-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #141247 üzenetére
Oka van, ha magtelik, nem csak sima elhasználódás, hanem a csere előtt ez a folyamat felgyorsul, mert a bertapadt DPF nyírja a turbót(a tengelyét oldal irányba terheli), de a befecsik miatt tapad be igazán. Ha mondjuk elmegy 250 000km-t utána hiába pucoltatod ki, nem fog 300 000-ig elmenni, megint be fog ragadni, de ha a fent említett dolgokat cseréled, megint jó lesz majdnem 250 000km-re. Akkor érdemes ezeket cserélni ha mondjuk még vagy 3-4 évre tervezel az autóval és gondtalan autózásról álmodsz. Ha el akarod adni, akkor csak pucoltasd ki és add el. Majd az új tulaj kiveteti és kiíratja belőle, jó magyar szokás szerint.
Ha 2.0 150 lóerős szívó benzinnel járnék, ami 10 liter fogyaszt, annyival többet tankoltam volna amióta megvan a kocsi, hogy maradt a zsebemben 2100 euró mostanáig(csak üzemanyag költség különbség). Ha még egy évig kibírja a DPF, akkor még jobban is jártam anyagilag, mint a benzinessel. Szóval annak megéri, aki sokat megy. Évi 10k km-re meg egyértelműen valami kevésbé komplikált technikát kell venni, fűnyíró motorral.
Lehet magyarázni hogy a kombájnokkal nem jó egy kútról tankolni, meg drága bele az alkatrész meg a hangja...Nyomaték kell a dombokon, lepkefinggal nem lehet előzni, a lovak zabbal mennek, bármilyen egyszerűbb technika lezabálja a gatyámat, abban a stílusban, ahogy én hajtok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PlayStation 5
- Házimozi belépő szinten
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Ukrajnai háború
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Diablo IV
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen