-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prannk
őstag
Hali. Audi 4 es 1.9 pdtdi alapjárat ingadozás mitől lehet? Kis ingadozás. Hidegen melegen.
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Wiz Khalifa
addikt
-
freaghill
őstag
válasz Wiz Khalifa #142239 üzenetére
Elmész a fócvágenhez, és ők megmondják, persze nem ingyen.
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142260 üzenetére
Elvileg a rádió sorozatszáma kell csak, az meg rajta van.
Viszont szerintem nem kikeresik, hanem kiütik a kódot a francba. Mai világban minek az már beleÉn CD-s Audis Gammát akartam...aztán utánanéztem a használt áraknak...jó a sony is
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #142259 üzenetére
Döglik az olajoson is, de csak ha nem cseréltek olajat.
Akooos: olyat meg se vegyél amiben 1x nem cseréltek olajat. 60k km a csere intervallum, amit nen illik, hanem kötelező betartani. 120-nál már mind1. Az már soha nem lesz olyan, mint az új.
[ Szerkesztve ]
-
intelMMX
senior tag
válasz Wiz Khalifa #142263 üzenetére
Beüzemeled a garázsban rádiónak. 12 voltos táp kell meg esetleg csinálni neki esztétikus burkolatot
(Roadstarral csináltam már ilyent. Memóriát tartotta, jó volt minden.)Akárhányszor vettünk autót, a régi rádiót mindig megkaptam. Sokban még csak magnó sem volt
-
Speeedfire
nagyúr
Bp és környékén tudtok valami turbós szakit? Haver szerint van valami furcsa hangja, azt mondta nézessem meg a turbót és a csövet.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
zzz03
őstag
95os shell vpowert hasznal valaki? jobb mint a mezei 95os? erdemes ezt tankolni egy tartalek nelkuli 1.8turboba?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz zzz03 #142268 üzenetére
Én a Thaliamba anno 100-ast tettem egyszer. Jót tett neki.
Bátyám az 1.4-es 16V-s Octavia-ba gyakran tankolta. Kevesebbet evett vele és jobban ment. Szóval annyira jött ki azzal a benyával anyagilag (mivel kevesebbet evett de drágább) mint a simával. De cserébe jobban ment a kocsi tőle.
Smoke some weed nigga!
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #142267 üzenetére
Korábban írtad már, hogy a kartergázt úgy lehet könnyen ellenőrizni, hogy járó motornál lecsavarja az ember az olajbetöltő sapkát, és ha csak táncol akkor OK, de ha lelövi akkor már gond.
Na, ha a kettő között van, azaz táncol, és már-már olyan mintha le is ugranak róla akkor inkább hahu-ra való az autó? -
zzz03
őstag
válasz Wiz Khalifa #142272 üzenetére
ar kulonbseg nem igazan erdekel. inkabb a pozitiv / negativ hatasok. koszi a valaszokat!
-
Solad
őstag
Halihali!
Tudom, bizonyara unalmas a sokadik olajos kerdes, de a keresotol nem lettem okosabb vagy en hasznalom benan.
Adott egy 2002-es Leon 1.6 sport (AZD motorkód, 105ló)
Nálam elkövetett olajcserék
165K Mobil 5w40
175K Itt sajnos nem mondta meg a szerviz mit tett bele, de sejthetőleg ugyanazt165 és 175 között lényegében nulla olajfogyasztást tapasztaltam, nem értem el a nívón a minimum szintet.
175 és 181 (aktuális állás) között viszont mai ellenőrzés alapján ez megugrott, minimum alá estemEgyrészt van-e rá esély hogy ez másféle olajnak köszönhető? Holnap felhívom a szervizt hogy csekkolják vissza mi került bele.
Egyáltalán az 5w40 a legjobb választás bele?
Illetve az elmúlt napokban a vízhőfokjelzőm minimálisan 90 fölé áll, ami szöget ütött a fejembe, és észrevettem hogy az egyik hűtőventilátor (a nagyobbik) nem megy. Azt sajnos nem tudom hogy a klímához tartozó-e,de tippre nem.
Merészelhetek vele ésszel közlekedni, hűti eléggé a menetszél?
Esetlegesen lehetséges-e hogy a magasabb hőmérséklet áll az olajfogyás mögött?Nyilván aláfekszik a napokban a szerelő, de nem bírja ki az ember némi puhatolózás nélkül
Köszi ha valaki mond némi okosat
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Solad #142279 üzenetére
Szia,
Jó bele az 5w 40, kell a nagy veni, ami a klímáé és a motoré is. A klímával eleve mindkettő megy. A melegedéstől ehet több olajat, de a menetszél kellően hűti, a dugó viszont sok lesz neki, fel fog főni ebben a melegben.
Vidd el szerelőhöz, oldja meg, de a termostat-ot is nézze meg... Járatni kell helyben, és nem szabad, hogy felfőjön, ha kapcsolnak a venik, ha 90 fok fölé megy a mutató, akkor bőven 90 fölött van már a motor, ilyenkor a termostat is cserés.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #142282 üzenetére
Lassabb? Nekem klímával pörög mindkettő mint állat.
Ui: Az Abgas Werkstatt nem villant mióta nem klímázok, új meglátásom szerint a megemelkedett alapjárat nem tetszik neki.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #142284 üzenetére
Nem értek hozzá
-
Solad
őstag
válasz Mágus2 #142280 üzenetére
A nagy venti sosem megy. Szokott ezeknel egyeb oka is lenni a hibanak, vagy tobbnyire mindig venticsere a megoldas? Gondolok itt akar kontakthibara, biztositekra vagy hulyen konstrualt sarura ami lecsuszhat.
A mutato saccra olyan 92 fokig megy fel, es ott megall mint a covek, legyen szo dugorol is akar. Amugy tobbnyire palyan es orszaguton megyek, varos minimalis.
Termeszetesen mindenkepp elviszem szerelohoz amint be tud szoritani.
Koszonom az infot!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Torolve
-
rob210
nagyúr
válasz Solad #142286 üzenetére
Próbáld ki, hogyha direktbe megtáplálod a ventillátort akkor felpörög-e.
Ha nem akkor ventillátor csere, ha igen akkor, hőgomba,termosztát, körül kell keresni a hibát.
Illetve a radiátorba bemenő és onnan kijövő csöveket is érdemes megtapizni, akkor a termosztát csere is kizárható, ha forró a két cső.
Ezeket otthon is megtudod csinálni szerelő se kell.Renault power
-
flpuovd
csendes tag
Sziasztok,
[link]
Erről esetleg valakinek tapasztalat/vélemény?
Nekem egy kicsit hihetetlen, hogy még a dpf-et is kipucolja
Debrecenben van egy helyen, a visszajelzések pozitívak, a kérdés csak az, hogy hosszabb távon nem e káros ez.
50k-t megérne vajon? -
rob210
nagyúr
Srácok ha jól látom az AZL - es A4 az egy sima 8 szelepes amin csak jelre kell tekerni a vezérlést csere esetén?
Mint kiderült a már említett kollégának import a kocsija és utoljára német barátaink cseréltek rajta vezérlést sok sok ezer kilométerrel ezelőttLesz még baj azzal a kocsival.
Renault power
-
didros
senior tag
Amikor frissítik a szoftvert az autóban, akkor ugye törlődnek az addig mért adatok? Hogyan lehet ellenőrizni, hogy egy szoftverfrissítés valóban megtörtént-e? Erős a gyanúm, hogy csak bekamuzta a márkaszervíz. (egy óra alatt "végeztek" úgy, hogy az autóval be sem álltak a műhelybe, semmi mozgást nem láttam a kocsi körül, a végén meg egy gyanús szöveget nyomtak, hogy valami hibát találtak a jobb első ajtóban, valamikor vissza kellene vinnem a kocsit és ott hagyni 2 órára. (Skoda Fabia 1.6 Cr TDI) - lehet paranoiás vagyok... de az egész olyan valószerűtlennek tűnt.
-
freaghill
őstag
Audi A3 8P-nél melyek az ajánlott dízelmotorok?
2 literes PD-ket kizárva ezek maradnak:1.6TDI: CAYB (CR)
1.6TDI: CAYC (CR)
1.9 TD: BJB, BKC, BXE, BLS (PD)
2.0TDI: CBAB, CFFB, CBBB, CFGB (CR) -
Lacess
tag
válasz freaghill #142299 üzenetére
Egy időben nagyon akartam venni ilyen A3-at, szigorúan Sportback-et. Akkor addig jutottam hogy minden 1,9pd jó, de szigorúan DPF nélkülit szabad venni, emelett persze a szokásos hajtórúdcsapágy-cserét meg kell csinálni mindegyiknél.
Viszont érdekes hogy egy ismerősnek van egy 2liters pd-vel szerelt, van benne közel 300ezer km, újan vette és eddig csak egy turbót cserélt. Emelett nem is vigyáz rá különösebben és sokat is használja rövid távon.
2liters Cr Mágus szerint csak a CFH... kódoktól igazán jó, de ezt nem tudom hogy szerelték-e A3 8p-be, szerintem már nem.
(ha tévednék javítsatok nyugodtan!!)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...