-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #141046 üzenetére
Nem álltam sem lejtőn sem emelkedőn. És sajnos ez a mutató nem is állt vissza sehova. Igen végig használtam a klímát. Egyszerűen anélkül nem lehet bírni most. Tudom, hogy nem szabadna így, de most háztól házig ment. Remélem csak az elektronika/mutató vacakol velem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #141043 üzenetére
Egy tank elég 1100km-re?
Ne panaszkodj.
Nekem hosszabb váltóm van és a rekordom 940 de akkor már sírt, hogy töltsem újra.
Most először nem tankoltam 800km körül, ahogy kellene, mert Bulgáriában nem akartam, így muszáj volt átjöjjek a határon, hogy valamivel jobb üzemanyagot tankoljak. Nem akartam az ottani noname kutakról.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #141052 üzenetére
Igen csak közben a fedélzeti meg 6 litert mutat nekem
(#141053) i-sti: 70 Literes a tank. Elméletileg elmenne még 1250km körül egy teljes tankkal, de soha nem merem kiüríteni. Gázolajosnál inkább mindig legyen benne bőven, a hűtés miatt. Meg voltam eddig elégedve nagyon a fogyasztásával, de most egy kicsit furán viselkedik.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Killer01
őstag
válasz Doki16 #141054 üzenetére
A brutál meleg miatti klímázás tuti generál jócskán plusz fogyasztást és ezt a fedélzeti szvsz nem "számolja bele". Nálam kb 0,4 szokott lenni az eltérés a gép által mutatott és a valóság között, ez most felment 1 literre. Olajhőfokhoz: kedden toltam erős pályázást és gyorsforgalmit (vas megyéből Tisza tóig) nekem is nyúlott az arcom a 110-115 fokos olajat látva... de kint volt 38 fok
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #141056 üzenetére
3900 Km-el ezelőtt nulláztam a mérést és ekkora távra 5,4-et mutat a kocsi. Fogalmam sincs, hogy mennyire valós ez. Egy biztos, hogy legutóbb 1124 km-et mentem tankolás óta és még mindig volt 1 nagy rovátka műszeren amit mutatott és nem világított a jelzés. Mondjuk azt is hozzá kell tenni ezekhez a kilométer értékekhez, hogy nem igazán valósak. CAN BUS kiírja a navin a "secret" menüben a valós sebességet. Amikor az óra mutat 140-et az csak a valóságban 134-135. Ha 60-al megyek az pont 57.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Arcképgyáros
Polo IV-be (körlámpás), rendeltem eBay-ről váltószoknyát illetve váltógombot. Hogy tudom cserélni? Fel kell szedni a körülötte lévő burkolatot? Youtuben nem találtam videót.
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #141060 üzenetére
[17-Instruments]
[Coding - 07] > [Adaptation - 10]
Scroll down about 20 items in the drop down list until you see something like fuel consumption adaptation - change the value from 100 to higher or lower:
Example - if your DIS is consistently off by 7% to your actual calculated mpg:
You RAISE the number to the percentage if DIS is OVER reporting mpg (i.e. 107)
You LOWER the number to the percentage if DIS is UNDER reporting mpg (i.e. 93)Nekem 107%-on pontos.
Novum Forum Siculorum
-
mario1012
tag
Sziasztok.
Tegnap átvettem a megrendelt gyári olaj nívópálcát és a hozzá tartozó tölcsért illetve a fém alsó részét ami a blokkba megy. Ez eddig új volt amíg rá nem kerestem etka-ba, mivel nekem egy egybe narancssárga cső volt erre a célra amit még régebben konstatált Mágus és beszéltük is, hogy nem gyári megoldás, ennek apropóján cseréltem. A nívópálcám fogantyújának a színe is citromsárga, nem pedig narancs, de akkor gondolom ilyen a gyári, mivel azt kértem rendelésre. Cikkszámai: Nívópálca: 038115611B Alsó fémtag: 06D103634E
A tölcsér nem került megrendelésre, nem tették bele véletlenül, adtak egy Febi tölcsért, szerintük nem tér el a gyáritól.
Az autó: Passat '02 96 kw AVF
Nívópálca és az egybeillesztett rész, akkor ilyen lenne a gyári megoldása? -
Doki16
addikt
válasz focvis #141062 üzenetére
Neked már az új fajta MIB 2 rendszer van szerintem bent a Discover Pro készülékkel úgy emlékszem. Az enyém még a régi RNS 510. Azon VCDS-el vagy ahogy én is csináltam egy módosított FW-vel lehet előcsalni.
Úgy ön elő, hogy kb. 10 másodpercig kell nyomni a Setup gombot.Nálad is szerintem aktiválni kell benne mert alapból le van tiltva. De megnézheted hátha korábban feloldotta valaki. A Menu gombot kell nyomni jó sokáig nálad [link] Itt OBD Elvennel aktiválja, de tuti lehet VCDS-el is. És ha ezt beaktiválod akkor te még látsz egy kis finom Green Engineering Menu-t
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz CharlieDrop #141065 üzenetére
Ha lett volna OMV/MOL tankoltam volna.
De csak noname márkákkal találkoztam útban a határfele.Balchik <-> Durankulak útvonalon voltam.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #141070 üzenetére
Látod az már nem is olyan nagy különbség A Q5-be raktak valami nagyon hosszú 7. fokozatot. Csak egy értékre emlékszem pontosan ami 140-nél volt 2100-as fordulat. Muszáj legalább ennyivel menni mert 130-nál csak 1950 körül van és még ott nem nem dolgozik a DPF ha regenerálni akar
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #141065 üzenetére
A noname kutakban sok a lopott, vizezett lötty. Hazafele én már nem is tankoltam ott.
bulgár -> bolgár
-
bakkir
tag
Sziasztok!
1.8 benzin Passat cc-nél kijelzett a motorhiba jelző, hibakódot kiolvasták, P0420.
Törölték a hibát, de azt mondták, hogyha megint előjön, akkor katalizátor csere.Erről a szerelőről lehet tudni valamit?
[link]Mi a véleményetek?
-
i-sti
senior tag
Kollégám nézelődik Seat Leon 2 vonalon, 2006 évjárat körül.
A lehetséges motorok:
1.6 MPI
1.8 TSI
1.9 TDIHajlik a benzines fele, de elriasztja a nagyobb fogyasztás. 1.6-nál kb 1.5l az 1.8 viszont 2.5L vagy annál is több a dízellel szemben.
Ezeknél a motornál melyek a jobb választások.
Illetve milyen árkategóriában mozognak manapság?Novum Forum Siculorum
-
Khaosz55
addikt
Hali részecskeszűrőről lenne kérdésem.
2.0 TDI 140 Le DSG passat B8-om van. Azt ajánlották, hogy tankolás után kb8-10 km-t 90-100 közötti tempóban 2000-2300 fordulat között vezessek így kell kiégetni a részecske szűrőt. 90- nél pörög 2200- at 4- ben.Ez így ok ha így csinálom?
Illetve én mindíg prémium üzemanyagot veszek OMV vagy Shell. Jobb az autónak? Kisebb a korom képződés? Szóval van előnye? Nem teljesítmény érdekel.
-
-
i-sti
senior tag
válasz Khaosz55 #141082 üzenetére
Szintúgy csak prémiumot tankolok.
Remélem a DPF tovább fogja bírni.
Nekem 4.ben 2200-80km/h, ahol tudok mindig tempomattal haladok.Te gondolom a kékség miatt kell utána többet menj, ha jól tévedek tankolás után lök egy adagot be a tankba.
De majd a nagyok kijavítanak ha tévednék.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #141085 üzenetére
150 ló az is, hacsak meg nem döglött pár.
Khaosz55
1. Nem járunk 1/4 tank alatt, mert ott már nem regenerál.
2. Nem Te döntöd el mikor regeneráljon, fölösleges tankolás után a procerura, ha nem akar úgysem fog regenerálni.
3. ha már regenerál és észreveszed, akkor mehet a fent említett krúzolás, ha lehetséges, ne állítsd le, míg be nem fejezi.[ Szerkesztve ]
-
-
Khaosz55
addikt
válasz Mágus2 #141087 üzenetére
Igen nézem a forgalmit nem 140 hanem 147 (110KW).
Ez Ad blue nélküli még. Azt hogy veszem észre. hogy regenerál menet közben? Nem jelzi semmi.
Néha előfordul hogy haza érek leállítom és kerreg meg búg meg mintha menne a venti. Gondolom ez lehet a regenerálás? Ilyenkor pattanjak vissza és go 90KM/H 4-es ben? Vagy indítsam csak el a motort ?
Szóval akkor felesleges tankolás után kimenni a pályára vagy kicsit hajtani.
Korábban sokat mentem 40 000 Évente. Miután megvettem már kevesebbet kellett utaznom így évente kb15-20 K megyek és elég sokat városban. Első diesel autóm, de én szeretem nagyon.
-
intelMMX
senior tag
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz ToMmY_hun #140879 üzenetére
Voltam ma a protrucknál, nagyon korrekt társaság. Kicserélték az olajat és a szűrőket, 13 liter fogyott el a művelet során. Garanciát is vállaltak a munkára és még a leengedett olajat is megmutatták. 115 ropi volt így a csere, de legalább profi módon, teljesen ki lett cserélve az olaj. Én bátran ajánlom mindenkinek őket.
(Sajnos teljes felújítást még nem vállalnak, de tervben van hogy jövőre már azt is fognak)
[ Szerkesztve ]
C programmers never die, they are just cast into void.
-
Arcképgyáros
VW sima kulcsot tud másolni egy egyszerű kulcsmásoló?
-
-
kk831228
addikt
válasz ToMmY_hun #141097 üzenetére
Tiptronicnak nem szabad rántania se fölfelè, se lefelé... Mondjuk valòszìnűleg egyik automatának se...
Amit gyorsan lehetett èrte tenni megtetted, vègülis...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #141099 üzenetére
Polo IV
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...