-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
Adott kollégámnak egy 1,9 pdtdi passat b5,5-es tiptronik váltós! Valamelyik nap megérkezett a telephelyre a kocsival, leállította és 10 perc múlva odébb akart állni és nem indít. Meg sem moccan az önindító, a bendixet sem tolja ki, előjele nem volt, sosem volt indítási gondja a kocsival!Bikázni próbáltuk, de azzal sem moccant meg az önindító.
Mi lehet a baja a kocsinak? Bendix vajon, vagy van a tiptronicnak bármi extrája, ami tudja az indítást tiltani?
Automata kocsi szépsége hogy nem húzható, nem tolható be, sokat eszik.....ja meg hajlamos megbetegedni....
-
VR6-Fan
veterán
válasz diablo1984 #140251 üzenetére
kézi váltós kocsi váltója is hajlamos megbetegedni, add oda egy hétre, meg egy csütörtök-péntek estére valami kevésbé vérszegény motorral és egyből azzal is lesz baj
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #140251 üzenetére
Riasztó, immo?
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #140255 üzenetére
Attól függ milyen riasztó.
Az off verdámban pl. úgy tilt az immo, hogy nem teker az önindító.
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #140259 üzenetére
Jaja tudom ilyen szempontból az szopó tud lenni. De a fos tdi/pd esetében csak a pékek nem tudnak üzemanyag szűrőt cserélni..csak azt nem értettem miért olyan lvl 99 probléma hogy fel kell tölteni a szűrőt nyállal..
Más ARL nek volt megfelelője hosszmotorba? Vagy kénytelen leszek feldolgozni leklilegileg az mk1 leon belső műszerfalát ha gyári 150 lovas gépet akarok? mk4 golfokat végignéztem már..nc...
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #140261 üzenetére
..nem tudják!! Azért kérdeztem!! A Paszuly előtt is dízelem volt egy Merci motoros Mitsubishi Colt. Abban lévő üzaszűrőt simán cseréltem. Ott nem "betétes" volt, a komplett fémházas szűrőt cseréltem. Csövek le, új szűrő fel, majd vagy négyszer csak a gyújtást adtam rá, közben hallani lehetett a gázolaj bugyborékolását, amikor ez megszűnt már indíthattam is, és be is indult. Az is CR rendszerű dízel vót! No, de én csak kérdeztem, Ti meg itt szurkoltok, h elb@....szom.
Joe
-
bartucz911
tag
Sziasztok,
Többször is adtatok jó tanácsokat ezért kérném megint. Seat Arosa 1998 SDI 1,7 dízel autóban volt generátor csere és amióta visszajött a szervizből. Nem működik a fényszórója. Helyzetjelző megy, meg a reflektor is, de ha fényszóróra kapcsolok akkor ugyanúgy csak a halvány helyzetjelző megy (mindkettőnél ez a helyzet szerintem kicsi az esély rá hogy egyszerre menjen ki a kettő). Ez nagy probléma lehet? esetleg valami ötlet hogy hova nyúljak? vagy vigyem vissza a szervizbe inkább?Köszönöm segítségeteket.
-
Morris
veterán
1.9 PD paszuly (AVF).
Leállításnál olykor hallani egy furcsa hangot. Nem mindig. Egy héten kb 2x.
Olyan mint, amikor indításnál beragad egy pillanatra az önindító. Mi lehet?
Még mindig kettőstömegű? Mert akkor asszem érdemes ellátogatni a pékhez. -
bognar110
őstag
Van itt olyan kolega aki szokott 98ast tankolni 1.8T-be ?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #140276 üzenetére
na, akkor most megint elbizonytalanodtam. Azon gondolkodtam, h kitolom az olajcserét 15k-ra. Castrol kidobva, ezt vettem helyette:
http://www.liqui-moly.hu/wp-content/uploads/2013/03/37071.jpg
így az összes szűrő meg az olaj 38k volt, és két hónap alatt beletoljuk a 10k-t, kicsit sűrűnek találom, gondoltam, h jobb olajjal talán nem lesz gond a 15k-s periódus, de ha a szűrők szutymákosak akkor nem merem kockáztatni. Az üzát 30k-ként cserélem, majd holnap meglátom mennyire lett elhasználódva, bár indifferens, mert ott a szervizciklus nem változik. A szomszédom a négyes golfjában minden olajcserekor (10k) cseréli azt is.
Szóval nemtom , lehet, h ártok a 15k-s periódussal?? Tegnap pl. 1300km-t mentünk ebből 300 km volt az Alpokban a többi pálya, következő hétvégén Francia túra, így olyan hamar lemegy a 10k.
Tényleg nem rossz ez az új pollenszűrő, és alig drágább a szimpla aktív szenesnél. Már volt egy pici "klíma szag" a kocsiban, ez a szűrő teljesen megszüntette.[ Szerkesztve ]
Joe
-
diablo1984
veterán
válasz simonjoe #140277 üzenetére
Kibírja a 15k-t, főleg ha hosszú távon van veretve a verda! Nem vészes a levegőszűrő, de a színén látszik, hogy használt!
Mod: látom b6 paszuly, annak castrol olajjal is ki kell bírnia 15k-t, ilyen használattal, a cr-es skodámnak 2év vagy 30ekm a csereperiódusa LL intervallumban! Gondolom a passatra is ugyanez lenne érvényes, így a 15ezerrel nem ártasz neki![ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz diablo1984 #140278 üzenetére
..nem pusztán a pénz miatt, persze az sem utolsó szempont, de igazodnom kell a szerviz elfoglaltságához, h az olajat lecserélje. Azon gondolkodom, h csinálok egy aknát a garázsba és megpróbálom én kicserélgetni. Mert így macera. Már volt h, Ausztriában léptem át a csereperiódust, és csak érdeklődésből bementem egy VW szervizben, ahol készségesen segítettek volna két nap múlva, mert már arra a napra nem volt idejük. Teljes szűrő és olajcsere 290EUR+70EUR/óra munkadíj. Eljöttem
Joe
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #140253 üzenetére
Jah annyival persze, 6000nel kell min annyi!
Max boost passz most 300kpa map van benne, az elso generacios hibridbol kiindulva lehet kene egy 350-400kpa-s.
De a max boost (es a rev lim kornyeki) egt fuggo lesz ha 4000nel elbirja a 2bart vagy tobbet akkor kap annyit es revlimnel is ha 950 fok alatt marad az egt mehet pl az 1.8, ha uton fogom tudni tartani.A wg nyomas 0.8 azon kb annyi power lesz mint most 😂
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
L1ZRRR
senior tag
Urak,
Lenne 1 kérdés, mert kérdésemre nem találtam választ neten, és itt hátha.
Amiről szó van : OSRAM LEDriving XENARC headlights for Golf VIKérdés, hogy jó-e variantba is? elvileg jónak kell lennie, hisz az eleje ugyanaz, mint a hatchbacké nem?
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
simonjoe
őstag
-
Milo629
aktív tag
Üdv. egy olyan kérdésem lenne, hogy az ARL motorkódú (150 LE) 1.9 PDTDI részecskeszűrős-e, vagy ha választható volt, akkor miből derül ki, hogy beikszelték-e' vásárlásnál?
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #140263 üzenetére
Az vágesz hogy nem volt. Rosszul kérdeztem, inkább az lenne a lényeg hogy az arl is csak abban különbözik az ASZ-től hogy más a pd elem meg a turbó ? Vagy van más finomság is ?
tomcsi23: 5 ajtós kell és az ibike formára nem jön be. Az mk1 leon viszont nagyon, ott csak a belével kell valahogy megbarátkoznom.
-
Speeedfire
félisten
Olaj, szűrők, duda, szelepfedél tömítés, első rugók cserélve. Kocsi lemosva.
A légszűrő tényleg tavaly volt cserélve, mert kb olyan volt, mint az új (gondolom, akkor az oljaszűrő is).
Valamilyen érhetetlen okból kifolyólag a gyári 31cm hosszú rugó helyett 36cm volt elől.
Jóval feszesebb, pattogósabb lett. Kanyarokba is jobban bele lehet rongyolni (már ahol ezt az út minősége engedi).Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tresh
veterán
válasz Speeedfire #140295 üzenetére
Koszosan szebb lenne
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest