-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
anarchic
tag
-
BigBlackDog
veterán
VAG konszern elmúlt 10 évben gyártott autói közül van olyan benzines motorral szerelt típus,
- ami relatív típushiba mentes (tehát nem kokszolódik, nem nyúlik a vezérműlánc, nem akar szétesni a motor, stb.)
- és dinamikus közlekedésre motor különösebb pörgetése nélkül alkalmas (tehát 1.4-1.6 szívó kizárva)
- és 2.5-3M Huf alatt lehet találni belőle viszonylag keveset futott -100-150e valós km alatti futásteljesítményű- példányt?Vagy keresgéljek máshol a lehetetlen elvárásaimmal?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #142203 üzenetére
Jaj ilyeneket ne is mondj, ha a blokkhoz is hozzá kell nyúlni.
Tökönszúrja magát szerintem.
Nem rég jött a második gyerek, hitelre vette a kocsit.
Új albérletbe kellett menniük, ami persze drágább.
Nem hiszem, hogy most beleférne neki.
Csinálok egy öblítést, kitakarítom a szelepfedél alatti részeket és meglátom.
Nyomok egy kompresszió, meg résolaj mérést is.
Aztán lesz ami lesz.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
i-sti
senior tag
válasz BigBlackDog #142205 üzenetére
Brumi1024 és focvis 3. generációs TSI motorjaik talán ilyenek.
Novum Forum Siculorum
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #142206 üzenetére
Kíváncsi leszek. Az enyèm míg nem tudtam, hogy fos, tèlen -20 fokban is pöccre indult, csak csipegette az olajat. Felmentünk vele Pestre fèl èvvel a vètel után, 500km alatt bevert 3 liter olajat pályatempóban, az előtt rövid távokon csak kopott, de nem tűnt ennyire vèszesnek. Azèrt gondoltuk mi is, hogy szsz. szimmering lehet, de nem az volt, bucira volt kopva a hengerfal, 245e km-es autónál..... na akkor jöttem rá, hogy mi az az óratekerès ès következmènyei.....
-
simonjoe
őstag
válasz BigBlackDog #142205 üzenetére
.....szerintem ezzel a kívánságlistával nem jó ajtón nyitottál be.
KIA vagy Hyundai.(#142209) molnarpeter Peti!! Elhiszed, h "csak" 130k van benne. Az ülés elég avétos, közel 150k van a mienkben de a bűr még makulátlan!
Joe
-
rob210
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz simonjoe #142212 üzenetére
Kia/Hunyadi esetén a benzines motorválaszték -számomra- eléggé siralmas. De akkor a belső gondolataim által vezérelve mégiscsak a valóságot sikerült meglátnom, mikor VAGnál nem nagyon találtam az igényeimet kielégítő típust.
(#142210) i-sti: Igen, azok jobbak már ahogy hallottam, de árban feljebb tanyáznak.
-
FoLey-v
addikt
Nah rég jártam erre.
A mai elfoglaltságom a pöcök visszaragasztása volt mindkettő levolt törve,de szerencsére fogja már. A bal oldali volt a legnehezebb odafogatni,de a stranger pillanatragasztónak köszönhetően megfogta most már öröm és bodótá.• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
simonjoe
őstag
https://www.duralube.com/
Joe
-
veterán
válasz anarchic #142202 üzenetére
Én 3x írtam friss navi SD-t:
Először a VW szoftverével, iszonyat lassú volt, kb 3 óra (6,5 GB).
Másodszorra jelezte a fenti szoftver, hogy lehet frissíteni - ez hazavágta, nem működött utána.
Harmadszor letöltöttem a linkelt oldalról, és 7zip-pel kitömörítettem, majd simán rámásoltam az SD-re. Nem használtam a VW szoftvert. -
K Norbi
addikt
-
ga_-bor
tag
Sziasztok van egy doboz orsam h7 night breaker égőm. Még ez elöző autómhoz vettem, majdnem egy éve. De az újba nem jó így nem tudom hova használni. Érdekel valakit? Orig csomagolásban. 6kért viheti. Bp éjszaki fele és éjszaki aglonomerációja.
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Régi kazettás BETA rádióhoz a kódot hogy tudom megszerezni? Ehez a fajtához.
Tudok egyet olcsón de a kódja nincs meg.
Smoke some weed nigga!
-
b.bone
senior tag
Sziasztok,
van egy 1.4-es 16v roomsterem.
A kivehető hátsó üléssor meg az extra hely felfele nekem priceless. Magas embernek nem sok alternatíva van ami lábtérben, fej feletti térben és ülésmélységben is megfelelő.
Az a lóerő viszont ami alatta van... Állandóan mindenki így jön mögöttemMivel szoktam futózni meg light terepezni gondoltam egy Yeti ideális választás lenne mert az lényegében egy emelt 4x4-es roomster. (belül legalábbis ugyan az ha jól tudom)
Viszont ahogy nézem benzinből 1.8 TSI dieselből meg 2.0 TDI ami a 4x4-es változatból kapható is. Ja meg persze igazából jó volna egy automata...
A manual váltós turbó nélküli benzineshez képest gondolom egy turbós, lendkerekes, automata hordoz némi extra szervízköltésget. tulajdonképpen félek tőle mint a tűztől, mert ilyen egy 500k+-os szervizekre nem vágyom.
Egyébként benzines felé hajlanék, de úgy tudom, hogy a downsizing érában a benzinesek is ugyanolyan túlkomplikált ipari hulladékok mint a dízelek.
Gondoltam veszek valami weltauto szerű helyről egy nem túl sokat futott ,szervizelt darabot (leginkább németországbóll mert itthon nem sok van).Szerintetek mennyire rizikós egy ilyen Yeti feltéve, ha rendesen volt és lesz szervizelve. Tényleg maguktól mennek tönkre 40 ezer után a DSG-k? Nem akarom elhinni, de annyi helyen hallottam már hasonlót...
"guilty until proven innocent" - Artisjus
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Lexus, Toyota topik
- Nyomtató topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gitáros topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest