-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Sanyi19 #53583 üzenetére
Uzemanyagszivattyuval kezdenek... kollegamnak csereltem mert bedoglott neki (el se indult) azt mondja mintha uj motor kerult volna az autoba, ezerszer jobban megy most az ujjal, ossze se lehet hasonlitani ahhoz ahogy korabban ment. Es nem is draga egy AC egy cseret mindenkepp meger. Aztan ha igy se jo lehet tovabb menni (EGR - bar ennek az indulashoz sok koze nincs).
Mas:
Engem szivat a generatorom. Ma voltam szerelomnel, tobbszor mertunk, akksinal is, majd kozvetlen a generatornal is mindenhol 14,4 volt a toltes alapjaraton, terhelesnel meg 14,1. Kapott uj testet a generator de mivel a toltes rendben volt nem tudtunk mast csinalni vele...Haddent: ha a markaszerviz gyari technologiaval fenyez (tehat hiaba fogod festekvastagsag merovel merni ugyan olyan lesz a vastagsag mint a tobbi elemen) 20 ezer/ elem aron , mondd a cimet oda viszem en is fenyeztetni a verdat, nekem a maszek mondott 25 ezret/elem.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sanyi19 #53583 üzenetére
Ha bemelegszik,és elkezd rángatni, illetve nehezen is indul be melegen,akkor valószínűleg a
vízhőfok jeladó mekkent meg.Hideg jelet küld a vezérlőnek ami bedúsítja a keveréket. A meleg motor a sok benzinnel nem tud mit kezdeni, rángat tőle, illetve nehezen (csak gázzal indul, mert lenyomott gázpedálnál sokkal több levegőt tud beszívni a motor)
nem ötlet,tapasztalat.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sanyi19 #53588 üzenetére
..( Légtömegmérő ebbe nincs.)..
Van benne,csak MAP szenzor a neve.
MAP szenzor = hőfilmes légtömegárammérő[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
félisten
válasz Sanyi19 #53623 üzenetére
Ugy, hogy kimerik hol a hiba. En olyan szakihoz vittem, aki meg azt is tudja merni, hogy az egr-nel elveszik-e a nyomas vagy sem. Tudja merni a turbo altal toltott nyomast es leveszi a map szenzorrol is a jelet, nalam is 5000-es fordulaton a toltonyomas 160 kpa, a map szenzornal mert nyomas pedig csak 148 kpa, valoszinu nem zar rendesen az egr. A lenyeg, hogy a markaszervizek es az atlag szervizek csak a hibakodokat tudjak kiolvasni es talalgatnak, ahol van diagnosztika, ott kimerik mi a rossz.
-
Declare
őstag
válasz Sanyi19 #58823 üzenetére
Az 1.4 szerintem nagyon alulmeretezett a kasztnihoz, mert nehez. Nekünk volt a csaladban, vezettem is többször....talan a leglomhabb autos elmeny az eletemben. Fogyasztasa sem lesz kevesebb, mert jobban kell taposni, föleg varosban, ahol sok az elindulas.
Szerintem minimum 1.6 de az 1.8 as motort dicserik a legjobban, minden szempontbol.
mod: automata klimaban a ventillator, illetve valami allitodo müanyag terelölemez szokott kifeküdni (nekem 8 eves a kocsi, kicist kezd csapagyas lenni a ventillator, de meg nem veszes). A masik meg az olajfogyasztas. Az 1,6 osoknal szokott elöfordulni (1,4 nel nem tudom), nem szamit hibanak, de kellemetlen ha olyat fog ki az ember, amibe töltögetni kell kettö olajcsere között.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Sanyi19 #58823 üzenetére
Nem írtad, hogy milyen év járatú H Astrákat keresel. 1.6 115LE alatt nem vennék H Astrát. Az 1.4-es motor elég vérszegény ahhoz a kasznihoz. Nekem volt 1.4-es, városban busz mögött szélárnyékba arra jó, de hegyvidéken halott.
Declare: A faceliftes 1,6-os (115LE) már nem eszi az olajat, a régi 1,6-ra írták mindig de azt is főleg a G Astráknál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen