Új hozzászólás Aktív témák

  • 1stVikman

    senior tag

    válasz 1stVikman #190434 üzenetére

    Jelentem leszívtam fél litert, így kicsit a max alatt lett.

    1 decit visszaöntöttem, azóta nem néztem a szintet.

    Tin
    Mea culpa :R
    Csekkoltam a könyvet, valóban "betriebswarm", üzemmeleg állapotban kell vízszintes talajra állni és pár perc után ellenőrizni a szintet. Nem tudom miért hideg motorra emlékeztem.

    Rasotamas
    Lidl-s pumpa szépen kiszippantja a többlet olajat, de komplett cserénél nem vagyok biztos, hogy mindent ki tud annyira szívni, mintha rendesen leengednéd.
    De a lényeg, hogy működik.

    MÁS
    Ugye írtam már párszor, hogy ráz a kocsi magasabb tempónál.
    Ki lett cserélve az összes féltengely.

    Azt hittem minden ok, de pálya tempónál (120-140, feljebb nem nyomtam) ugyanúgy vagy még jobban ráz. :F
    Merre tovább?
    Csapágyat mondta a szerelő következő lépésben, meg akkor már dobjuk le a komplett első féket, tárcsástól, betétestől.
    Ezzel az a bajom, hogy azért találgatásra nincs kedvem pár száz eurót belenyomni megint a kocsiba, hogy hátha...
    Ötlet?

Új hozzászólás Aktív témák