-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
válasz Speeedfire #138750 üzenetére
Igen, en is azert vagtam bele, mert ugy volt h majd veszek melle vmi szakadt B5 pasztat csaladinak (2 gyerek), kiscsalad ugyis azt szereti ha lehet dzsuvazni meg szetrugni xD
Csak aztan abban allapodtunk meg hogy ket auto "no go", viszont ebbe a jelenlegibe nem tudom osszegyurni a komoly teljesitmenyt es a praktikussagot, komfortot, mint aminek mondjuk egy B6 2.0 tfsi szajhuzogatva, de megfelelne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138749 üzenetére
Ha soha nem volt a töltet cserélve a klímában, akkor valószínűleg a kompresszor szénné kopott. Állandóan forog és csak az a pici olaj kenni, ami a töltetben van. Nem mágnes kuplungos, mint a régi fajták, hanem van rajta egy nyomás kapcsoló. Akár az is megadhadta magát...
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok
Borához szélvédo alatti vízelvezetot/szegélyt milyen néven vagy hol találok? (Unix, Bárdi webshopon nem találtam)
Öcsém autója, tegnapi kecskeméti vihar. Teto, motorhazteto, csomagtérajtó megy a jágkároshoz, illetve szélvédo csere.
[/ L][ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz ßrainiac #138751 üzenetére
Ha nagyobb erő kell bele, akkor neked mindenképp az összkerék kell, vagy hátsó. Gyerek mellett lehet én is inkább a kombi melett döntenék.
Nincs mese venned kell egy audi s6-ost, vagy egy passat-ot.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #138752 üzenetére
Akkor ez a jeladó teória megdőlni látszik?! Klímakompresszort akkor az általad leírtak alapján bontottnak nem sok értelme... ezt hogyan vizsgálják? bontani kell az egészet? (csakhogy intézzek-e magamnak csere autót....)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #138756 üzenetére
Bármilyen jeladóval van baja, jelzi a diagon. A nyomás kapcsolóban nem vagyok biztos. El is dugulhatott a fekete szmötyitől, ami az olajból lesz a rendszerben, ha soha nem cserélték. A klímát érdemes néha szervizeltetni. Leszívatni a tartalmát és új gázzal-olajjal tölteni. Gondolom erről most hallottál először.
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #138757 üzenetére
Hát erről most... az emberke az előbb mondta, hogy rakott bele gázt meg olajat, egész eddig nem értettem az olaj dolgot... az ember mindig tanul valamit... hülye ember a saját kárán de lényeg hogy utána is hibakódmentes, és nem megy a hideg.
egy klímakompresszor kb 100ropi bruttó, kedvezmény nélkül /elvileg valamit tudok érvényesíteni/, egy kérdésem van, melyik márkát javallod, mert 6-ból is lehet választani az unixból...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
veterán
válasz Speeedfire #138746 üzenetére
Mondjuk én tudom, hogy mi ment bele az autókba, és ezt igyexem józan ésszel csinálni, hogy ne fájjon a végső elszámoláskor. A beleölt időt nem számolom, az a hobbi része.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #138759 üzenetére
A golfba nekem is belement több 100k, pedig az csak sima golf3 volt. Nyílván kicsit fájt, hogy 2 év után eladtam és rengeteg pénzt költöttem rá. De ha már bele űlük valamibe, akkor az olyan legyen amilyen én szeretnék. Nem pedig amiből jól tudok kijönni eladáskor.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Mennyibe kerülhet egy ilyen hibás kijelző javítása? Illetve mi okozhatja ezt?
Az autó egy VW Polo IV. -
veterán
válasz Speeedfire #138760 üzenetére
De ha már bele űlük valamibe, akkor az olyan legyen amilyen én szeretnék. Nem pedig amiből jól tudok kijönni eladáskor.
Gyökér vagyok, de nekem mindkettő fontos.
-
válasz Runner_fxr #138762 üzenetére
Típushiba is tudtommal, ez a meleg meg csak rájátszik. [link] Biztos van olcsóbb is, nekem velük van tapasztalatom. Gyorsak és rendben van a munkájuk.
-
válasz Runner_fxr #138762 üzenetére
pixelfix.net
Nekem 30k volt kb 2 óra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kicker
senior tag
válasz bitpork #138767 üzenetére
hát az 90 fokon van, illetve most majd mindjárt megyek vele/1órája leállítottam árnyékba/, próbálgatom hátha elindul...
holnap megnézetem, de klíma kompresszor /új/csere munkadíjjal 120 kb....illetve van sima klímakompresszor tömítéskészlet is, de mivel a diag semmit nem ír, így nem tudom mi a baja...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
G@CSI
tag
válasz Mágus2 #138761 üzenetére
Szia!
A következő kérdés lenne az Octavia-val kacsolatban.(2004. 1.4 16V BCA)
Indításkor nehezebben indult a megszokottnál kb. 4-5 fordulat. Beindult viszont 1500 és 400 között ugrált a fordulat majd leállt. Még 3 indítást követően ez a jelenség. Folyamatosan elkezdett világítani az asr visszajelző.
Hibakód kiolvasásra P0106 hibakód. Beindítottam majd tartottam a fordulatot kb. 1500-2000 körül ezután már nem állt le, viszont továbbra is ingadozott az alapjárat kis mértékben. Mire hazaértem kb. 9km, a hibakód eltűnt (nem töröltem) és az asr visszajelző is megszűnt.
Hibakódból ítélve a MAP szenzor volt a ludas, elég kitisztítani vagy mindenképpen csere?
Tisztításhoz féktisztító vagy más ajánlott? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz G@CSI #138769 üzenetére
Első körben kiveheted tisztítani, a kormos, akkor szokott segíteni a tisztítás is.
Itt van olyan is hogy: Leak in Air Intake and/or Exhaust Ezt sem ártana megnézetni. Erre lahet visszavezetni a fordulatszám ingadozást is. Mintha falsot szívott volna és nem tudta mennyire nyissa a fojtószelepet.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Hello
2002, leon, bcb. Ez miféle alkatrész? Mintha innen izzadna egy kis olajat.[link] Tűzfal előtt, anyós oldalhoz közelebb van.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
Elvittem a tehenet futómű beállítani.. a beállított értékek csak szerintem szarok? 8-ból 5 kívül esik a specifikációban megadott min - max értéken. Vagy ez a specifikáció csak dísznek lenne?
-
nagyúr
Üdv. Kollégák Golf V-ről miket kell tudni? Vásárlás előtt állok. Csak benzin jön szóba. Amiket néztem 1.4 GT(FSI gondolom, kicsit talán lutri?), 1.6 vagy 1.8-as. 2007-2008 körüli érdekelne. Mi a hibalista, mi az ami vészes? Vezérlést mikor kell cserélni? Köszönöm szépen!
Bár lehet nem ez a legjobb választás(német), az Audi és BMW után már ülnék olyan autóba, amihez nem kell állandóan hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #138787 üzenetére
én is így gondoltam ...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- További aktív témák...