-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Én vastagabb stabilizátor szettet vadászok, hogy ne dőljön annyira bódé, de csak H&R-t találtam, 300 euróért...valakinek ötlet?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Olyan is... ott kell bekapcsolni a ketyerét ezért ott van egy "horpadás" még lesz majd egy kis meló a kerettel amikor elnyeri majd a végleges formáját Kis szépítés de majd csak nyáron
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
fero02
veterán
Nos, a következő képen alakultak a szavazatok/vélemények:
LIP: 0 (ahányan mondtak rá jót, annyian húzták le)
KYB: 2 (csak pozitív vélemény)
Monroe: 2 (3 pozitív és egy negatív vélemény)
Sachs: 6 (no comment)Nos, a kialakult véleményem és a helyzet alapján az eredeti tervemtől eltérően (mindenhova Monroe) előre Sachs-os teszek (végülis a Monroe-tól egy ezressel drágább), hátra pedig KYB-t (ugyanannyi, mint a Monroe) vagy kis áldozattal (5k) oda is Sachs.
Igazából az a kérdés, h +5k megér-e annyit, h egyforma gyártójú/családú termék kerüljön a kocsi alá, vagy simán jó lesz a KYB is. Erre a kérdésre várok válaszokat ismét.
-
RpPRO
őstag
3 eves, benzines G Astram van. Tudtok-e valamilyen hangszigetelesrol/modszerrol, amivel halkabbra lehetne venni a menetzajt? Pl. a dizelekbe szoktak tenni motorhazteto ala hangszigetelest, nem? Ha ilyet beteszek, halkabb lehet?
Udv.Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
fero02
veterán
Azt nem tenni szoktak (utólag ha arra gondolsz), az gyárilag úgy jön ki. Nekem az F Astrámon van...
De az a kocsi annyira hangos lenne? Ráadásul még benzines is. Mert még ha én mondanám a 1x éves dízel gépemre...
Vegyél olyan "bitumen lapot" (vagy hasonló céleszközt), amit a sokhangszóróvaléserősítővel telipakolt autó építők használnak zaj és rezonancia csillapításra. Jó drága, ellenben nehéz is.
[ Szerkesztve ]
-
RpPRO
őstag
Persze nem OLYAN hangos, mivel ez relativ. Utazotempoban jon alulrol a zaj(ocska). Ultem par fullos kocsiban, en is szeretnek atomcsondet az Astramban.
Tudom, h beleraknak valamit, motorvedo burkolatnak hivjak. Pl. itt Astrahoz valo cuccok vannak. Innen vettem a kartamaszt, kenyelmesebb vele.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
bambano
titán
abból ritka hülye érzés fog kikerekedni, ha nem egyformán fáradnak a telók...
egyébként ahogy gumiból is a jobbat hátra kell tenni, szerintem telóból is. tehát ha éppen 5k-n akarsz spórolni, akkor a sachs megy hátra, a kyb meg előre.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
Ha alulról jön a zaj, akkor semmit nem fog érni a motorház szigetelése. Ha érdemben akarsz hangcsillapítást, vegyél minőségi halk gumikat, lehetőleg ne széleset. Ez sem elég szedd szét a kocsit és rakjál mindenhová hangszigetelő anyagot. Műszarfal mögé, kárpitok alá, műanyag burkolatok alá.
-
Zewa
senior tag
Persze hogy van.
xcbiker fórumtárs kibélelte szépen a Civicjét.
Ilyet pakolt bele.ps.: Nem egy olcsó dolog de ha meg van rá az igényed és a lovéd. (Én is szeretnék majd raknia jövendőbeli vasamba. Kérdés egy csoró F Astrába érdemes lesz-e...)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
TasiA
senior tag
HA nem sajnálod rá a pénzt, akkor érdemes! Szegényke eléggé puritán, szal zajos mint az állat! Ha már csak az ajtókátrpitok alatt kicseráéed a fóliát valami erősebbre, ami nincs szétszakadozva és egy vékonyabb szivacsot, vagy polifómot ragasztassz rá, jelentősen javul.
[ Szerkesztve ]
-
RpPRO
őstag
Conti TS810 van rajta (185-os). ennel nem sok jobb gumi van.
Persze, nincs semmi szavam, also-kozep kategoriahoz kepest halk ez az auto.
Megjegyzes: nem X5-ok, nem Jaguar, nem S350, meg meg par, amit vezettem, volt eletem leghalkabb autoja, hanem egy 'mezei' 200 lovas TD 407-es, amivel keresztulkocsikaztam Nemeto.-ot. Allam vegig a padlon volt, meg 230-nal is hallottam, ahogy a gyerek mellettem nyomkodja a notebookja billentyuit.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
TasiA
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz tibi666 #9622 üzenetére
500k-ba benne kell lenni átírással, megvétellel és esetleges javításokkal együtt.
190-esnél ez nagyon karcsú lenne.
Fogyasztás min +2liter/100km+biztosítás is drágább rá....
Viszont ha úgy gondolod hogy ez komoly alternatíva lehet akkor kérlek gyere át a milyen autót vegyek topicba.ps.: ha tehetném szívesen elvezetgetnék egy ilyen mergát is.....
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Jim Tonic
nagyúr
Vectra C túl van minden teszten, hibátlanul teljesített. Egyedül az első tárcsákat lenne érdemes szabályoztatni, de akkor majd inkább lesz új, ha eljön a fékbetét cseréjének ideje.
Nagyon elégedett vagyok, nagyon megbízható autó.Csütörtökön haverral kikapjuk az EGR(AGR)-t, és kitisztítjuk. Állítólag ez az egyetlen komolyabb Achilles-sarka van az Opeloknak.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
_seth_
veterán
-
Jim Tonic
nagyúr
Látszik. A V6-os dízelen a blokk tetején van.
Elektromosan nem lehet kiiktatni, azonnal kitilt az elektronika. Nem csak azt nézi megvan-e, hanem hogy milyen állásban van.
Változik az emissziós érték.
A legfőbb kérdés, hogyan vakolod le. Mert csak akkor jó, ha a szelep zárva marad.
Meg amúgy is, azért egy ilyen autón már csak nem sufnizik az ember.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Keresek 5x110x65-ös, ET35-ös, 18x8-9 alukerekeket.
Lemondtam a 19-esről, mert állítólag kinyúvasztaná a futóművet idehaza.
Az irányár max. 90-100-110, tekintve, hogy ennyi kint a 19-es új.
Ha van rajta nyári gumiabroncs (225/45), akkor annak állapotához mérten felárat fizetek.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #9641 üzenetére
Az hagyján, de nem is megy az autó ilyenkor, feltéve, hogy nyitott állapotban ragad be. Ha bezárt állapotában ragad be, az a jobbik eset. Az EGR a nitrogén-oxid gázokat (NOx) vezeti vissza...tudtommal azt is mérik, de ha az EGR-t kiiktatod, nem fog megbukni az autó. Talán magasabb Euro normáknál már kibukik, de Euro2 szinten nem. Jó példa erre a régi C14NZ/X14SZ motorok, ahol az előbbinél nincs, utóbbinál van EGR, de mindkettő Euro 2, a blokk és befecskendezés ugyanaz (még a gyújtásban van különbség, előbbi rotoros, utóbbi DIS trafós, illetve az X-nél nincs oktánszám dugasz).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
milomi
tag
Astra Gsi -van tuning.. 0-100 ra 6,6 sec.. aki hiszi aki nem..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
nédz meg a myvipem.. meg nézd meg a 2009 es.. szeptember 13 dikai mezőkövesdi .. lapot.. ott vok rajta Répási Milán ... és nem SLICK gumivalvolt ... mivel SPER DIFIM van amit már sokan megnéztek .... a rajtnál sokat számit.. + rossz lyukas kipuffal ... meg valami AC sem volt tökéletes.. de igy is mentem 15,4 15,7 et ... most már van benen chip.. Új AC pumpa ... + új kipuf rendszer... + chip ... compiuterre irt ... és nemkell hogy valaki elhigye.. jöjjön ell eger mellé.. üljön be eny az egész .. és nincs 200 ló ..160 körül .. meg power Cup
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
és anyit hogy 276 veztengely... új kipuf rendszer 50 es.. , másik gyújtás... átirt Compiuter.. Sperdifi .. POWER CUP , másik Leömlők , könyitet lendkerék és Főtengely ,,
és miskolcon a kora parkolóban is Elvertem az Integrákat is.. Slick gumival .. amire 15,2 es időt mondtak ..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
hát én mezőkövesden 600 kilóval a suzuki GTI ... 15,4 et ment.. de a motorja 1,3 millába van lol ....
aról megy anyit hogy egy Vacsi új LEON CUPRA megy Catalizátor nékül 14,6 ot és 160 körüli végsebeségetén 145,5 értem be a célba.. de utána lett csak kész a kocsi.. Májusba leszek mezőkövesden meg Kunmadarason asszem hamarább lessz .. ott is leszek ... am mezőkövesden 2 Integra volt egyik 15,3 másik 15,1 ..Slickel .. am a Leon túrból is 200 lóval ..15,5 alá nemtudot menni
NFS World Nick Ewing1987