Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacess

    tag

    Mágus, ha erre járnál!

    Két kérdés, bár a válasz talán minden classikus tdi-t hajtónak jól jöhet:

    Az első, hogy vezérlés csere után mindenképp el kell mennem adagolóshoz előtöltést beállítatni?

    A második pedig: Te hallottál már olyanról hogy a classkus tdi kényes a szar akksira? Illetve konkrétan arra ha leesik a feszültség indításkor és nehezebben indul? Meg olyanról hogy ilyen esetben azt fogja "hinni" az ecu hogy hideg van, ezért indult nehezen, ezért több naftát fog adni, kvázi dúsit?
    (Azt most hosszú lenne leírni hogy ezt honnan szedtem. Még nem tudtam eldönteni hogy van-e benne valami, lévén hogy pl. van hőmérséklet jeladó ami "segít" az ecunak eldönteni hogy milyen hideg van. Inkább Téged kérdeznélek... )

    :R

    Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

Új hozzászólás Aktív témák