-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bear_
aktív tag
Kauffernél miért van megadva 2 ár, ami ráadásul ugyanaz? Erre gondolok.
-
kenny123
addikt
válasz pocokxx #123353 üzenetére
Biztosan, ebbe nem megy bele sehogy a telefon. Valószínűleg az lesz amit Titko ír, valami bluetooth basz mehet bele segélyhívásra? De amúgy nem értem, mert a fejegységen van bluetooth minden kijelzőn kiírja a telefont, térerőt, stb (mondjuk az éppen játszott zene adatait nem, és léptetni sem tudok ha telefonról megy a hang. )
Na mindegy, itt vannak a képek, egyelőre csak ilyeneket tudtam lőni, nem vagyok nagy fotós, remélem valamire azért megfelel. Beltérről talán még csinálok, mert azt most megyünk kiganézni.
Dropbox nyilvános mappa.yo
-
kenny123
addikt
válasz molnarpeter #123360 üzenetére
Előző tulaj leszedte., meg a tsi-t is. elvileg a többinek bent kellene lenni valahol a kocsiban, de nem találtam sehol semmit..
yo
-
i-sti
senior tag
Mikor bekapcsolom a szellőztető ventillátor valami nagyon büdös szagot fúj be. Nem akarom most leírni hogy mihez hasonlít.
Ezt valahogy meglehet szüntetni?Novum Forum Siculorum
-
Sziasztok, az autós topikban nem válaszolnék, így megkérdem tőletek is:
2012 körüli 2.0 crtdi octaviak mennyire ajánlottak
Lenne itt helyben egy eladó: [link]
Mivel lagunából nem találtam megfelelőt, elkezdtem nézegetni az octavia/mondeo párost is.
Illetve múltkor lett volna egy jó insignia, de az opelben lebeszéltek róla, hogy nem kell az nekem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mycso #123374 üzenetére
Futóműve jó, mondjuk nem a 18-as kerékkel, inkább valami kisebbet vennék rá. Teljesen megbízhatóak motorikusan. Nekem a 140 lovas van, eddig jól bírja. Átvizsgálás után, meg egy rendes diagnosztika után nyugodtan vehető. Ha az üzemanyag szűrőben nincsenek reszelékek, akkor jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #123373 üzenetére
igen a kis turbosok stabilan 0,5 töltögetnek (kivéve 6k2 cupra R)
T. féle fullos me7,5 setup ugye kimeneti teljesítményre és nyomatékra szabályoz, ergo van simán IAT korrekció benne hogy naggyából ugyan úgy 180le/235nm legyen (vagy valami ilyesmi), ezért 0,5-0,8 közt játszik a turbo nyomással (lehet felső határ nagyobb, de nem mértem ennél többet még), aztán van a gáyrtok közt is eltérés pl hogy ki meddig tartja ki a nyomást, max nyomásba nem, de karakterisztikába illetve gyujtásba (ezt még nem néztem meg konkrétan), bőven van különbség.
pl T. féle kocsi a legagresszívabb AUQ amivel találkoztam Zsolt féle (piros RS okádia), érezhetően lagymatagabb, pedig most valamivel magasabb nyomáson megy mint T kocsija.
mentem nagyon jó állapotú chipes (1bar, low chip..) leon sport R-el kb azt ment úgy mint T kocsija.Szóval baromi sok lehetőség van ezekbe, akárcsak karakterisztikában, amit nem tudom hogy itt a kárpát medencében a gyári vezérlővel bár ki is annyira testre tudna szabni, amennyit a HW ill a user enged/akar.
1 hónapja van bent kb az írható cucc, de a gázpedál karakterisztika a motor fék (átváltás, erőssége, sebbessége) még mindig nem olyan amire azt mondom hogy na ez az... that's me ) Tuner ember erre mondta hogy jójó ez, viszont akkor rajtam kívül senki se fogja tudni vezetni a kocsit, ez kell nem riasztó
kiváncsi leszek én hogy azokkal a kis picsányi turbokkal amikor már 1200-nél fújkálnak meddig fog menni egy ilyen motor, egyet elhasználnék egy évig, hány hónapot bír ki nálam új korától
cimborád öreg A4 hogy áll, letett a tuningról?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
2010es Audi A4 2.0 Tdi multitronic 6 sebességes automata váltóval felszerelt kocsiknál mennyire nagy a rizikófaktor?
230.000 km futásteljesîtmény van az autóban és nagyon szemezgetek vele de ugyebár a régi históriák alapján azt mondják az emberek ha már használtautót vesz valaki akkor inkább manuális váltóval legyen megáldva a verda ..
Nagyon zsebbe nyúlós egy ilyen autómata váltó ha bedöglik benne valami?
Első próbakör után kiderül gondolom ha csúszik a váltó vagy nem úgy teszi a dolgát gondolom..
Előre is köszi a hozzáértő kommenteket !!
Üdv.
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz kenny123 #123332 üzenetére
Üdv!
1: Utállak! Ez a kedvenc VW-m, én is ilyen akarok
2: "Körbe lett mérve" Anno amikor az Ibizát vettem én is mondtam ilyen. Aztán a festő haverom röhögve csak annyit kérdezett "Hány mikront fújjak neked?" Festékréteg mérés kb semmit nem jelent.
Grat hozzá, remélem valamelyik meetingen alaposabban meg tudom majd nézni!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
nofi
őstag
Sziasztok!
2011-es Golf Plus (1.4 TSI) évenkénti, általános szervizelésére tudtok ajánlani megbízható helyet Budapest (XI, Budaörs, XIX) környékén?
Korábban egy IV-es Polom volt, amivel Csepelre jártam, de már máshol dolgozok és nagyon nem esik útbaXbox GT: nozsolt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #123390 üzenetére
Azért az a mikronos kérdés elég erős.
-
Thunderbolt
tag
Sziasztok!
Seat Cordoba 2009-es 1.4 benzines autómnál utóbbi időben furcsán működik a szellőző ventillátor. Hiába állítom be, hogy 3-as erősséggel fújja a levegőt, hol fúj rendesen, hol meg éppen csak. A kijelzőn persze ilyenkor úgy mutatja, hogy 3-assal fúj. Egyébként Econ és Auto módban is ezt csinálja. Az Econ és belső keringetés gomb egyidejű megnyomására 4f9 kód jön ki, ez elvileg a szellőző ventillátor hibakódja. Én valami vezérlőre tippelek, mert végülis időnként megy a ventillátor, tehát az talán nem rossz. Mi a véleményetek? Mindenképp elmegyek majd vele szervízbe, csak gondoltam megkérdezem, hogy mire számíthatok.
Thunderbolt
-
Kiskokó
veterán
válasz i-sti #123383 üzenetére
Nem olyan sok az, attól függ ki használta... és még csak üzletkötőnek se kell lennie az embernek.
Ismerős új X6 3 hónapos és 19ezer KM van benne.Nem rossz a multitronic váltó amúgy nekem is volt 3 évig.. nem volt baja...
Jó váltó jól fogyaszt vele az autó, fokozatmentes... csak az összes közül ezt a legdrágább javíttatni... állítólag 700ezer ft alatt nem állnak hozzá..
Meg hát nem árt az olajcsere... szerintem a rendes karbantartott multitronic is elmegy 300ezret...Inkább a sok DSG- váltón bedöglő vezérlő gáz a VW konszernnek...
néztünk egy Q5-öst 114ezer vezetett szervizkönyves és 100ezernél DSG vezérlőelektronika csere. 180 nettó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #123391 üzenetére
coolerbe bele fészkeltek már a fecskék ?
u.i.:ez benzines nem kell anyjáig tölteni hogy menjen :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
F_Zolee
veterán
válasz FoBCRaistlin #123391 üzenetére
Sikerült már alkatrészeket találni?
-
AsusBoy
senior tag
válasz Magnum_ #123382 üzenetére
Szia!
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Szerintem nyomósérveket hallottam ,hogy miért ne vegyek multitronic váltós autót. Főleg 200k km futásteljesítménnyel a háta mögött..
Marad a manuális váltó. Azonban a magyar piacon annyira gyér a kínálat ( Audi A4 2.0 Tdi Sedan 2010-2012).
-
FoBCRaistlin
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...