Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz simonjoe #141247 üzenetére

    Oka van, ha magtelik, nem csak sima elhasználódás, hanem a csere előtt ez a folyamat felgyorsul, mert a bertapadt DPF nyírja a turbót(a tengelyét oldal irányba terheli), de a befecsik miatt tapad be igazán. Ha mondjuk elmegy 250 000km-t utána hiába pucoltatod ki, nem fog 300 000-ig elmenni, megint be fog ragadni, de ha a fent említett dolgokat cseréled, megint jó lesz majdnem 250 000km-re. Akkor érdemes ezeket cserélni ha mondjuk még vagy 3-4 évre tervezel az autóval és gondtalan autózásról álmodsz. ;) Ha el akarod adni, akkor csak pucoltasd ki és add el. Majd az új tulaj kiveteti és kiíratja belőle, jó magyar szokás szerint. ;)

    Ha 2.0 150 lóerős szívó benzinnel járnék, ami 10 liter fogyaszt, annyival többet tankoltam volna amióta megvan a kocsi, hogy maradt a zsebemben 2100 euró mostanáig(csak üzemanyag költség különbség). Ha még egy évig kibírja a DPF, akkor még jobban is jártam anyagilag, mint a benzinessel. Szóval annak megéri, aki sokat megy. Évi 10k km-re meg egyértelműen valami kevésbé komplikált technikát kell venni, fűnyíró motorral.

    Lehet magyarázni hogy a kombájnokkal nem jó egy kútról tankolni, meg drága bele az alkatrész meg a hangja...Nyomaték kell a dombokon, lepkefinggal nem lehet előzni, a lovak zabbal mennek, bármilyen egyszerűbb technika lezabálja a gatyámat, abban a stílusban, ahogy én hajtok. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák