-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, nézegettem még most Audi A4 2009 es évjáratú 2.0 TDI DPF 170Le kiadású kocsit, nos olvastam hogy probléma volt ezeknél az olajszivattyú hatszögtengely elkopása.
Ezt már orvosolták szervízben vagy valami? -
Lacess
tag
Úgy érzem termosztát-problémáim vannak de erősítsetek meg!
Már egy ideje figyelgetem a vízhőmérőt mert gyanús.
Nagy melegben is hosszabb motorfékes szakasz után (a barátnőmék környékén van egy rész ahol vagy 2km-en motorfékkel gurulok lefelé, 10%-os lejtő) lemegy a vízhőfok 90alá, nem sokkal de lemegy.
Aztán ma mentem ~35km-t, fűtés 22fokon, a vízhőmérőt meg úgy kellett felrugdalni 90fokra, amint volt egy szakasz ahol kisebb motorterhelésre volt szükség máris lement 90alá. Mint az előző esetben, épphogy nem függőleges volt a mutató. De ugye ez az érték ha géppel néznénk akkor már jóval 90fok alatt lenne.Az alany egy Bora Variant, 1,9TDI ASV
Mik az ajánlott márkák mostanság termosztát ügyben?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
i-sti
senior tag
válasz Lacess #121755 üzenetére
Szerintem ez normális, hogy lejtőn picit lemegy a vízhőfok, terhelés semmi, ez inkább azt erősíti meg, hogy a vízhűtőd jól működik.
Nálam is van egy kisebb dombocska s ott is mindig lefele mozdul a vízhőfők. Utana vissza áll és minden megy tovább.Novum Forum Siculorum
-
gzbotii
veterán
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #121757 üzenetére
Amelyik ki se mozdul ilyen időbe... Télen nagy hidegbe normális ha terhelés nélkül gurulsz lefelé, nyomatod a fűtést akkor visszahülhet...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Lacess
tag
válasz i-sti #121756 üzenetére
Hiszek/hinnék neked csak a tapasztalat mutat mást. A barátnő több mint három éve megvan. Ebből kifolyólag már három éve rendszeresen járok azon a szakaszon, de azon a lejtős részen ezt a hőmérsékletcsökkenést csak idén nyáron tapasztaltam. A mai téma gondolkodtatott el igazán.
to all: Én is úgy tudom hogy nem szabadna visszaesnie, főleg nem ilyen hirtelenséggel, és főleg nem olyankor mikor a fűtés sem megy. Ahol télen dolgozom ott 10km-en belül 1000m-t ereszkedem brutális lejtőkön, na ott nem lepődöm meg azon hogy visszaesik a vízhőfok. Főleg -20környékén. Viszont a mostani eseteket kicsit soknak tartom már.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
i-sti
senior tag
válasz Lacess #121761 üzenetére
E miatt a visszaesés miatt már panaszkodtam párszor itt a fórumon és azt mondták hogy ez normális.
Az enyém CR-TDI, a szakik itt azt mondták, hogy ennek már kevesebb a veszteséghője mint a többi #fosdieselnek és emiatt melegedik picit lassabban és hűl le lejtőn.
Ezzel akkor be is zártam a témát.
Most nem tudom mi van.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Lacess
tag
válasz i-sti #121762 üzenetére
Akkor ugyan ott állunk mert én sem tudom mi van.
Ez még ugye "classikus" TDI, de emelett sem kell nappali melegedőt nyitni a hatalmas hőveszteség okán. Holnap még elvileg hűvösebb lesz, megpróbálom azt hogy elindulok vele aztán még mielőtt 90fok környékére érne a vízhőmérő félreállok és megfogdosom a csöveket. A termosztát elvileg 87foknál nyit, szóval még mielőtt odáig elérek addig van esélyem.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
máyköl
veterán
Nyikorgó ablakemelőre tipp? Lefele még elmegy, felfelé már kínszenvedés...
Fabia, el.ablak. -
i-sti
senior tag
válasz Brumi˘ #121768 üzenetére
Ehhez annyit fűznek hozzá, hogy nálam a 90es vízhófők (mutató szerint) és az olajhómérséklettől +- 20'C eltérés is van.
Tavasszal meghajtottam egy kanyargós szerpentinen. Mikor felértem a tetőre, a víz 90 fokos volt az olaj pedig 110. Leereszkedtem 2-3 motorfékkel (kifele 4-5), és szépen visszahűlt az olaj 85 fok környékére és egy nagyon keveset a víz is esett.
Mikor reggel indulok és melegedik a motor, akkor mikor a víz 70-80 között van akkor kezd az olaj 60 fokos lenne. 90 fokos víz mellet az olaj olyan 70-75 között mozog és innen aztán lassan felveszik egymás hőmérsékletet.
Leejtőn lefele sokszor leesik az olaj 80 fokra, a víz mutató is megmozdul egy keveset.Ezek a jelek rossz termosztátra utalnak vagy nagyon jó víz és olajhűtőre?
Novum Forum Siculorum
-
Lacess
tag
Először is köszönöm mindenkinek!
Másodszor pedig, elmentem egy körre. A mutató szerint 60fok környékén a felső cső már meleg, ott is ahol becsatlakozik a hűtőbe. Az alsó ekkor még hideg. Mutató szerint 84-5foknál pedig a felső cső már szinte forró, az alsó épphogy langyosnak mondható. Ugye a termosztátnak 87foknál kellene nyitnia.
Szóval szerintem ez termosztátbajos lesz.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Piwi
addikt
Sziasztok.
2 hétig szabadságon voltunk, mondom ma megjáratom az A3-t. Viszont úgy lemerült az akkis hogy az ajtókat sem nyitja, még kulccsal se a sofőr ajtónál... Csak én szopok ilyesmivel vagy másnál is szokott ilyen lenni?
De hogy még annyi erő se maradjon benne hogy az ajtókat kinyissa, az azért elég idegesítő..
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
i-sti
senior tag
Szia,
Épp rád gondoltam.
Feldobtam a legújabb navi-t remélem ez azVégül raktál 20" felniket a B8-ra?
Ha már a termosztát a téma, akkor megkérdezlek téged is.
Neked mikor beáll a 90 fok a vízre, lejtőn esik vissza? Illetve milyen gyorsan melegedik motor? Neked 140 vagy 170 verzió van?[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Piwi
addikt
válasz i-sti #121773 üzenetére
szia
jaja,jelenleg ez a legújabb navinéztem jó pár 20-as felnit,amik jó árban voltak az mind le volt lakva,amit meg szivesen megvettem volna az meg iszonyat drága volt,így várok még vele...
A viz hőfokon pont tegnap akadt meg a szemem, Hegyeshalomnál elcsíptük a rendőri ellenőrzést és csak araszolva mentünk,kb 20 perc alatt vissza is ment 70 fokra a víz de miután tudtam menni rendesen,pár perc alatt vissza is állt 90-re
136 lovas verzió van nekem
K Norbi:már másik akksi van benne,az előző eset után szépen ki lett cserélve,de meg nem mondom pontosan mi van benne. nem lesz helyen aláfeküdni mert most nem tolatva álltam be és a bal első keréknél egy szép kis beton oszlop van
MunezXBK: áhhh,nem csábított ez az időjárás és ahogy láttam a videókat volt sár rendesen...
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
gzbotii
veterán
válasz MunezXBK #121775 üzenetére
Szerda óta nem jártam a kocsi fele se, ma délelőtt indítom, hajtotta, de mintha gyengébben... Néztem, hogy mivan? Nem volt bezárva (Bajorország, vidéki kisfalu, garázsban, mellette egy E30 M3 kabrió áll, kit érdekelne egy 1.9TDI? ) igy riasztó sem lehet aktív, szivargyujtoban se volt semmi...
Érdekes, hogy eddig nem vettem észre, hogy gyengelkedne az aku. Szerencsére van két töltő is itt, meg par traktor, be lehet húzni ha szükséges 😂
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Chal
addikt
2007-es PDTDI 2.0 B6 Passat kapcsán szeretnék véleményezést kérni: autópályán hirtelen elment az ereje, előzménye a dolognak nem volt, aznap mentem már vele kb. 350km-et, tökéletes volt. Váltogattam vissza, végül le is fulladt. Alapjáraton gázadásra beindult, ereje nem volt, ha nem nyomtam a gázt, lefulladt. Terhelésre barnás/feketés füst jött a kipufogóból. 20-30-al lehetett vele sík terepen gurulni, közben kisebb rángatások, lefulladások. A lehajtóig muszáj volt így elmennem, onnét trailer.
Szerelő diagnózisa: elektronikus üzemanyag szivattyú. Azért tudtam vele menni valamennyit, illetve azért indult el, mert állítólag van a hengerfejnél is egy pumpa ami még fel tudta szívni a rendszerben maradt gázolajat. Náluk a műhelyben már el sem indult. Ár: 106eFt + munkadíj, utángyártott új szivattyúval.
Szerintetek ez így reális, valós? Nem arról van szó, hogy nem bízok benne, csak egyszerűen jó lenne más véleményét is meghallgatni (tudom hogy látatlanban ez szubjektív, de azért érdekel).
-
-
Piwi
addikt
válasz molnarpeter #121785 üzenetére
akkor én szedtem ki az akksit és vittem fel tölteni,persze előtte lezártam az autót
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Piwi
addikt
válasz molnarpeter #121787 üzenetére
nem férek hozzá,mert most nem tolatva álltam be,így a bal első keréknél van egy szép kis oszlop,pont ahol dolgozni kellene az autón...
youtube-on néztem videókat,ott egy dróttal nyitják ki a belső kilinccsel..de gondolom ez nálam nem játszik mert ugye zárva az ajtó
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
Piwi
addikt
válasz molnarpeter #121789 üzenetére
automata,így parkoló módban van,tehát esélyem sincs mozdítani
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
kk831228
addikt
-
Chal
addikt
válasz kk831228 #121792 üzenetére
Köszi a választ, erre gondoltam én is, illetve mondtam neki hogy azt cserélje először, de azt mondta, hogy koszos volt ugyan kicsit, de nem ez okozta a problémát, hanem a szivattyú.
Egyébként a gázolajszűrő elkoszolódásnál lehet ilyen éles átmenet, hogy egyik másodpercben megvan minden erő, majd a következőben hirtelen "lehúzzák a redőnyt" ?
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz molnarpeter #121791 üzenetére
ha már így írod,akkor Neked csak van egy otthon elfekvőben
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
tomcsi23
veterán
válasz molnarpeter #121789 üzenetére
Ha a központival van zárva, akkor is ki tudod így nyitni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Piwi
addikt
válasz molnarpeter #121795 üzenetére
ezek a k..va akkumulátorok
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Chal
addikt
válasz kk831228 #121798 üzenetére
Megnézte/kicserélte (erre írtam hogy direkt kértem tőle), utána mondta az elektromos AC-t Tulképpen erre rá is ment a pénteki nap, úgyhogy az autó még nem megy, hétfőn szerzi be a szivattyút. Ezen a ponton nyilván átverhet, hiszen nem ellenőriztem hogy kicserélte e, vagy hogy tényleg megvolt e a hiba a csere után is.
Szóval igazából arra lennék kíváncsi, hogy a leírt hibajelenség pariban lehet a diagnózissal, illetve hogy az ár rendben van e.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
Lehet az is probléma, persze... Az árnak utána tudsz nézni mennyi egy szivattyú ha hasonló az ára akkor ok... Csak menjen utána az autó... Ne az legyen hát még se az a baj hanem, tandem, pd elem stb...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000