptéren .. 2800 RMP kuplung finoman enged fel .és mikor megtapad óvatossan nyomom le a Gázt és ahogy tudom 1 es ből 5500 nél rakom 2 esbe és húz egyből .. onnan meg 6000 nék váltok 3 asba.. utána 6300 nál 4 be.. ... és rendgeteget tudok igy javitani az időmön a LEIRTAK hoz képest... + legközelebb nem Barum gumival rajtolok hanem próbálok szerezni Slicket.
és felmelegitem mint az állat és akkor a Slickel és a sperdigivel remélhetőleg sokkal jobb lesz a rajtom mint amit kövesden Műveltem ! üdvNFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
most átszerkeszted a szöveged ??? elvanmentve ahogy irtad
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
ember nem egyszer adtam már neked 10 pontot meg asszem ARÉNÁBAN is voltál már vagy tévedek ..
NFS World Nick Ewing1987
-
fero02
nagyúr
És akkor mi van ha el van mentve, játszós pajti? Jelzem a köcsög stílust nem Tasi kezdte, nyugodtan üljél le.
Amúgy látszik, h mennyi eszed van, ugyanis nem itt kellene a nick névre kattintani, hanem a carstylingon.
Olyan faszságokat irogatsz, h az ember összes hajszála égnek áll...
-
milomi
tag
szerintem akkor te nem értettél meg engem rendessen ettől részletesebben már nemtudok leirni semmit..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
most épp azon gondolkozom hogy minden VTI -s rajtnál 6-7-8 ezeről engedi rá a kuplungot és akkor kapar mint az állat, hogy lehet hogy azonos gumimárka és Tipus is.. miat mégis a Honda rajtol ell hamarább ??? vagy jobb 5-6 ezerről ráengedni a kuplungot vagy hogy ??? ezt végképp nemértem :S aki tudna rá választ adni ...
NFS World Nick Ewing1987
-
TasiA
senior tag
Nem igazán szoktam arénázni!
A VTI-s nek muszály 6-7 ezren pörögnie, mert neki kb az az alapjárat, és onnatól húz! Azért a VTI-vel sokat kell majd harcolni, mert nagyon egálban mennek az Opel C20XE mocijával. Mellettem pl egy 3 ajtós Civic úgy megy el, mintha állnék, miközben kinyomom a sajátom szemét.
Nem csak a gumi márkája a lényeg. Számít a kora, kopottsága, meg a gumi nyomás.
Ha ennyire gyorsulásra akarod kiélezni a gépet, akkor beton kemény futóművel sokat segítenél rajta. Rengeteget lehet veszíteni, ha startnál, beül a segge, az elje meg emelkedik. A könnyítést pedig már írták előttem.Szerkesztgetni pedig azért szoktam/tunk, mert a fórum szabályzatban is benne van, ha van rá lehetőség, akkor érdemes élni vele. Kevésbé terheli a fórumot, nem szemeteljük tele 1-2 szavas válaszokkal, nem lesz belőle CHAT. Másrészt elküldöm az írásomat, majd látom írtál még, akkor korrigálok, ennyi.
Ja, majd el felejtettem, a Corsás srác pedig haver, nem idegen.
[ Szerkesztve ]
-
milomi
tag
a futóművem kivan teljesen keményitve.. de igy is olyan könyen forog ell a kerék hogy alig tudok elindulni :S ..
+ a guminyomásom versenyen 1,6 BAR körül van 1,8 --- a hátsó peddig 2,8 BARhátsó rúgókat maxra felkeményitem és kész is .. mondjuk hiába van tuning au autómba.. gyári levegőszűrő ház és szűrő van csak benne
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
a Bal oldali vagyok .. a jobb oldalon.. egyik ismerősöm 5 golf PDTDI motor + tuning . 160 lót mondtak rá + 440 NM nyomatékot ... jah és neki volt SLICK gumija is
NFS World Nick Ewing1987
-
TasiA
senior tag
Dízelt azt hagyjuk inkább, azt a saját kategóriájában kell versenyeztetni.
Semmi baj a gyári légszűrő rendszerrel! Versenyre kiveszed a jobbos lámpát, odaraksz 1 dirktszűrőt, vagy még azt sem max egy szúnyoghálót és kész is vagy. Röhejesen hangzik, de, ha nem poros, homokos és nem sivatagi vihar tombol, akkor arra a pár száz méterre ez a legjobb megoldás. Aztán, ha befejezted az állatkodást, szépen visszarakod a gyári technikát és közlekedsz a hétköznapokban.[ Szerkesztve ]
-
milomi
tag
tudom .. engem egy VTI vert meg 2 szer is mentem ellene. 1.6 os ..de valami progikat irt rá.. és laptopról vezérelt bent valamiket .. de melegedett is neki rendessen ! Ő rám vert mind a 2 szer 8 métert kb
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz tibi666 #9693 üzenetére
én minek épitsem át az autóm mikor már kész van ??? igy vettem meg diregt .. és hidd ell a gyöngyház metál festés és igényes lehet 300 ezerért
hozzá teszem én utcai autóval járok gyorsulni .. nem RÁÉPITET autóval.... ez az autó minden nap visze engem 40-80 Km ert
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=64421 sztem nemgányolt hanem egyszerűen a gyári szépségében szép
de ha több levegőt kap hirtelen azt a légtömeg mérő ugysem enged neki többet ? nem vagy a POWER CUP hoz kevés a gyárii szűrő rendszer ?
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
a discóból már kinőttem ...kettő.. DIREGT szűrőt azért nem raktam eddig rá mert a motortérbe melegvan nyáron + motor is sokat fűt és meleglevegőt szivna akkor és ezért hagytam benen a gyárit hogy legalább kintről szívja a hidegebb levegőt
NFS World Nick Ewing1987
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs