-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45155 üzenetére
Ez tu lnagy altalanositasok. Ha a hasonloan kis kategoriat nezzük, mondjuk 2.0 turboig dizel benzin.
- Egy Dizel sokkal nagyobb nyomatek miatt sokkal jobban igenybeveszi az alkatreszeket. Lasd az en astram valtojat. Egy benzinesbe egy kuplung/valto nem igazan megy tönkre 150k km alatt.
-Egy benzinesbe sokkal kisebb vibraciok vannak, a kettöstömegüt, ha balfek a tulaj sem egyszerü kinyirni, ellenben egy dizelnel nem nagy kunszt.
- Egy dizel a sokkal nagyobb hötermelese miatt joval erzekenyebb a hidegen melegitesre/eröltetesre, mint egy benzin, amit igazan melegiteni sem kell, csak ne legyen szarra forgatva.
-A benzin sokkal kevesbe tud tragya lenni, mint a dizel. Az ilyen okosba tankolo huszarok a sz.r csencselt gazolajjal, sokkal elöbb eldugitjak a rendszert, mint egy benzinnel. Meg ugye az jobban is kormol, tömödik stb A tescos benzin is benzin, max kicsit vizesebb
- Dizelben ott a magasnyomasu rendszer, ami megint csak egy gyenge pont, ilyen sincs a benzinben.
-Ha varosban volt hasznalva, tuti kuka a dpf, egr, szivosor, hot mocsok. Egy benzin nem kormol, sokkal kevesbe fog eltömödni, mint a dizel. Ugyan ez igaz a turbora. Egy benzinnel szvsz nem igen kell turbot tisztittatni.Szoval ezek most csak igy hirtelen amik eszembe jutottak, biztos, hogy böven van meg
[ Szerkesztve ]
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #45243 üzenetére
Részletes beszámoló a klíma kondenzvíz kifolyójának megnem találásáról.
Neten ennyit találtam:
Ha beindítod a klímát és alul nem látsz vizet csöpögni a kocsiból, akkor kondenzvíz kifolyó el van tömödve. (a kondenzvíz csak a párásabb levegőnél csapódik ki, ha nem folyik akkor elég száraz volt a levegő, és a kevés kondenzvíz így a kifolyás előtt elpárolgott.) Megpróbálkozhatsz kitakarítani: A kifolyót egy gumicső formájában a kocsi menetirány szerinti jobb oldalában kell keresni, valahol a tűzfal aljában.vagy a kardán alagút oldalában van. Egy viszonylag merev drótot próbálj meg ezen keresztül feldugni, és huzogatni, hátha megindul a víz. Ha nem megy akkor sajnos szét kellene szedni, mert valami odakötött a kifolyó nyílásába.Ótóval ki,felállóra fel,hogy kényelmesen heverésszek,matassak,tapogathassak alatta.
Időpont,és külső hőmérséklet (gatyarohasztó) a kijelzővel ne idegelj.
Szemben állva,a tűzfalon 5 cső jön le (alulról nézve)
És megy hátra el a végtelenbe
Az egész tűzfalat mm-enként többször áttapogattam,sehol semmilyen csövet,csőkivezetést nem találtam. Középen lévő kardán alagút oldalát megvizslatni nem tudtam,mert végig le van burkolva
A burkolatot tartó csavarokat nem akartam kiszedni,mert esély van vá, hogy beletörik.Mivel nincs gondom,nem bántom.Mérgemben 5 perc alatt lebutítottam az AGR-t. Kíváncsi leszek mit szól hozzá.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45330 üzenetére
Lehet gumi vagy futomügond is. Nekem a teli gumim volt a szal megynulva igy nem egyenletesen forgott a kerek. Hiaba centiroztak ki, az egyenetlen forgasa miatt egyenetlenül is kopott. Ugyan ezt okozhat rosszul beallitott futomü is.
Persze az is lehet, hogy leesett egy centir suly -
trassher
addikt
válasz F_Gergely #45572 üzenetére
Most beszéltem a szerelővel, szárító szűrő van eldugulva és emiatt megy fel a nyomás és kapcsolgat ki-be a kompresszor. Most szedi szedi szét és nézi meg hogy az alsó vagy a felső kuka. Ha az alsó akkor az cserélhető, ha a felső akkor gáz van mert csak klímahűtővel együtt cserélhető.
Redmi Note 7
-
kriszpontaz
veterán
válasz F_Gergely #45626 üzenetére
Nálam ez volt ez első jele annak hogy az olajszivattyúm szarrá kopott. Nagy a résveszteség, ami nem csak a szivattyú kopásából ered, hanem a hajtókar csapágyak kopása, főtengely nyugvócsapágy kopása, stb. is összeadódik.
Ez leghamarabb egy éjszakai állás után hidegen figyelhető meg. Meleg motornál már nem jellemző. Nekem volt olyan hogy a végén már 30 másodperc is volt mire elhalkult a motor és kialudt a nyomásjelző.[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
válasz F_Gergely #45629 üzenetére
Nálam is bedadog a motor hidegen első indításnál, van hogy be sem indul, de második indításra szépen be szokott röffenni, de nálam a légtömegmérő lesz a ludas, csak már annyi lóvém elment hogy nem tudtam még kicseréltetni. Sőt ez az alapjáraton is érezhető hogy nem egyenletes.
Mellesleg ráméretnék az olajnyomásra nálad, egy pillanat az egész, az olajgombánál rá tudnak mérni. 1,7 bar az alapjárati nyomás, a terhelés alatti nincs külön megadva, de 4 bar körül kell lennie.(#45630) vebbful: nem mondtam hogy ronggyá van kopva, elég egy tized mm kopás is és megnő a résveszteség. Az enyém megvolt kopva, de nem volt semmilyen durva hangja. Amúgy ez pont nem nagy tétel, mert valami 3500 Ft a 4 db és az olajteknő levételével simán cserélhető.
Amúgy csak azért írtam mert sok mindenből összejön akkora résveszteség hogy az olajnyomás ne álljon be elég hamar.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #45621 üzenetére
Te egy állat vagy! Abszolút megértelek. Jó dolog a klíma. Főleg ha rendben működik.
haddent Ez a start-stop rendszer arra jó ,hogy még előbb szarr* menjen minden az autóban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45660 üzenetére
Par percert en sem allitom le, viszont, ahogy (#45661) beg is linkelte, ezek a start stop technikak, nem ugy müködnek, mint az enelkül szerelt kocsik.
A melegites viszont jo kerdes. ezt olvasd el. Itt azt irjak a percekig tarto hidegen pöfögtetes total felesleges. En ilyen 0 fok körüli ertektöl azert szoktam 1-2 percet jaratni, de többet nem. Normal, nem hideg idöben csak par masodpercet. Nyilvan a fordulattal vigyazok. 2000 körül tartom, azt olvasni az a helyes.
Amin meg gondolkozom egy motor fütö cucc. Konnektorrol felfüti a vizet 30-40 fokra telen is 15-20 perc alatt. Az azert valszeg eleg komoly segitseg a motornak.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45664 üzenetére
en is azt neztem elöször . Viszont ilyen 300-500k körül van a beepitese, üzemanyagot es az akkut is hasznalja, illetve ökölszabalykent azt irjak, kb 20 perc kell neki, mire eleri ezt a 30-40 fokot es kb ugyanannyi ideig, ami ment, annyit kell az autoval menni is, hogy az akku visszatöltsön. En viszont reggelente sokszor csak 5 percet megyek...igy belekerülne a cucc bö 3-400k hufba+fogyasztana a dizelt+az akkut töltögethetnem....ez igy nem opcio.
A motorfütö meg kb 60-100k huf, felfüti a vizet, konnektorrol, azzaz a motor is melegen indul es a fütes is azonnal indul. Ez igy szamomra erdekesebb
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #45689 üzenetére
Hulladék egy cucc ez a dobfékes kézifék tárcsafékbe rejtve... új vagy nem új alkatrészek vannak benne mind1, most is alig fog... beállíttom, egy darabig jó, nem sokáig... majd ismét nem ér semmit sem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
haddent
addikt
-
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #45859 üzenetére
Nekem egy 1.6 16v 2 lufis , klímás gép nem fapad lenne hanem a megváltás. Az én igényeimnek bőségesen megfelelne.
gban Egyébként nem a "fapad" benzines a drága, hanem a rommá extrázott francia nem kell senkinek és azért olcsó.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45859 üzenetére
nem azert mert opel forum, de francia autot en sem vennek...plane extrasat nem. Ismeretsegi körben akinek volt annak mind baja volt az elektronikaval. Valami mindig vilagitott, valami soha nem müködött. Megcsinaltatta, kis idö mulva meghalt valami mas....kanyarköetö motor, klima, tolatoradar stb....a csucs, egyik ismerös 307cc je az autopalyan 140 nel lekapcsolta magat, de ugy hogy se kep se hang, mint amikor leallitod a motort es kiveszed a kulcsot. Leallt a leallosavba, elszivott egy cigit, hivott egy automentöt es mondta, hogy vigyek messzire öle, mielött felgyujtja. Aztan vett egy szarfosbmw520d t amivel semmi baja . Jah es elötte neki is voltak hibalampai mindig.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45867 üzenetére
Azert amikröl beszelsz, 20-25 eves konstrukciok, ne ebböl vond le a következtetest
Amiket irtam esetek azok 10 evnel fiatalabb konstrukciok, sok extraval....ezek az ismerettsegi körben mind problemasak voltak. Nekem ennyi eleg, ahhoz, hogy azt mondjam, en biztosan nem vennek ilyet....nem is akartam, de ez meg is erösit benne.
Legujabb elmenyem egy kb 2 eves renault megannal van. 1,6 os szivo benya. Vezetni borzaszto. A kormanyzas olyan mintha egy jatekkormanyt tekergetnek, a pedalok nekem katasztrofalisak, a kuplung, a fek...minden...billeg, bologat fekezeskor....a multikormany, a kapcsolok.....nekem szörnyü
Persze ettöl meg biztos van jo es biztos van aki imadja es hibatlan es........en meghagyom a tuti franciakat is annak aki arra vagyik
(#45870) AMD Power en haveromnak is volt. Semmi baj nem volt vele. Ez is a dögunalmas kategoriaju auto, fogyasztasa nem alacsony. Kb ennyi en is a g astrat vennem, mert jobban tetszik, meg talan masszivabb...erzetre legalabbis.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #45859 üzenetére
Pont 1.5x annyi km van benne, ami 240 ezer számosítva. Innentől csak a baj van vele, vagy csak simán rá kell költeni plussz 500 -at, rendberakni a dízel nyűgöket és akkor jó. Na meg ott van az, hogy dízel... Mindegy nem vitatkozni akarok, de egyáltalán nem biztos, hogy jobb vétel.
#45862 AMD Power ennyi
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #45871 üzenetére
Köszi srácok. Milyen motor van a Lacettiben ,hogy 8-10l eszik városban?
A G Astra nekem is masszívabbnak tűnik. A belseje mondjuk ugyan olyan "semmilyen" mint e Lacettinek.
LaciCRM Sedan nekem az életben nem kell sohasem többet. Nagy , patkolhatatlan csomagtartó. Nálam csak 5 ajtós vagy kombi jöhet csak szóba. Ez a szín nekem meg ilyen semmilyen. Se + se -.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #45871 üzenetére
Mondjuk én azt nem értem ,hogy ebben a Lacettiben nem ugyan az vagy hasonló motor van mint a G Astraban? Mert az messze nem eszik meg 8-10l városban az tuti.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #45904 üzenetére
Persze te érzed, én is elkövettem már pár hibát autóvásárlással kapcsolatban, bukót is sikerült már összehozni. De minden vásárlásnál sikerül újabb hibákat véteni a régiek helyett. Nem tudom ilyen állapotban van az autód, csak olvastam itt többször a többiektől, hogy rengeteg időt na meg vélhetőleg pénzt is is beleöltél, az Audinál viszont ez többszörös lesz, mert használtautón mindig van valami.
Én pl nagyon gondolkozok rajta, hogy a következő autó új lesz, még ha felét be is kell hitelezzem, családi példákból kiindulva 12évig nem lesz probléma, a kötelezőkön kívül legalábbis.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45904 üzenetére
1,5 eve kb ezt az autot buheralod, tömenytelen energiaval es penzzel, erre most eladnad?
En mondjuk regebbire nem cserelnem az biztos. Minel öregebb, annal több nyüg lesz. Amigy egy par eves autonal (mondjuk legyen dizel), felmerül a kuplung, turbo problema, 10 ev körül mar jön a futomü, kipufugo, mattulo lampak...aztan ki tudja mi minden, ajtoban megtörö vezetek, klima....vegtelen a sor. Szep lassan azert minden kipurcan es minel idösebb az auto annal több energia es penz szerintem 100% os szinten tartani (azaz minden müködjön rendeltetse szerüen)
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #45922 üzenetére
Nekem a Polo volt ilyen zörgött, csörgött belül. Utáltam is ez miatt. Hála az Égnek az Astra csöndes. Nagyon is. "Kívül és belül is". Ez az egyik legjobb tulajdonsága. A motort üzem melegen sokszor alig lehet hallani a lámpánál ,hogy jár.
Az új autónál meg sajnos a brutál értékvesztés + casco meg tényleg sok. Főleg ha nem kp-s akkor meg maga a csőd. Egy új autó vásárlás maximum csak egy szép álom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #45927 üzenetére
casco nem kötelezö, köelezö szerviz meg olajcsere, meg pollenszürö csere, kb ennyi a garancia ideje alatt, amig a szalonba hordja az ember. Azon van egy 2x szorzo a maszek szakszervizhez kepest legalabb, de ez itt par 10 ezer forint eves szinten. Persze az is + de azert engem tovabbra sem az tart vissza az uj auto vasarlastol, hogy az olajcser 30k huf lenne 15k huf helyett
Engem ami leginkabb zavar az a kocsi aljan a rozsdasodas....mindenki azt mondja ez nem erdekes, de zavar.... 1-2 heten belül viszem TÜV re (müszaki), kivancsi leszek....de remelem nem lesz semmi
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #46127 üzenetére
Annyira nem giga extra olcso 22 ert ez a rocket. 24-28k között megkapod a legnevesebb gyartok akkujait is (Bosch, varta, exide...). En azokban jobban biznek azert es azok közül valasztanek, de szerintem, ha ajanlotta is a haverod, nem lehet semmi bajod a rockettel sem....nem egy "made in teszko" akku 8k ert
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Bestbuy játékok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Motoros topic
- Samsung SmartTag2 teszt
- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Windows 10
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest