-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Fr3eWar #137898 üzenetére
Szvsz az a radar csatlakozója; inkább csak koszosnak látom. Mosás után, tegnap mentem vele egy Bp-Visegrád-Esztergom-Tinnye-Bp kört (~150 km), jött rá bogár, ill. még lógok egy alapos külső műanyagápolással is az autónak (1-2 óra).
@Szent: így van, még a belsejére rászánok egy napot. Kívűl kész (mínusz műanyagok, kipu).
@Speeedfire: csak fehér van a piacon, carbon steel grey-t szerettem volna.
@mPéter: és ez akkor azt jelenti, amit én sejtek?
szerk:
@Danex: köszi, elolvasom![ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137902 üzenetére
Azt néztem én is, hogy csak fehér van. Nem is értem. Feláras volt anno a másik szín, vagy sokat kellett volna rá várni? Azért az 5/6 GTI szériában van több féle szín is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #137904 üzenetére
A többi Golffal szemben, a GTI-nél nem feláras a fehér, fekete, piros; ill. a fehér a G7 GTI "hivatalos színe"; minden brosúrában fehér autót mutatnak. Szvsz ez lehet az oka.
@Mági: Köszi!
A belseje sajnos elég retek, mindenhol maszatos, szerintem kárpittisztítógép kell majd hozzá.
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #137895 üzenetére
Az miert baj, hogy annyira visszaejti?
A valto tuning nem a kapcsolasok sebessegere es finomsagara van hatassal?
Speeedfire: Szerintem feherben mutat, foleg ez a GTi tipikusan feherre tervezett auto. Persze a piros is jol all neki, de en is a feherre mennek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
-
veterán
válasz MPowerPH #137907 üzenetére
Miért baj (szvsz):
- nyírja a DMF-et
- kis fordulaton nagy terhelés (pl. lepadlózom) - nem tesz jót a hengerfalnak, "kalimpálhat" a dugó
- 1500-ra íratnám, ott már megvan a teljes forgatónyomaték (350 Nm).Összefoglalva, egyszerűen nincs szívem lepadlózni 1200 rpm-nél.
@Qru: köszi
@Mági: ill. a döglött, véres bogarakat sem jó hagyni rászáradni. Hétvégén 9 órát melóztam vele; bitumen és gyanta/virágpor nyomok eltávolítása, majd minőségi kemény-viasz.
Tegnap mikor visszatértem az említett karikáról, max. 5 perc alatt le tudtam takarítani a dögöket némi desztvíz és mikroszálas rongy kombóval.
Viszont ezt az autót nem tervezem állandó jelleggel mosogatni, ezért is vettem használtat. -
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137905 üzenetére
Lehet, hogy valóban akkor csak ennyi az oka, hogy fehérből van csak itthon.
- kis fordulaton nagy terhelés (pl. lepadlózom) - nem tesz jót a hengerfalnak, "kalimpálhat" a dugó
De ha lekúrod, akkor úgy is visszagangol nem?
BMW001: Valahogy nekem a fehér olyan semleges szín. A piros/sárga/fekete színekre inkább mondanám, hogy "sportos". Már ha lehet ilyet mondani egy színre.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #137912 üzenetére
Ha koppig nyomom, akkor biztos visszavált, de először talán az adott sebességből akar gyorsulni. Mondom, nem volt szívem 1200-nél megpadlózni. Biztos bennem van még a Saab viselkedése, abban lusta volt az automata. Viszont az nem engedte 1500 alá, pedig abban nincs DMF, lévén klasszikus automata.
Amíg kitapasztalom, addig óvatos vagyok vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137912 üzenetére
Visszavált de addig is kapja a henger a
törődéstterhelést. Én áthúzom S-be inkább előzés előtt és akkor visszakapcsol, úgy már fordulatról indul meg a gép. Meg engem zavar az a kis lag amíg eldönti,hogy mennyit váltson vissza. Kb 1 sec de akkor is zavar így meg nincs lag.#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #137913 üzenetére
Az előző 7-esben se próbáltad? Vagy ott manuális volt?
Nekem úgy rémlik, hogy haver G5 GTI-je egyből visszavált legalább 1-et.
Qru: Azért az durva, hogy ezt az elektronika nem olja meg. Ami még fura nekem a DSG-vel kapcsolatban, hogy hidegen is kiengedi simán 3.5-4k rpm-ig.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Lemostam szombat reggel a kocsit. Most megint ugyan úgy néz ki, csak kevesebb vagyok pár ezerrel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137916 üzenetére
Az előzője manuális volt.
Jah ne is mondd... kb nekem fáj mikor reggel pl be kell férni két autó közé a másik sávba és elforog 3,5k-ig miközben még az ülés sem melegedett meg alattam, nem hogy a motorban az olaj...
#nincsbennetarcsi
-
Salmi
tag
Sziasztok,
2011-es Skoda Octavia CR TDI DPF: egyszer csak az izzógyertya figyelmeztető lámpa (fektetett rugóhoz hasonló piktogram) el kezdett villogni. Semmi extra jelenség, csak nem harapott úgy az autó, ahogy szokott, amikor a gázra léptem. 1-2 újraindítás után már a motorhiba visszajelző lámpa is világít (azóta minden induláskor világít) és kis idő után az izzógyertya-lámpa is el kezd villogni (és megint nem gyorsul ahogy kellene).
Valami tipp, hogy mi lehet a gond? Van-e összefüggés a két hibakijelzés között esetleg?
Köszi előre is ! -
Speeedfire
nagyúr
válasz brumi1024 #137919 üzenetére
De nem sima passat, hanem cc, ami alapból feláras. Azért az nem ugyanaz. Meg egy fapad A6/BMW5-tel felesleges összehasonlítani.
Qru: Hát igen, de azért tényleg fura, hogy ezt elektronikasan nem tudja a rendszer. Pedig nem lenne egy nagy dolog bele tenni szvsz. Aztán ha valaki tényleg annyira akarja padlózni hidegen, akkor átrakja sporba. Közben fent pedig írná neki, hogy még x ezer km és hengerfejes lesz.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #137924 üzenetére
Ha előbb kinyírod az csak nekik jó, előbb veszel új autót.
mod:
Salmi: Nem hangzik túl jól... Jó esetben megúszod egy DPF és EGR pucolással, rosszabb esetben cserés mind a kettő.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Salmi #137923 üzenetére
Vészmód, ha szerencséd van, csak valami érzékelő lesz a ludas. Csak a szervizig menj vele. Mindkét hibalámpa a motorvezérlőben eltárolt hibakódra utal. Egyik a kipufogógáz visszavezetés, másik a vészmód. Ha világít a check engine is, akkor valszeg EGR hiba is lesz, ami nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #137924 üzenetére
Ugyanaz a platform, ugyanaz a belső, a tesztelők szerint ugyanolyan viselkedés...
Tapasztalatból, valós (alkudott) árakkal számolva 15-ből már jól felszerelt 5-öst lehet kapni. Nem lesz sor6, és nem lesz benne M csomag, persze, de jobb lesz, mint az Arteon.
De nem is kell elmenni a mid-size sedanokig: házon belül az A5 (aminek definíció szerint jobbnak kell lennie), vagy a sokkal sportosabb propelleres 4-es rendesen kannibalizálja. Ha nem a 150 lovas dízel a megcélzott motor akkor a közel 14 milliós indulóár (!) több, mint nevetséges.
Biztos jó az Arteon, meg jól is néz ki, de az árát szerintem nem sikerült jól belőniük, főleg azért, mert van házon belül tényleg prémium konkurens.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Kedves Saint, és Mindenki!!
Mea culpa!! Az általam említett 72 órás cseregarancia a használt autókra nem vonatkozik. Valamit nagyon benéztem. Elnézést kérek mindenkitől, nem volt szándékos.
üdv:
Joe
-
-
ßrainiac
addikt
Nekem ez az R line is ronda
Sokkal jobban tetszik a CC. De ha mar CC, inkabb A5/S5/RS5.
-
válasz lenko #137934 üzenetére
Hát én már csak össze felé megyek, így Teddy kiemelve magasabb mint én: a tetejit nem látom nem érem el. Volt rajta 1 hónapos bogárbél és kosz. Vizes öblítés, habos mosás vizes öblítés , bogároldózás, vizes öblítés , forró waxnak hazudott dolog, vizes öblítés és gőzös szárítás. Meg van egy sanda gyanúm hogy a golf és a touareg felülete között árnyalatnyi eltérés is lehet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
Ha így nézzük, akkor ez "fícsőr".
brumi1024: A régi CC is ilyen árban volt, szerintem ha ezt is figyelembe vesszük, akkor nem drága.
Egy A5 sportback-et viszont én is szívesebben el tudnék viselni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
simonjoe
senior tag
válasz ßrainiac #137933 üzenetére
Szerintem nagyon szép lett. Igaz ebben sem tudtak a mai tepsifonoknak megfelelő tartót kialakítani. Az enyémben is szenvedek, h hova tegyem a telefonom. No, meg az a randa antenna, nem tudtak volna valami kecses színre fújt kütyüt helyette kitalálni? Ennek ellenére szívesen lecserélném a régi CC-t erre, bár szerintem is egy picit túlárazták.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Adott egy Passat(2002/1.9pd/131le), amit hírről már ismertek... A klíma sem működik, gázzal nem lehet feltölteni, mert olyan, mintha el lenne tömődve. A klímás szerint ezt okozhatja a klíma vezérlő is. Ez hol van a Passatba? Van többféle, vagy egyetlen cikkszámmal létezik?
Illetve még egy : A csomagtartó világítása sem működik új izzó ellenére. Ötlet?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő