-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
Szerintetek egy 1.9es GTC 2.3 millát ér 70 ezer km-rel Sport csomaggal.. IDS+ stb.. 17es kerék.. Köbe szerint ennyit.. kicsit elüt a piaci ártól 3.4 millánál kezdődik.. ez így meredek..
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #9555 üzenetére
Sokat nem számít, de számít valamennyit. Az Eurotax oldalán minden autó minden extrája fel van sorolva...szerintem számoltasd ki valakivel, mert az a rohadt eurotax oldal fizetős (de ha neked megér 5 eurót, akkor te is kiszámolhatod).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #9555 üzenetére
Igen eurotax eladási ára ami extrák nélkül vételi 2.490 eladási 2.870 nem tudom mi alapján vontak le.. kevesebbet futott mint szoktak.. sérülésmentes.. és igen a 17es felni 107ezerrel emeli az árat.. A sport felszereltség pedig 230 ezerrel drágább mint ugyanaz az autó cosmoval GTC esetén.. és tudod az eladási eurotax felé kellene közelíteniük.. meg ugye a piaci árat is figyelembe venni amiből egy hasonlo kondiciójú autót megvehetek.. Ez igy hogy eurotaxot kell nézniük már nem igaz.. de hát ez olyan mintha a rab szabja meg mennyi az óvadék vagy a büntetés.. Ha én lennék a biztosító a minimumot adnám.. Persze nem érdekel perelek amig perelek ha 2 évig két évig.. akit és amit csak kell.. már nem izgat hogy mi lesz ez a bánásmód nem emberi.. (és tudom hogy ez van ezt kell szeretni... meg jobb a békesség..)
-
_seth_
veterán
Na ugye, hogy megmondtam? Na ugye!
Nem olyan egyszerű mint ahogy azt gondoltad az elején.... kár van pénz meg nincs és nem is akarnak ám adni szívesen, sokat meg pláne nem...
Én is érdeklődtem, hogy a kadettem hogy áll a nov eleji kárigény óta:
ne nevessetek!
...
"Megállapítottuk, hogy totálkáros az autó."
Hát bammeg.... már másfél éve totálkáros! Ehhez sok ész kell meg diplomás... ennyit az allianzról... lóvé? ja, hogy az is kellene? majd.... visszahívnak... majd....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Calogero #9544 üzenetére
Soha. Jellegtelen, mint minden VW. Másik német autó, amit vennék, az a BMW. Esetleg egy S-Max. Mást nem.
Megjegyzem, Ausztriában az autópálya szélén álló autók között egyértelműen a VW vezet. Főleg a Golfok. Aztán a BMW jön, főleg a 3-as (más BMW-t nem is láttam állni, de 3-ast sokat). Sosem láttam olaszt, japánt, egy-kettő franciát. Opelt sem.
Kedvencem az a Passat volt (pár éves), amelyiknek előttem szakadt fel a motorháztető a tetejére. Kb. 80-nál. Ekkora sebességnél bőven tartania kellene a biztonsági zárnak.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
senior tag
Na ma elhaladtuk a 260.000-t, már csak 10 ezer a szervízig.
Ki hogy áll km ügyileg..?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Jim Tonic
nagyúr
182e.
Öcsém C5-öse nem rég lépte át a 600e km-t. És még nem volt nyitva a motorja. Ezt csinálja utána egy BMW.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
fero02
veterán
Kedves kollégák!
Lengéscsillapító ügyben várok véleményeket, tanácsokat.
A versenyzőim:
Hátsó:
LIP: 14.500.-
Sachs: 25.000.-
Monroe: 20.000.-
KYB: 20.000.-Első:
LIP: 19.000.-
Sachs: 32.000.-
Monroe: 32.000.-
KYB: 44.300.-Kérnék mindenkit aki válaszol, i indokoljon is akár pozitív, akár negatív.
Köszöntem!
-
Daywalker
addikt
Koni
Viccet félretéve...milyen autó is ez?
Egyébként mindegy melyik, csak a LIP-et ne!!! Buhernak olyan tört el nemrég, pedig viszonylag új volt. Az opelekben a gyári beszállító egyébként Sachs vagy Boge.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Jim Tonic
nagyúr
-
fero02
veterán
válasz Jim Tonic #9574 üzenetére
Néha ha megőrülök, akor szoktam forgatni, de amúgy nem kergetem a gépet.
Igazából azt szeretném elkerülni, h ha pl most megveszek egy olcsóbb szetett, akkor azt mondjuk normál használat mellett ne 2 év múlva kelljen megint cserélnem...
Koni árakat még nem néztem, de du. sort fogok rá kerítnei.
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #9574 üzenetére
Ha az árak, amiket feltüntetett darabárak, akkor bizony a Konival jobban jár.
F Astra Caravanhoz az első gátlók darabja koniból 20500 (nem állítható) és 28500 (állítható), a hátsó darabja pedig 18000. Mindez hivatalos importőrön keresztül 2 év garival...meggondolandó.Nekem Koni Special (piros) van kb. 3 éve (talán most lép a negyedik évébe, mert ilyen időtájt cseréltem én is) és elég jól bírják, pedig ültetve van 35mm-t és Pesten használom (ráz is rendesen, nagy felnikkel szekér feeling megvan).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#TOTTI
őstag
Észrevehettétek hogy pár hozzászólásomat moderáltattam mivel keményen olvassák a fórumot a biztosítók hogy én 220.-al megyek meg stb. meg gyorsulok.. De basszus én Németországba vagyok akkor meg mi van..? Semmi szabálytalanságot nem követtem el egy autópálya matrica lejáraton kívül Magyarországon.. Mapulátlan a múltam.. évi ~100 ezer feletti km felett 6 éves jogsival ami nem sok de nem is kevés.. Rutinszerzésre több mind elég..
-
Daywalker
addikt
Egyébként az anyjuk p.csáját a biztosítóknak, mi a fenét nézegetnek...a legjobb hír ezzel kapcsolatban az volt, hogy valami nőnek vissza kellett fizetnie a biztosítónak a pénzt, mert azok észrevették h valahol épp nyaralt, amikor elvileg beteg volt. Megyek is az ombudsmanhoz...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Amúgy tök mindegy, hogy gázos vagy olajos, mindkettőnek megvan a hátránya (az olaj elfolyik a gáz pedig elszökik). Mellesleg vannak olyan gátlók, amiben mindkettő van (pl. az én konim is ilyen). Mivel Caravan astráról van szó, ezért én jobbfélét vennék hátra is, ha sűrűn van pakolva.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
veterán
Nincs ültetve.
És a Sachs vs. Monroe témában mi a véleményed?
Daywalker: nem szoktam rogyásig pakolni, de elő-elő fordul, h van benne kg rendesen. Igazából én nem csak ezért lennék hajlandó többet áldozni rá. Nekem simán megér pár ezressel többet, h mondjuk ne 2 év múlva kelljen megint piszkálni. Azzal se lennék előrébb, h a x+x év alatt költök el többet, mint ha most x+y összegért veszek jobbat, ami többet bírhat.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Azt hiszem az utolsó szó mutat rá a lényegre: bírHAT Hát igen, nem garancia semmire sem a drágább. Bármiből össze tudja fosni magát az új. Annyi biztos, hogy a sport konik, amiket neked is ajánlgattam (mivel nincs más hozzá koniból), azok iszonyúan bírják a gyűrődést, mivel alapból durvább ültetéshez is alkalmazható (főleg a rövidített szárú, de az Caravanhoz nincs). A Monroe-ról jót-rosszat egyaránt hallottam már, KrenAtesz fórumtárs nemrég vett két elsőt és neki nincs vele baja. A Sachs szerintem egy fokkal jobb talán, de a KYB (azaz Kayaba) sem ma kezdte..
Arra lennék kíváncsi, hogy a Koni komplett gólyalábat ad-é, vagy csak "patront", mert a Monroe és társai tuti csak "patront" adnak."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
bambano
titán
A szerelő ismerősök szerint monroe a legalja a lengéscsillapítóknak, ez a "soha olyat még az ellenség autójába se" kategória.
A Sachsot jónak tartják, de nekem valahogy mindig Kenobi tábornok szálíltja, úgyhogy 3 próbálkozás után többet nem lesz az autómban olyan, bilstein vagy koni lesz, akkor is, ha aranyárban adják. Mert az olcsó miatt gumit cserélni az sokkal többe van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
A gázosban is van olaj! Személyes tapasztalatom, az olajos érzékenyebb az időjárásra. Nyáron a forróságban gyengébb, télen jóval keményebb a mínuszokban.
Előre mindegyik csak patront ad, minek gyártana le egy 20 kilós vasdarabot+ 20 ezerért?
Én erős túlzásnak tartom a Monro totál lehúzását, a LIP jóval gyengébb.Egy hétköznapi merev hátsó tengelyes F Astráról beszélünk, nem 1 HIGH TECH versenyautóról. Vegye meg amire van pénze, de nem 2x jobb az ami 2x annyiba kerül.
Ahhoz, hogy gumit kelljen cserélni, nagyon szarnak kell lennie, kb, mint ha be sem rakna semmit. Azt azért észre lehet venni -
bambano
titán
válasz Daywalker #9590 üzenetére
Vagy amikor megmérik, akkor nem jól mérnek valamit... nem tudom. Amikor a gyári telót kivették, annak orrán-száján dőlt az olaj, az egyértelmű volt, hogy csereérett.
Utána berakták azt a sachs telót, ami a gyári adatbázis rendelési száma szerint kell bele, megmérték, hát nem volt valami csúcs. Pár hónap alatt eljutott odáig a frissen berakott gyári teló, hogy a mérés szerint megint csereérett lett, ezt nem értettem. Mármint azt, hogy egy kb. 150 ezret futott első teló a mérés szerint sokkal jobb állapotban volt, mint egy 30 ezret futó hátsó. Akkor gariban cserélték. Amit beraktak, az megint szétment, legalábbis a mérés szerint. Ezt már nem cserélték gariban, de nem volt kedvem rájukborítani az asztalt, pedig szerintem fogyasztóvédelmes az ügy. Nost bent van ez a harmadik, de amikor legutóbb mérték, ez is halál közeli állapotban volt. Én meg egyre inkább azt hiszem, hogy nem jól mérik és ennek az lehet az oka, hogy a vectrának gyárilag elb.szott keréknyomás értékei vannak, úgyhogy lehet, hogy pattog a méréskor az autó.
Nem tudom, egyszer nagyon ráérek, leengedem a gumikat és megméretem úgy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zoo8800
veterán
Ezt olvastátok?
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...