Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz outsiders #121366 üzenetére

    Szia!

    Kb. mindegyik érintett a láncnyúlásban valamennyire - minél későbbi, talán annál kevésbé. Ettől még tök jó motor.
    Egy tippem van a próbakörre, ami jó eséllyel működik:
    1. Próbáld úgy intézni, hogy az aznapi legelső motorindításra odaérsz. Ha kereskedés, akkor jobbak az esélyeid, menj nyitáskor vagy korán. Ha privát eladó, akkor kérj reggeli időpontot és érkezz mondjuk 20 perccel hamarabb.
    2. Ha ez sikerült, akkor kérd meg, hogy indítsák el az autót - nagyon fülelj, csak egy esélyed van általában - ha kerreg a lánc pár másodpercig, az azt jelenti, hogy megindult már a romlás útján. Ez nem tragédia, de tudd, hogy már nem tökéletes. Én így használtam az enyémet 2 év / 4X ezer km-t.
    3. Ha második indításra is kerreg vagy ha folyamatosan kerreg (=csörög) a lánc, akkor sürgősen cserélni kell. Ha csak a láncot cserélik, az nem olyan horror, tippre megáll 50 ezerből, ha a vezérlésmódosító kereket és egyéb cullangot is cserélik az 200+. Ebay-en lehet találni jó árban komplett szettet (70-100 ezer).
    4. Ha nagyon megnyúlt a lánc, azt elvileg hibakódként is jelzi az autó.

    Szóval fülelj! :)

Új hozzászólás Aktív témák