-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #123852 üzenetére
Luigi. te a 100-200-at hogy méred?
Ketten mérték, utasnál a stopper:
- Mérünk?
- Mérjünk.
- Padlózod?
- Még nem.
- De már megy az óra.
- Na sebaj, akkor gyorsan padló. Most kétszáz.
- Oké, leállítottam. Figyu, mi világít ott?
- Bazz a kézifék.....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kenny123
addikt
-
kenny123
addikt
válasz molnarpeter #123859 üzenetére
Jah bocs vazz abszolút lefuztem.. Lehet megnézem, de általában az ilyen saját magam szerelős dolognak mindig eszement barmolas a vége... Azt meg nem kellene, ugye.
[ Szerkesztve ]
yo
-
Viperator
őstag
Lassan eléri a 200e km-t a kocsi (Golf IV kombi, benzines), olajfrissítésre gondoltam:
- váltóolaj - CASTROL SYNTRANS TRANSAXLE 75W-90 - ez megbízható?
- fékolaj - melyiket érdemes?
- esetleg szervoolajat is érdemes cserélni?Köszönöm!
A többi rendszeresen megkapta a cserét - Fuchs Titan GT1, Mann Filter (olaj, levegő, pollen)
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
DoxaM
aktív tag
egyébként, leon 1P fr/cupra első lökője valakinek fölösleges esetleg? vagy tud olyat akinek lehet?
-
mazacar
tag
válasz FoBCRaistlin #123846 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FoBCRaistlin #123867 üzenetére
Nézzél pár külföldi webshopot ott nagyobb sanszod van, hogy találj speckóbb gumit. Én is Csehországból rendeltem a gumit a kocsimra...
Vagy írj a Hankukinak egy mailt, hogy honnan tudnál ilyet beszerezni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Viperator
őstag
Megtörtént az injektorok tisztítása, korábbi 3.1ms helyett 2.1ms lett a befecskendezés... remélhetőleg dinamikusabb lesz és kicsivel kisebb lesz a fogyasztása (még nem vettem át az autót), mert folyamatban van a javítás. A fojtószelep tiszta (4 évvel ezelőtt kormos/koszos volt, amikor megvettem és akkor tisztította meg a szerelő) és a kipufogócső vége is tiszta. - az autó Golf IV 1.6 16V benzines
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
veterán
válasz brumi1024 #123869 üzenetére
Nem lehetett rossz.
Milyen motor?A másik topikban írtad a Rönót (vagy Citroent), én is arra gondoltam, hogy parkolóban furakodás közben pattant ki a lökös sarka. Azt tudom, hogy ha egy Vectra C-nek egyszer igazítanak az első lökhárítóján, akkor az pedig el fog állni utána. :-(
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
A képen látható konzol az egy Audi A4 2008/10 hónapban készült példányban található meg.
Kérdésem a következő lenne.
Kép alapján a kocsiban van navigáció?
Ha nincs akkor utólagosan lehet bele szerelni? Az mennyibe kerülne?
Kijelző az autóban van de szerintem a gombok alapján nincs benne navi.http://kepfeltoltes.hu/view/160901/Screenshot_2016-08-31-19-13-17_www.kepfeltoltes.hu_.png
Bocs a linkért. Telóról vagyok!
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
Konsztráksön komplít, elöl új féktárcsák betétekkel, hátsó lengéscsillapítók, jobb oldali motortartó gumibak és féltengely gumi. Wow, mit fognak ezek a fékek, kiguvadnak a szemeim.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
Megvan a második nagyobb hiba az autón. Kezd romlani, pedig még csak négy éves. Kiégett a jobb oldali nappali menetfény izzója is, a bal vagy három hónapja köszönt el. Ha így fogja folytatni, mennie kell.
[rvilike] Megállt benne a vízpumpa.
Fraeghill 2.4 Accord.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #123880 üzenetére
Lehet .. kíváncsi leszek. Biztos az a csapágy is onnan jön, mint a kerékcsapágyak kipukkant először a jobb első, utána a bal első, szervizes azt mondta azóta van ez, mióta beszállítót váltott a konszern, sorra jönnek vissza .. Nem tudom ez melyik márka..
Tényleg lesz accord, vagy azzal csak viccelsz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megszoktam ezt a rohadt nyomatékot. Nem a gyorsulás hiányzik nekem a 200 ló alatti benzinesekből, hanem az érzet, hogy húz. Ez a szar 2.0 TDI érzetre egyáltalán nem megy rosszul. Aztán a stopper meg mást mond.
I-sty Én nem fogom nyomni a karcigén részecskéket mások és a családom arcába.
Kiskokó Olyan mint az enyém, csak ebben van két kiegyenlítő tengely és az olajpumpa meghajtása is más. A CR rendszer azonos rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt hegyvidék van, minden egyes nyúlmókus duplán hiányzik az emelkedőkön. Haver kétliteres accordját vezettem. Alul érzetre döglött béka, 4000 fölött kezdett megindulni, de mire már érzetre is ment volna, leszabályzott. Valami rendes hengerűrtartalom kell, vagy turbó...
I-sty A régebbi dízel által kibocsájtott korom nem rákkeltő. A látható méretűt ki tudja szűrni a szervezet. A láthatatlan méretűek okoznak rákot, amik az új CR motorokból meg a közvetlen befecskendezéses benzinesekből jönnek, ezt hivatott szűrni a DPF. Meg ne gyere azzal hogy nekik lehet, akkor nekem is, ez hülye hozzáállás. Ha más lophat meg ölhet, akkor Te is?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Most is van egy, amivel nem tudok mit kezdeni. Folyton alacsony Rail nyomásra panaszkodik. Első generációs TFSI. 200 lovas, már amikor nem vészmódban megy. Már gyártom hozzá a manométert, mert a 20 érzékelőnek nem lehet hinni.
Annyi nincs, hogy felgyújtsam, már megnéztem.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #123893 üzenetére
Inkább mindkettő, rendes hengerűrtartalom + turbó...
Na ez az síkúton még elmegy a szívó benya, de emelkedőkön szét kell forgatni...
Amúgy szarakodik a dpf?? Vagy csak elővigyázatosságból írtad...??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #123898 üzenetére
Még patent. 900-1000km-ként regenerál. A múltkor 300km után nyomott egyet, de sok volt a város. Akkor kezdtem aggódni. Nem tesz neki jót a sok városi rövid út.
Killer01 Városban egyszerű kiszűrni. Lámpánál nem esik le alapjárati fordulatra, hanem tartja az 1000-et, az alapjárati fogyi is felmegy 0,7L/h-ra. Megy elől a két veni. Már annyira kiismertem, azt is megmondom, mikor fog bekapcsolni. A motor hangja már az utolsó 10km-en megváltozik, mielőtt regenerálni kezdene. Ha egyenletes sebességgel haladsz, ránt egy picit, mikor bekapcsol, mert befecskendezési térképet vált. És picit mintha jobban is menne olyankor, bár ezt nem mindenki veszi észre. Pálya tempónál meg nem mondod, mikor megy végbe a folyamat. Ott majdnem észrevétlen, csak a szagokból lehet tudni, amikor égett gumi vagy műanyag szagot érzel, akkor regenerál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest