Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz bitpork #140992 üzenetére

    Ezt nem tudtam, de a típus újraeladhatóságával kapcsolatban nem túl jókat olvastam, ez is egy ok volt a többi mellett, amiért el is vetettem az ötletet.
    (#140997) Kiskokó: Ugyanerre jutottam, de ha nem lesz tiptonic, akkor az S-tronic a második a sorban. Nekem sincs jó tapasztalatom a dupla kuplungosokkal, egy másik gyártó ilyen váltójában 65e km -nél kellett vezérlést cserélni, és most sem érzem tökéletesnek a váltásokat. Emellett ami nem tetszik, a D és az R közötti várakozási idő oda vissza.
    A WV DSG -jét csak vezettem (Passat 2.0TDI, 140 Le) ott szépen váltogatott, de ugyanúgy problémásnak mondják (de talán többen értenek hozzá, mint a powershitekhez.). Ami szintén feneség ennél a váltónál, hogy a kettős tömegűt ugyanúgy csereberélni kell, mint a kézinél.
    (#141000) i-sti: Ha már 4 henger, akkor inkább a benzines TFSI. A kézi váltót már nyugdíjaznám, olyan kevés helyen tudnám használni, amire való, minden más helyzetben jobb az automata. Suliidőben viszem a gyereket a városban, minden reggel 10 - 20 perces dugóval kezdek - ott áldás az automata.
    Köszönöm, amit a B8 -ról írtál. Sajnos anyagminőségben nem voltam nagyon kényeztetve az utóbbi egy évben, szerintem egy A4 -é is minőségi ugrás ehhez képest. Egy A6 még inkább.

Új hozzászólás Aktív témák