-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
-
Octi
aktív tag
válasz tresh #141549 üzenetére
"......ha nem a nepper melletti márkaszervizbe viszed akik már lebotolták mit kell mondani az ügyfélnek akkor nincs gáz"
Ha ez így egyáltalán felmerülhet, akkor már komoly gáz van, és sajnos igazolja amit írtam
Az itthoni márkaszervízek túlnyomó többsége (és tisztelet a kivételnek) nagyobb gazember mint a sarki nepper.
Annó mikor 2004-ben vettem az Octit a Weltautónál, külön felhívták a figyelmemet, hogy friss olajcserét csináltak rajta mikor beszámították, és a szervízkönyvébe is bepecsételték.
Nem akarom idézni magam és a szerelőmet, amikor 15e km múlva (kb 8 hónap volt) leengedtük az olajat cserénél. Természetesen felhívtam őket, de nagyon udvariasan elküldtek a pics@ba.
Na én azóta márkaszervíz területére nem léptem.Ui: Egyszer azért elvittem a CC-t egybe, aminek az lett a vége, hogy 50e HUF-ért cserébe ugyan úgy megmaradt a hiba az autóban
És még csodálkoznak, hogy az új autó vásárlók a gari lejárta után a közelükbe se mennek.[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #141552 üzenetére
Neked az én octaviam kell... nekem meg egy A6... Ja, az octavia fullos, mielőtt kérdeznéd. Full, full full. A feljebb említett A4 hozzá képest social edition.
Nemsokára friss olaj is lesz benne mindenhol, de persze ez felár.
Ez a kettő van nálunk az országban, manuál kézi 1 darab.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Annó mikor 2004-ben vettem az Octit a Weltautónál, külön felhívták a figyelmemet, hogy friss olajcserét csináltak rajta mikor beszámították, és a szervízkönyvébe is bepecsételték.
Autó vásárlásnál első dolog a vezérlés+ kötelező szerviz elvégzése, legalábbis nálam az. Rohadtul nem érdekel a szervizkönyv+ a kamu pecsét és társai..
Mindegy kitől veszed az autót,magán ember ugyanúgy át tud verni mint egy nepper. Az hogy márkaszervizbe nem javíttatunk autót megint más kérdés és más téma. Itt arról volt szó ha csinálsz egy 3 lépcsős kontrollt akkor kisebb a sz*pórollerezés esélye. Aki pedig 1-2 millás árnál húzza a száját 20-30k összegért történő átvizsgálásra az megérdemli ha egy szemetet vesz..
(#141555) MunezXBK: hol írtam el, nem látom
(#141554) Mágus2: ja jó lenne de asszonynak túl nagy Ez a g4/g5 lenne jó méretileg. De botrány fapad mind+ egy kettő ember nagyon el van tájolva az árakkal...
(#141560) Mágus2: ezen most felnevettem keményen
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz molnarpeter #141558 üzenetére
Na jó bakker, de ha hulladék a4-embe 99' be digitklímát tettek akkor egy 2007/8-as golfba nehogy mán kézzel tekergessem a klímát. Meg örüljek neki hogy van benne indexkar
(#141562) Lacess: jah azt láttam hogy törve volt nem is ezért érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz tresh #141552 üzenetére
Az általad linkelt amúgy felszereltségre nem rossz, ez mind megvan az Én cimke szerint Basis-omban is (bár az ugye nem Golf 5) szóval a felszereltégi szintekről kb. ennyit. Amíg a konszern ilyen szinten "ikszelgetős" a rendelésnél addig szerintem nincs is értelme a felszereltségi szinteknek.
Bár ha elmész és megnézed azért kérdezz rá hogy miért olyan csálé az eleje, főleg a géptető.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tresh
veterán
válasz CharlieDrop #141564 üzenetére
Annyi hibakódot írt ki a gyári diag rajta, hogy az összes műhelybe lévő autón együtt nem volt annyi.. ha ez neki egy töröljük és jó lesz mondat után nem gyanús az már rég gáz..nem kell autószerelőnek lenni ehhez. Kár ezt ecsetelni és nem védem a márkaszervizt de ők nem mondhatják neki hogy ne vedd meg mert szar. Mérlegelni a vevőnek kell nem a szerelőnek. Persze a márkaszerviz is hibás hogy nem mondták meg neki hogy tks az autó..de az hogy egy szart vett nem a szerviz felelőssége.
(#141565) MunezXBK: ne mert ma amúgy se fog az agyam, kiégtem a sok balf*sz építész kollégától...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz CharlieDrop #141567 üzenetére
Én se pusztán azért írtam le ezeket mert egy eset alapján kár és erős azt kijelenteni ,hogy pl állapot felmérésre alkalmatlan lenne a márkaszerviz.
-
Acheron
őstag
válasz CharlieDrop #141543 üzenetére
2006 -ost próbáltam, amennyire tudom, 2010 -ig nem volt komoly változás a beltér méretében.
A kereskedéshez: mily meglepő ez ma kis hazánkban... Ezért is nézetem majd át a kiszemeltet, ha lesz.
