-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #83393 üzenetére
Tényleg hasznos. Amiket eddig vezettem rendszeresen autókat azokba sose volt. Most az Astra-ba van és rájöttem hogy baromi jó dolog. Valamelyik nap belőttem 100-ra és szépen megtettem a Debrecen - Miskolc - Debrecen távot, anélkül, hogy a trafiktól kellett volna paráznom, plusz ugye ott a kényelem hogy nem kell a pedálon tartanom a lábam.
[ Szerkesztve ]
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #83426 üzenetére
Köszi Heppiség van
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
toth_janika
őstag
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #83475 üzenetére
igen azt hallottam, hogy az isuzu motor nagyon jó, persze a dieselektől tartok mindig, de ha ez tényleg annyira igénytelen mint ahogy mondják, akkor rá nézek
Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #83479 üzenetére
Illetve az Isuzu verzió szelepfedelén egy irtózatos erőt sugallmazó piros TURBO felirat ékeskedik. Sőt, jó esetben hátul a csomiajtón megtalálható a turbo|intercooler badge is.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #83484 üzenetére
Vagy akár így is lehetne.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
őstag
válasz Luck Dragon #83479 üzenetére
Az alig turbós nem a 68LE/132Nm verzió volt? A 82 lovas tudott 168Nm-t is.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #83520 üzenetére
Opsz, elnéztem. Azt hittem az, de nem, csak szimplán sportos.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #83524 üzenetére
Hm... Őszintén gőzöm sincs... Mielőtt megvettük egy szerelő nézte át, és aknán is állt. Mondta, hogy a középső dob kezd rozsdásodni, és a flexibilis csővel is lesznek idővel gondok, de nem mondott más rozsdásodási nyomot. A kocsinak mi a 4. tulaja vagyunk, mindenhol 2. 3. autónak használták és végig garázsban tartották...
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #83526 üzenetére
Köszönöm a tanácsot! Holnap megnézem!
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #83528 üzenetére
Köszönöm
A tükör rendben van. A kesztyűtartó az rögtön kinyílik, nulla az ellenállása. Azt majd jól megnézetem, mert 2 hét múlva megy a kórházba. A kuplung sajnos cserés, és a hátsó fékbetéteket is cserélni kell. Ezt mindenképpen megcsináltatom a lehető leghamarabb. A tető kábelezését is megcsináltatom még a hónapban. Nincs még baja, de nem is akarom, hogy legyen.
A CIM modul hibára semmi nem utal. Minden, ami fel van sorolva, rendben működik. Bár az én kocsimban nincs kulcs nélküli indítás és elektromos kormányzár.
Ezek mellett, vagy ezekkel párhuzamosan akarom a fényeket is megcsinálni benneFlickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #83530 üzenetére
Holnap mindenképpen megnézem!
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Sanki
addikt
válasz Luck Dragon #83534 üzenetére
Azért, mert még új és nincs bekopva a fogaskerék..
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83534 üzenetére
Nem én találtam ki, hogy valamiért női tulajjal kell árulni autókat, mert az valami értéket képvisel Centivel nem, sőt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #83534 üzenetére
Általában a női tulajok kevesebbet vezetnek.
Egyébként tényleg bénábbak a nők (általában, mindig van kivétel mindkét irányba).
Számomra beszédes, hogy a jól vezető anyukám mondja mindig, hogy "biztos hogy nő".
Egyébként a kedvencem, a vidékről feljött nő (ott kevésbé van forgalom), aki kikerül a szűk körútra (ahol agresszíven egymást tolják, nem szabad egy kis helyet sem hagyni, mert bejönnek eléd...). Egyik mesélte, hogy teljesen bepánikolt, ideges lett, és azon gondolkozott, hogy kiszáll és ott hagyja a kocsit.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
#41635072
törölt tag
válasz Luck Dragon #83635 üzenetére
Pont fél éve fogytak el a h astrák hahu-ról nagyon, ami meg maradt nagyon felment az ára. Még sikerült az utolsó pillanatban elcsípnem egyet januárban.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #83635 üzenetére
Én is az előbbit hajkurászom, de nincs eredmény. Viszont biztosan tudom hogy nagyok az igényeim.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83642 üzenetére
Milyen paraméterekkel nézel/ néztek H Astrát?
1,5 millióból pedig már azért innen kintröl is megáll egy szép, nem fapados példány Magyar rendszámmal, papírokkal. -
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #83646 üzenetére
Lemaradtam. Mi lett az Astra H Caravan-al? Vagy csak le szeretnéd cserélni? Esetleg egy pár éves Astra J nem jött szóba?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #83648 üzenetére
Amikor nézegettem 2m körül utolsó évjáratú H-k akadtak, esetleg ha szánsz rá 3m körül, szerintem már frankó kis J-ket ki lehet fogni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #83646 üzenetére
Majdnem...
GTS, 3.2 V6, xenon, leder, parkradar(elhagyható), napfénytető, kézi váltó, színes navi. Röviden így tudnám jellemezni a keresett szekeret.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #83661 üzenetére
maradt az 1.4, nézegettem a dieseleket de elég ritkák az isuzuk, pláne a közelben, fater nem akart 30 km nél távolabb menni szal eléggé behatárolt, reggel mentünk melóba és pont a lámpánál láttam meg ezt, le is írtam a számot, de aztán este néztem is hogy használtautón már le mentettem ugyan ezt
Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #83661 üzenetére
Számosságra nekem is elegendő lenne a 150 nyiha, csak nem olvasok túl jókat ezekről a dízlikről, a V6-ról meg szintén nem. És nem mintha a kombi csúnya lenne, de a GTS hátulja kis híján beillene abba a snittbe, amelyikben Donny visszanéz arra a szakadt GT500-ra és bevallja hogy tetszikeli a popóját.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #83646 üzenetére
Nem rossz elképzelés, fontos, hogy legyenek célzott paraméterek (amikböl aztán majd úgyis lejjebb ad az emberfia idövel ).
Eddig mondjuk csak 1.8 benzineseket néztem hazajuttatási céllal, de meglesem majd a dízli kínálatot is.
-
F_Zolee
veterán
válasz Luck Dragon #83721 üzenetére
Meg te is aki c-t vadász eredménytelenül.
-
F_Zolee
veterán
válasz Luck Dragon #83723 üzenetére
Kiöregedő autó esetén már tényleg csak nagy elvárások lehetnek de hiaba, mert egyre gatyább állapotban lesznek csak. Én most csináltattam meg(fényezés részben) a szaros 16éves verdám de nem sok van ilyen jó állapotban már...
-
Sanki
addikt
válasz Luck Dragon #83732 üzenetére
De, ha nem jön elő?
Elvileg tavaly 6. hóban volt olajcsere, de pontosan nem tudom, hogy mikor fog jönni a felirat. Ezért szeretném most ehhez a cseréhez igazítani. -
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #83747 üzenetére
Láttam már furcsa dolgokat, de törésmentesnek mondani autót, aminek a motorházteteje más színű mint a kocsi, a hátsó ív úgy volt elragasztva, hogy 2mm-es válla volt a festéknek és nem volt javítva? Olajat is nem ette, hanem azzal a sérült membránnal zabálhatta, de olyan üszök fekete olajat még benzinesben nem láttam! Magyar K-s rendszámú volt a kocsi, de nagyon le volt lakva, az hogy a motorházon megcsusszant a cíca, de a c oszlop is tiszta karmolás volt(alapozóig) és erre a gazda azt mondta, hogy 16 éves az autó(pedig csak 13), előfordul, de ilyen nem fordul elő, hogy a macska körbeszántja a kocsit, mert a motorháztető ha olyan, az elmegy, de egy tenyérnyi rész sem volt a motorházon ami ne lett volna szétkarmolva! És magánember volt a fickó, vagy ha kezdő nepper, akkor még gyakorolnia kell!
Ja a cd30-as rádió 1es, 2-es gombjáról a festés le volt kopva(azt hogy miként érték el, az rejtély).
Egyébként nekem tetszik ennek a 105 lovasnak a karakterisztikája, legalább klímával nem olyan érzés, mintha futóhomokba mennék(nem fogja le a motort). -
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #83754 üzenetére
ráérek, amíg az octavia 2-esem megvan, addig semmi sem sürgős! Csak ma voltunk a Hungaroringen és útba esett, hát megnéztük! De amúgy a fenét se érdekelte volna, hogy mekkora egy trágyadomb, csak ne lett volna kamu a csórikám minden szava, ez olyan sz@rul esett, a kofák nem tudnak ennyi hülyeséget mondani.....
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83764 üzenetére
Pont erről írtam nem rég, én miként oldottam meg G Astra esetében. Tuti nem cseréltetnék ezért mindent a kocsiban a zárakat is cserélned kell utána.. Magával a zárszerkezettel van a gond (ha nálad is ez a hiba jött elő).
Ha a pótkulccsal sem tudtad elfogatni, akkor a kormány zár pöcke ragadt be, ezt pedig 3 kéz segítségével kitudod szedni.
- Fordítod a kulcsot, erőből (nyilván ne törd el..)
- Ütögeted a kulcsot közben valamivel a lyuk felé
- A kormányt rángatod, erőbőlÉn nem mertem elsőnek megcsinálni ezt a lépés sorozatot félve, hogy nagyobb baj lesz, de amikor hasonló összeget közöltek velem, akkor úgy voltam vele, hogy nincs veszteni valóm. Kb a 2. rántásra kioldott a kormányzár utána kikaptam és megcsináltam rajta, amit múltkor leírtam.
Ez nekem 2,5e volt 3 éve.G astra esetében is ki kell cserélni a többi zárszerkezetet, mert új kulcsot kapsz hozzá (igaz a zárat is tudják a kulcshoz csiszolni és akkor nem kell a többit is cserélni)
Ui hétvégén bringákkal a tetőn mentem én is pályán kb 400km-t. 11L alatt nem igen volt a pillanatnyi fogyasztás, ellenben 130-al ment mint a kis angyal.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83773 üzenetére
A korábbi nyomozásom alapján ebben az esetben a zárbetétben a lamellák koptak meg. Ezt egy zár szakértő szinten megtudja csinálni, ha akarja.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #83775 üzenetére
A 3. Verzió a kulcs kopás, de mivel a pótkulcsod se volt jó, ezt kizártam.
Neked legalább annyiban szerencséd van, hogy a betét kiszedhető, nálam ez sem volt meg, amíg az említett process-t el nem végeztem.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Richard!
addikt
válasz Luck Dragon #83760 üzenetére
& Szada85: Köszi a választ mindkettőtöknek, átadtam az infót. Komolyan mondom, annyira kis jóképű az autó, hogy még én is megkívántam
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83784 üzenetére
Mert tiltja a cica vagy miért?
Petyyyyy: 7-8 éve van ilyen bent a verdában, kíváncsi vagyok ehhez az állapothoz mit kellett csinálni vele. Picit fényes a teteje jelenleg
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83787 üzenetére
Ha ilyen van akkor gondolom lesz mindenféléhez is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83791 üzenetére
Na várj, elektromos betét kell vagy zárbetét? Nem mindegy.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83793 üzenetére
Oh, hogy kulcs nélküli móka van itt. No, akkor éppen lehet, hogy ez egy egész. Az nem kellemes.
Meg kéne nézni, hogy mit mond a TIS.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Luck Dragon #83795 üzenetére
Az Opelek gyári szervizprogramja, tele mindenféle okossággal és rajzokkal.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Gyick
őstag
válasz Luck Dragon #83870 üzenetére
Igen ez a gyári csavarnak a méretei.Ilyen van nekem is de az új felnin ebből a 22mm-ből 15mm látszik ki ami kevés ,túl vastag a felni anyaga.Azon tűnödőm hogyha veszek 30mm-set az meg nem-e túl sok...Van erre esetleg vmi iránymutatás/szabály hogy milyen hosszúnak kell lennie a menetnek(nettó) .
-
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #83945 üzenetére
Csak fullra visszavett gyújtáskor, játèka nincs!
-
toth_janika
őstag
válasz Luck Dragon #84005 üzenetére
Valamit nagyon elcseszek akkor a cipőkkel, mert majdnem az összes csúszik, mint a rohadvány... A futócipőm az egyetlen, ami nem csúszik, de hát na...
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Sly189
senior tag
válasz Luck Dragon #84124 üzenetére
Legtomegmero gyertyák valamint üzemanyag szűrő cserélve.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #84171 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #84177 üzenetére
Neked 1.7be oda adtam volna az Insit, de már mind1...
-
mycsu29
tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #84236 üzenetére
5 km van az új szelepfedéltömítésben, ugyanúgy folyik az olaj. Állásban elfáradt a szervó csapágya, szól mint az állat, kipu valahol kifúj.
Ezen kívül a fél autót kicseréltettem.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Luck Dragon #84229 üzenetére
Én nem értek hozzá, de mondjuk tény hogy fényképezhették volna jobb fényviszonyok mellett is, pl kint napfénynél.
-
Findzs
addikt
válasz Luck Dragon #84232 üzenetére
Anyagi okok miatt kellett visszaváltanom g -re.
Most rendeződtek a dolgok így újra vettem egy jobb kocsit. A g -re most költeni kellett volna. Rozsdásodás, olajpára a hűtővízben, klímatöltés stb.Eredetileg toyota aurist akartam venni de nem találtam ár-érték arányban megfelelőt.
Véletlen botlottam ebbe a h astrába és nem tudtam ott hagyni."Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #84245 üzenetére
Nem keresgetek senkit, délután jönnek érte.
-
proof88
addikt
válasz Luck Dragon #84245 üzenetére
Gyenge nagyon H Astrahoz a 90 LE-s motor?
5 ajtós Astra-k, bár a GTC-k jobban tetszenek:
2006, 90 LE, 1.2 millió, gondolom külföldről behozott
2007, 90 LE, 1.2 millió, magyar
2007, 116 LE, 1.6 Millió, magyar, viszonylag szépen felszerelt pedig csak Enjoy
2010, 90 LE, 1.7 Millió, magyar
2011, 90 LE, 1.5 Millió, magyar
Mutatok 2010-2011-es Corsákat is, mindegyikhez 101 LE van az 1 tonnához, szerintem mindegyik külföldről behozott:
2011, 1.4 Millió (valamiért be van kattintva rajta a gyalogos légzsák, szerintem nincs is olyanja)
Vagy veszek hasonló áron full extrás 2007-es C4-et.
Új hozzászólás Aktív témák
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen