-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
deicide
veterán
Félve írom be, mert nem tudom, hogy a színvonalnak megfelel-e, de lett új akksim, van újra pöccröff...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Calogero
addikt
válasz Szplöttyy #9925 üzenetére
Itt úgy vannak megcsinálva a parkolók, hogy egy kicsit lejtenek, hogy pl esőzéskor a víz a csatornába menjen, ne álljon meg az autóknál a víz.
Az automatikus magasságállítás meg csak járó motornál működik. Ha nem jár a motor, akkor középállásba állítja a lámpa projektoros részét.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Uraim! A topikot visszamenőleg néhány HSZ-ig tisztítottam és kiosztottam 2 ban-t. Nem szeretnék még egyszer idejönni, kérném, hogy mindenki uralkodjon magán, és ne reagáljon a provokációra! Köszönöm!
***
-
-
dokar
addikt
ajajj, az astra megkajál közel 10l/100km benyát városi használatban. egy moderátor a benzinpumpámnak is kioszthatna egy 3-napos eltiltást.
extra - SEXRay
-
tomyoy
senior tag
és nem hiszem el, de végre megtaláltam amit terveztem......
érdekes egy alak, az addig nem probléma amig átdobja rá a hengerenkénti injektort és a sallangokat, de utánna közbeiktat 1 turbót, feldob 2 csövet és csác16nz->c16si->c16si turbo
mostmár csak a pénz állithat meg
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
...és az ECU felprogramozása. Az az igazán nehéz, nem a dolgok beszerelése, mert azt a sarki fűszeres is megcsinálja manapság. Ne és persze ne felejtsük el az apróságokat sem, ha hosszú távra tervezel. Nem árt erősebb hajtókar csapágy, kovácsoltvas dugók és egy csomó más apróság (mondjuk komolyabb hf tömítés, erősebb csavarok, egy F16-os váltó, amihez más féltengelyek kellenek), tehát mindenből jobb kell, ami elviseli a plusz nyomást, hőterhelést és "nyútonmétert"...hogy az olajhűtőről ne is beszéljek. Lehet átgondolatlanul kókányolni, ha fél év után motort akarsz cserélni, vagy komoly pénzért tartós turbós autót építeni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nem olvastam a bejegyzést végig, de ha jól láttam NE injektorok kerültek bele, az talán elég...de igaz. Egyébként kis nyomáson talán nem kell semmit sem drasztikusan változtatni, de az meg olyan...akkor inkább bele kell tenni egy NE-t vagy XE-t.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
válasz Daywalker #9944 üzenetére
tudom miről van szó, több szakirodalmat is olvastam, (belső égésű motorok, turbó feltöltésű motorok)stb....
nekem nem is az a célom hogy "9.5" -t menjek a pályán, ennek a lényege az alacsony nyomású turbó....
persze tudom, hogy kell előre a 256os tárcsa, meg hátulra is tárcsa, meg amit lehet erősiteni, én a biztonsági maxot akarom belőle kihozni....
azért az érdekes h az ecuhoz nem nyúlt pedig lett volna rá léje...
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
Ha kell hátra tárcsa, akkor nekem van egy eladó pár. A tárcsa, betét és csapágy is fasza állapotban van...neked jó áron megszámítom, ha érdekel. Elölre is van 256-os hűtöttem, de azt magamnak akarom feltenni tavasszal, mert most a 13-as téli kerék alá nem fér oda
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
gyári: 236 elöl, hátul dob, lesz elöl 256 hűtött, hátul 236 os gsi hid, ezt amúgy is megfogom csinálni, már dec.ben megvettem volna ha az asszony nem töri meg a kocsi elejét....
az se átalakitás is tervben van, ami szintén lista elején van. a turbó lesz az utolsó ami elkészülhet
Daywalker: ha aktuális lesz akkor pü
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LEGO klub
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox Series X|S
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- plevips: Építkezünk 3. rész (2024)
- World of Tanks - MMO
- Proxmox VE
- További aktív témák...