(#141547) Octi: Én nem vagyok szerelő, valakivel muszáj átnézetnem. Akkor pedig már inkább megveszem egy felszerelt, elvileg hozzáértő műhely szolgáltatását. Anélkül kb orosz rulett ilyen értékű, korú és futású autónál a vásárlás.
(#141553) Octi: Tresh megelőzött a kötelezően cserélendőkkel, egyebet nem tudok elmondani... A két legutóbbi autóm rég nem garanciális, mégis márkaszervizbe hordtam / hordom őket.[ Szerkesztve ]
-
LaptopSystem
őstag
Sziasztok
erről a tuning boxról van valakinek tapasztalata? [link]
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
freaghill
őstag
válasz LaptopSystem #141570 üzenetére
Szia!
Ne b.szakodj ilyen szarokkal. Vidd el rendes csippeshez.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LaptopSystem #141570 üzenetére
Ezek sz@rt se érnek, menj rendes chiptuningra.
#nincsbennetarcsi
-
LaptopSystem
őstag
és tudtok korrekt céget ahol teljesítmény méréssel egybekötött chiptuning van?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
aero.
veterán
válasz LaptopSystem #141573 üzenetére
Az Autokorbelt régóta dicsérik, meg a Rigotechet. Előbbi Pest paddal, utóbbi Szekszárd pad nélkül.
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #141525 üzenetére
Elmentem, megnéztem. Az állapota szép, nincs lelakva. A festés szemlézve rendben van, a motorháztetőn néhány kisebb kőfelverődés nyoma van - javító festékkel ezt is lekenték. A kereskedő szerint a mérésük alapján három elem volt fújva (motorháztető, egy hátsó sárvédőív és egy ajtó, egyik sem egymás melletti). A bal hátsó ablaknál az ezüst díszléc kissé elállt. 16 -os felniken nem márkás, de 2016 -os nyári gumik voltak rajta (téliről nem esett szó) Az oldalablakok ugyanolyan kódszámúak (Audi logó mindegyiken), így feltételezem nem voltak cserélve. Az alja végig burkolt. A motor alsó burkolat egyik sarka fel volt szakadva, ahogy elnéztem, tolatás közben akadhatott fenn valamin (hátulról előre volt meghajolva kissé). Nagyon nem láttam alá csak amennyire térdelve be tudtam hajolni. Belülről is rendben van, igaz, ezzel a szövet kárpittal nem túl izgalmas. Az ülések nyilván manuálisak. Hátul nincs szellőző, sem középen, sem oldalt, ez nagyon nagy minusz .Az Extrák egy közepes szint, elektromos ablakok + tükörállítás, elöl hátul parkradar, elöl ülésfűtés, klíma, tempomat, navi. A motor szépen jár (amennyire én értek hozzá) bentről egész halk, kicsit felpörgetve nagyon jó a hangja, a motort biztos is tudnám szeretni. Azt nem sikerült viszont kideríteni, hogy mi a váltókód (néztem a pót (mankó) kerék mellett, de ott nem volt semmilyen címke, a szervizkönyvében sem láttam olyat, amit váltókódnak néztem volna Holnapra kiderítik, visszahívom a kereskedőt.
Esetleg motor vagy alvázszámból ez megtudható?
Jah, ugye szervizkönyv van, 206 ezerig vezetve Németországban (tavaly nyárig), így a ~220 akár valós is lehet - már ha elfogadjuk valósnak. Egyébként a kereskedő olyan kereskedős volt - meglátott, kérdezett, mindenre válaszolt, nagyon nem akarta tukmálni az autót, nem volt negatív benyomásom.
Belülről valóban nem túl nagy (kívülről sem, szemre azt mondtam volna a mellette álló Octavia -val összevetve, hogy egyforma, bár arról nem tudom, milyen évjárat) Elférni azért elférek, a ki -be szállás sem nehéz, nem a padlólemezen kell ülni benne. Összenéztem a jelenlegivel, kényelmesen elhelyezkedve mekkora táv van a térdeim között (ajtónak és középkonzolnak támasztva) - az Auris cirka 10 cm -el nagyobb terpeszt enged. Szóval tényleg nem nagy.
A váltó nagy kérdés, a színe és a beltér pedig nem annyira adja a pasis feelinget, nem győzött meg. Ezzel a színnel, szemből nekem kifejezetten "csajos autó" volt az első gondolatom - persze a motort nézve jó vadóc csajszi...
Szerelem még mindig nincs, próbakörre pedig nem akartam menni (ajánlották), az S60 -ba is akkor szerettem bele, amikor az első padlógázas élmény meglepett...[ Szerkesztve ]
-
-
válasz JHONNY 79 #141578 üzenetére
Itt te is utána tudsz nézni Sokat segítene, ha legalább típust írnál ilyen kérdés mellé, mert most 2010 felett sokat kell ám nyitogatni.
Leonnál 2011-13 között írják több helyen, de szerintem elírás mert ETKAban nem látom nyomát.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zolnagy
őstag
Van valakinek tapasztalata a jelenlegi Fabia rádiókkal? [link]
Fent az Ambition "Blues" rádiója, lent az extra "Swing"
Az érdekelne, hogy hangminőségben van-e különbség a kettő között, mert ha nincs, akkor nem ér meg 66e felárat az utóbbi nekem (ha meg BT is kell, akkor 104e...) -
JHONNY 79
aktív tag
válasz bitpork #141579 üzenetére
Bocs, Octavia 1.6 CRTDI.
Nemrég vettem és szervizeléshez nézek alkatrészeket, de csak CAYC motorkódúhoz találok alkatrészt. A forgalmiban CAYG van írva, az előző forgalmiban is ez volt elméletileg, illetve az eredetiségvizsgálaton is ezt rögzítették. Most kerestem elő a szervizkönyvet, amiben CAYC van írva a matricára, amit a könyvbe ragasztottak..... -
-
SeatZola
őstag
Srácok!
Az egyik ismerősöm vett egy 2008-as Jettát, Benne egy gyári RCD 300 MP3 rádióval. NA ezt kicseréltette egy JVC 2 DIN-es fejre. Én megvenném tőle az RCD300 MP3-at, de a gyári papírok között nincs meg a rádió kódkártyája. Ha az én Jettámba betenném, ugye kérné a kódot. Erre van gyors és olcsó/ingyenes megoldás?
Tehát a kocsi is itt van, amiben a rádió volt eredetileg....Zoli
-
-
didros
senior tag
Egy korábbi brutális padkázás miatt (még a kormányösszekötő is eltört...) nem lehet rendesen beállítani a futóművet, az autó jobbra húz. Azt mondta a futómű beállító, hogy nem biztos, hogy csak a lengéscsillapító sérült, lehet, hogy valami "csapágyas öntvény ház"-at cserélni kell.. Melyik alkatrészre gondolhatott, milyen néven keressem? (A toronycsapágy háza, igaz? -Azt csak bontóból lehet beszerezni?)
-
válasz mobileman #141587 üzenetére
Sajnos - a francokat - kormányközeli média nem nyílik meg a böngészőmben Az eltérés más miatt is adódhat ám, csak szólok. No meg van az az ember aki pl a bmw 3th gen komponensvédelmét is átírja a kulcstól kezdve a lámpaállító motoron át mindenhol - ezzel meg kell barátkozni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mobileman
senior tag
válasz bitpork #141588 üzenetére
Tudom, de sajnos nem mindenki teszi meg ezt a nagy kapkodásban..Ott kár írni, mert aki Bömsit vesz, az nem arra veszi, hogy évi 10e km- t menjen vele. Aki meg elhiszi, hogy 10-15 évesen annyi a km, az meg is érdemli..
BMW navigáció szerviz-» https://www.bmwmodulszerviz.hu
-
veterán
válasz tresh #141594 üzenetére
Az utóbbi években 2010 utáni A4-eket néztem; azokban nagyon ritka lehet mert egyet se találtam. A vicc benne, hogy azonos évjáratú Golfban és talán Octaviaban széria a könyöklőben a szellőző, természetesen a lábtérben is van. I-stit lehet szekálni vele.
(#141592) i-sti: Ez a Dacia helyett lesz? Pofas darab, gratula!
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz tresh #141594 üzenetére
Pioneer multimédiás doboz van.
Az picit feldobja a belteret.
Pár helyen rozsdás a só miatt, az idő látszik a beltéren, de a motor nagyon szépen szól, alig lehet hallani.
És még jól húzz.
Hátsó tárcsákat kel cserélni.
Szerintem az elsőket is jó lenne.(#141595) focvis: Rohadt Audi hogy nem tudod rakni.
De rájöttem, hogy lehet hátra is hideget küldeni.
Át kell állítani, hogy csak lábra fújjon.
Így az elsőknek le fagy a lábuk de viszont a hátsók nem olvadnak el.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Acheron
őstag
válasz focvis #141590 üzenetére
Nekem ez nagy meglepetés, a 2002 -es S60 -amban is volt ilyen a B oszlopba építve. Nem annyira miattam, mint inkább a lányom miatt fontos, azóta is emlegeti, hogy az milyen jó volt, én pedig megígértem neki, hogy a következőben megint lesz. Alapnak vettem, hogy az Audiban van ilyen
(#141594) tresh: OK, de az az alap légcserét szolgálja, nem a komfort hűtést/fűtést. Ahogy Focvis is mondja, ilyen van a hátsó légbefúvókkal kialakítottakban is, azokkal együtt.
(#141577) bitpork: Jól van, jól van Mivel leginkább egyedül járok, először a kisebbeket próbálom végig. A váltókódra kíváncsi leszek. Az alvázszámot viszont nem találtam az online ETKA -ban[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #141595 üzenetére
Nem.
Egyik munkatársam/évfolyamtársam vásárolta.Dacia helyett a Jazz-t néztem ki.
Csak drága.
Nekem 2. generáció kellene (jó lenne panoráma tetővel, ülésfűtés, stb)Acheron: "Alapnak vettem, hogy az Audiban van ilyen"
Sajnos én is. Majd jól pofára estem.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest