-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz atos19881101 #122890 üzenetére
Nos, találtam folyásnyomot, a jobb hátsó ajtón. Bal oldalt nem találtam.
Már nem értem mi van. Most arra vagyok kíváncsi, ha esik megint feltelik-e, lehet múltkor csak lefolyt a nagyja elölről, mivel a bal1 jöval magasabban van, és ott már sokat száradt.
Amúgy a kutas porszívó jelesre vizsgázott, felszippantotta az összeset.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
-
atos19881101
senior tag
bitpork itt vagy? A Skoda MFD DX navi hogy áll Magyarország térképével?
(#122962) F_Zolee
Hátha csak read-only jelenleg.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
F_Zolee
veterán
válasz atos19881101 #122961 üzenetére
Ő magán kívül van. Több, mint egy hónapja nincs erre.
-
veterán
válasz zsoleszkai #122969 üzenetére
Bal oldalon 2. nem volt ráírva a típus
A 328i szedánnak tudom, hogy ilyen van, olyannal már toltam a tavasszal, az is kb. egál.[ Szerkesztve ]
-
#01682176
törölt tag
Sziasztok! Adott egy Cordoba 198, 1.4 benzin. Most lett kuplungozva (Luk). A kinyomó csapágy annyira szét volt esve, hogy a golyók sehol sem voltak. Szepen dolgozik az új kuplung, viszont kinyomott kuplung pedálnál ugyanúgy nyöszörög, mint csere előtt. Mi lehet a probléma? A kinyomó villa, vagy valami nagyobb?
A segítségeteket előre is köszi!
-
CharlieDrop
veterán
válasz B-L-A-C-K #122942 üzenetére
elkezdtem utánajárni. Ahogy írták mások is 3-400 km-re elegendő a tankja, vagyis elméletileg 21kg-t tudsz tankolni, gyk. max 20. Utána jön a benzin.
Itt ahol lakok van CNG kút, megnéztem 1 kg 369Ft per pillanat...
lehet számolgatni. Ugyanaz az 1.4 TSI, csak a gáz miatt kevesebb koksszal...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
VR6-Fan
veterán
válasz CharlieDrop #122972 üzenetére
ilyen gázos buli csak úgy éri meg ha okosba tankolsz.
CNG-s kocsival akár kilehet hozni 700km-t 2e-bőlés azt se értem a gáz miatt miért lenne kevesebb koksz :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #122972 üzenetére
Már elvetettem, most ezt szemeltem ki, ezért ki is mennék ha meg tudnám szervezni.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
Lehet túl fáradt vagyok, de ezt nem értem mire írod...
-
Killer01
őstag
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
milyen rendszám az AG 475678??
-
VR6-Fan
veterán
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
és ehhez mi köze van a szívó oldali kokszosodásnak aminek az alapanyagát java rész a pcv és pcr rendszerek okozzák, és ezeket nem tudja lemosni a klasszik szívó cső befecskendező rendszer által be porlasztott benzin (már amibe még nincs új fent...), az égés nem szelepek felett történik hanem alatt... a kipufogó szelepek-portok szempontjából meg oly mindegy hogy hol és mikor és mit fecskendezünk be azzokkal (ha a motor nem zabálja az olajat) nincs gond.
de megosztok egy tapasztalatott, gyári bifuel TSI-nek is pont ugyan olyan retkes a szívó portja mint a sima benzineseknek, már ha az elmélet nem lenne elég.
azért arra kiváncsi lennék hogy mivel tisztább a gáz égése, maradjunk annyiba hogy a benzin-levegő tökéletes elégetése során, ha jól emlékszem vissza h2o és co2 szabadul fel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz CharlieDrop #122982 üzenetére
Igen.
MAXIMUM, ha nem lambda 1 fölé van lőve a target (még az fsi rendszereknél részterhelésen), akkor kevésbé melegszik a szívó traktus is és a karter gáz rendszeren keresztül bejutott retek lassan ég rá a szívó portra és ha jól emlékszem a gáz maradt szívó cső spricces, azért az a valamicske torló nyomás több retket visz be, de mivel nem folyadék halmaz állapotú az anyag és nem is annyira oldékony mint a benzin, így "ön mosásról" nem beszélhetünk itt sem.
Tehát olyan nüansznyi különbség van amit halandó users nem fog észre venni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ganz-[HUN]
addikt
Csáó
Éves biztosítás PD 1.9-es 2003-mas Passat-ra 131LE (asszem) 80+adó?
Na asszem most lemondok az álmaimról.Szerk: Commonrailre mikor szokott rá a Volkswagen?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
VR6-Fan
veterán
válasz CharlieDrop #122986 üzenetére
ha valóban FSI akkor koksz mindenhol, az elhanyagol vagy rossz minőségű olaj cserék a legnagyobb ellenségei ill a km, mert vezérlést nem nagyon szeretnek rajta cserélni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nyunyu
félisten
2003-as Polohoz nem tudtok valami épkézláb szervíz kézikönyvet?
Esetleg melyiket érdemes netről megrendelni?
Haynes Polo 2002-2005
Polo IV So wird's gemacht
Polo 9N Jetzt helfe ich mir selbstHello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
molnarpeter
nagyúr
Gyárilag nektek van visszacsapó szelep a szélvédőmosó csőben? Érdemes elkezdenem keresni a G4-ben, vagy csak rendeljem ebayről?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #122987 üzenetére
Netrisk&co, vagy biztosítónál kalkuláltad? Gondolom városi+fiatal tényezők benne vannak Esetleg üzembentartóként vásárlásnál egyből bejegyeztetni közeli hozzátartozót?
FoLey-v: hátsó lámpa csere nem nagy cucc, csak annyi tippem van, hogy villás- és racsnis kulccsal is készülj, utóbbihoz hosszabbító szárral. Bontottat is érdemes lehet megnézni, új árának feléért akad néhol kettő is, úgy legalább párban egyformák lesznek Régit eladod kb ugyanannyiért, ha sikerült kifogni
mmdms: kék I betű szerintem BlueMotion modellt jelent.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #122968 üzenetére
A 3-as kupé a 4-es.
2 kipufogó 1 oldalt: 420i, 430i (2 literesek eddig), 420d (már ez is 190 ló), 425d (valszeg ez lehetett, ez van kb egálban, 225 ló), 430d (252 ló, 0-100-ban ez már 5.5), 435d (ez valszeg elmegy, 313 ló meg egy kedves kis 630 Nm). Érdekes, hogy az elmebeteg M4 alatt közvetlenül egy dízel van, a 435d jobban megy, mint a 440i.
Tl, dr: M4 nem lehetett, és 3 literes benzines sem. Minden máson 2 kipufogó van egy oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
netguru10
aktív tag
válasz brumi1024 #122997 üzenetére
Szerintem egy ilyen összehasonlításnál,ne a lóerőket vedd figyelembe,inkább a nyomatékot. A 420d a 190ló mellé ~400nm párosul,ami már magában is több mint ami a G VII TSI-ben van. (én inkább erre tenném a voksot,hogy egy ilyen lehetett az ominózus ellenfél. egy 425d már előnyben lett volna)
Arbeit Macht Frei
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel