-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
igen, olyan izzót kell venni, aminek a színhőmérséklete a leginkább közelíti a napfényét. nem véletlen, hogy a gyári xenonok inkább fehéres-mármár sárgásba hajló színűek, nem pedig sufni-kékek, mint az utólagosokban.
viszont mint írtam már korábban, előfordulhat, hogy az osram nightbreaker hamar kiég. osram márkaboltokban nem is árulják túl szívesen. persze lehet, hogy autófüggő is a dolog, de jóval érzékenyebb, mint a kisebb fényű izzók.
-
Daywalker
addikt
-
TasiA
senior tag
válasz tibi666 #9851 üzenetére
Az élettertammal nekem eddig nem volt bajom, 4 hónapja , ha használom.
XENON: hát igen, nem véletlenül 4300K a gyári, nem pedig 6K, meg 8K. Azt meghagyják a kínai mérnökök a többieknek. Én végig próbálta 8-tól 4,3-ig mindent, háát aki 8-al jár az egy vágni való barom. Már az 5K is észrevehetően gyengébb és rosszabb a sötét aszfalton, mint a 4,3K
-
olbeteam
tag
Szevasztok,
Van nekem egy 2001-es 2.0 dti vectram. Van egy kis hiba a rendszerben, egyszerűen megjelenik a motor ikon és az autó nem szeretne gyorsulni, ahogy eléri a 2000 f/p akkor már gyorsul rendesen, ha megállok és visszaesik alapjáratra a fordulat, akkor megint kezdődik elölről, azt észrevettem, ha a féken tartom a lábam, akkor nem jön ki a hiba.
Tech2-vel megnézték márkaszervízben, nem tudják, hol a hiba...
Ötletek?
Profi Opel szerelő Pesten vagy környékén?I can resist everything but temptation.
-
RpPRO
őstag
TasiA, tibi666: van-e valami szabalyozas, milyen eros lehet az a xeon ego, mintha draga fakabatjaink utaznanak ra es buntetnenek erte.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
plömplöm
őstag
AVIA Miskolc, Erenyő u. 1. (M.I.K. telep) 5-21 226.9.-
AVIA Miskolc, Szirma - Martinkertváros között 5-22 226.9.-All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
deicide
veterán
No, ma reggel 9.5 év után megadta magát a gyári akkumulátor...nyugodjon békében. Már hétfőn gyanús volt, hogy nagyon nehezen forgatta meg a motort, de most a -15 fokban csak kehegett szegény...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Daywalker
addikt
-
TasiA
senior tag
Hali!
Nem a fényerőt szabályozzák, hanem a beépítést. Ha meg is van minden amit a kollega felsorolt, még akkor sem oké, el kell menned beíratni a forgalmiba, ami ugye vizsgáztatást von maga után, d így van ez mindennel ami nem gyári. (az más kérdés, hogy magasról teszünk rá)Amúyg engem speciel nagyon nem zavar, hogy büntetnek érte. Nekem sincs már, pedig 4 féle szettel is kísérleteztem, a legolcsóbbtól a jó drágáig. CSak annyi változottt, hogy az óccsóval kú*vára vakítok és én se látok, a drágával csak rohattul bosszantóan vakítok , de legalább rendesen látok. Lényeg a lényeg, "téglalámpába" nem való.
-
_seth_
veterán
Én ott tartok 3 állítás után, hogy csak emelkedőn villog rám a street racer suzukis szintén xenonnal persze látszik, hogy az övé az eget világítja de mások nem nagyon villognak... ködlámpa volt még ilyen de azt is beállítattam szabályosra + mivel xenon az is így mindig egy kicsit alá van állítva de így is jól látok.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz deicide #9865 üzenetére
Bosch Silverstar S3 72 Ah, 2,5 évet bírt... elkezdett savat ereszteni magából így most Exide Premium 72 Ah zselés van benne. (55 Ah is elég lenne de sok elektromos kütyü, hifi, navi-multimédia... nem árt ha van menni úgyis megyek vele sokat + könnyedén beröffenti az autót, 2.0i benzines).
Jah: a bosch működik egyébként hiba nélkül egyszerűen csak a sav megeszi a motorteret ami elég kellemetlen.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
válasz deicide #9861 üzenetére
enyém 2004.04-es és tökéletes állapotban van, -15 fokban is, halgatom kint a zenét órákig(amig kitakaritom) és pöc röf
szerk: bosch akksikat nagyon szidják a környezetemben (2.5-3-4 év) annyit meg kibir a winny akksi is, fele annyiért....
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Calogero
addikt
Régebben én is rávoltam kattanva a xenonra, de mindig arra jutottam hogy ha majd a gyári kiég,vagy el kezd kékülni. (valahol azt olvastam hogy ajánlott 3 évente cserélni az égőket)
4300K vagy 5000K-ba gondolkoztam
A gyári 3800K
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz deicide #9868 üzenetére
Szerintem sem...a régi jó opel akksik...mellesleg érdekes volt, hogy a 44Ah ellenére csak 250A indítóárama volt, míg a mai 44-eseknek ennél nagyobb. Kár, hogy a mai akkuk ilyen fosok, pedig drágák...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
-
Calogero
addikt
Köszi a képeket.
6000K-s égővel szerelt autó már vezettem ráadásul esőben...hát nagyon nem jött be ezért már az alapból kihúztam a listáról.
A 5000K is eléggé kékes már, de még elmegy kategória. Esőbe hogy muszikált nálad.
Fotók alapján 4300K-s lesz a következő. Vagy csak égő, vagy majd jövőre Astra J Caravan (ezek már ilyen égővel vannak szerelve) személyében