-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Richard #190295 üzenetére
Durva számok ezek.
4-5 éve szerintem ez kb. fele lehetett.Nagyon jó barátom (többek között) Ford márkaszervizben dolgozik, anyagbeszerző. Konkrétan megmutatta a rendszerben hogy nekik milyen anyagköltségekkel jár egy olajcsere. A számlán szereplő tételeket nyugodtan lehet harmadolni, negyedelni, sőt az olajnál (főleg 5W30 és fölfele) még durvább a kasza.. és erre jön még a pofátlan munkadíj.
Egyébként nekem az 1.2 TSI-hez kb. 20k az anyag (csak 3,5 liter olaj kell). Ha nem magam dobom le, akkor meg 7-8k a munkadíj.
offoff: fater 1.6 szívó Vitaráján 40k volt a gyári előírt olajcsere (0W20) szűrőkkel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mauzes
őstag
válasz Mauzes #190236 üzenetére
FYI, ha valakit érdekel, Passat köztes olajcsere 40e km-nél: olajcsere 0,9 óra volt, éves ellenőrzés 0,4 óra, bruttó óradíj jelenleg 25400 Ft a VW-nél. 4,7 liter olaj ára bruttó 50600 Ft, szűrő+csavar+segédanyag 15700 Ft.
A műanyag elemet garanciában cserélték.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Motion_Blur #190302 üzenetére
auto17.hu
Csak olaj+olajszűrő csere vitt cuccal bruttó 5000 (ha úk veszik 4000 de drágábbra jön ki)
Légszűrőt meg a pollenszűrőt meg csak kicseréled magadnak.
Aknám, emelőm nincs, ennyit meg megér, főleg, hogy rokon csinálja és tudom, hogy lelkiismeretes.https://tinyurl.com/rasoapro
-
rdanii13
tag
Sziasztok!
Tudja valaki hogy A3 8P 1.9 BKC-ra plug&play-be milyen nagyobb turbó megy fel mit a gyári? Ha P&P sehogy akkor mi lenne a legjobb a legkevesebb átalakitással? Kettőstömegűt egytömegűre cserélni mennyire gáz? Mármint, hogy mennyire ráz meg ilyesmik.
Nagy a gondolkodás, mert megszerettem az autót és nem szivesen cserélném le csak ezért egy erősebbre. -
nesa
veterán
Érdeklődnek hogy az AZV 2.0PD 100kw az mennyire problémás, jobb elkerülni?
-
válasz rbalint88 #190308 üzenetére
Bszki ma ment előttem egy transporter. De szó szerint transporter volt : lámpánál nyomott egy kövéret és eltűnt a szemem elől, majd 200 méterrel távolabb tűnt fel amikor már eloszlott a füst. Transzportált bazeg!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
grizlisandor
addikt
válasz rdanii13 #190305 üzenetére
Ismerős off autójába a gyári kettőstömegű elfáradt és, hogy mennyivel olcsóbb az egytömegű címszóval belerakták, hát sokkal több, rezgés jön át a motorból érzetre. DE persze, kitalálták a mérnökök, erre ugye mi mindig okosabbak vagyunk, hogy jó lesz az úgy is.
Nem hiszem, hogy több százezres tétel lenne egy kettőstömegű az 1.9PDTDI-be, bezzeg a nagy turbó.
Ha megnézel egy PDTDI építést, általában erősített kuplungszerkezet is felkerül, hogy bírja az extra lovakat és nyúlmókusokat. -
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #190317 üzenetére
Most lecsekkoltam bárdinál, és 180-250k az 1.9 PDTDI-hez a kéttömegű. Akinek ilyen 1M alatti verdája van, annak egy bő 300k-s kiadás (mert kell kuplung meg szerelő is) szerintem nem sok, hanem sokkoló.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #190318 üzenetére
Szerintem is teljesen baromság egy ilyen drága és felesleges tuning egy ilyen korú és értékű autón. Persze ha nem szakszerűen csinálják meg, hanem egy elhalt turbó helyére henkölnek rá egy nagyobbat eladás előtt és nem igazítják hozzá a kocsi többi elemét, akkor az más tészta.
Viszont ha belegondolsz, egy 1 mFt alatti autónál egy rendesen megcsinált vezérléscsere/kuplungcsere/futóműfelújítás is jól látható összeg a kocsi árához képest.Az is lehet, hogy a kocsi korábban kapta a tuningot, amikor még nagyobb értéket képviselt.
Én is vihetném csippeltetni az 1.9 PDTDI-t, meg nagyobb turbó, de ha normálisan megcsináltatnám, akkor kuplung, fékek, esetleg váltó, futómű, mert hát mégiscsak az a vagány, aki meg is tud állni időben, nem csak odaérni. Ja, és műszakin is menjen át.
Ha mindezen túl vagyok, akkor lesz egy felspécizett, de még mindig ütött-kopott 22. éves autóm euro3 besorolással, cserébe 400-700k ársáv helyett a 0,6-1,2 mFt ársávban. Évi 12-15k km-re.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
grizlisandor
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz macilaci78 #190319 üzenetére
Az 1.9 (PD)TDI-k tuningja nagyon 2010-2015 dolog:
- vagy öreg és azért nincs olyan állapotban hogy nekifogjanak
- vagy felhúzták már korábban és azért nincs olyan állapotban hogy nekifogjanak
- a legkésőbb kiadottak is bőven 10 év felett vannak, ezekkel még lehet kezdeni valamit, de annyiból megkapod a CR-t 170 lóval és nem kell bohóckodni. A 250 ló meg nem olcsó mulatság.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
rdanii13
tag
válasz grizlisandor #190317 üzenetére
Nem az ár miatt kellene az egytömegű, hanem mert azzal nincs baj. De ha összevissza rezeg akkor annyit nem ér és egyébként egytömegű majdnem ugyanannyi, mivel kell hozzá átalakító :) Nagy turbo sem olyan hu de nagy turbó csak hogy pd elem cserével mondjuk tudna stabil 160-170-et. Ha eladom a kocsit és veszek egy ugyanilyet csak 2.0pd akkor sem biztos hogy jobban megérné, ha mondjuk kifogok egy romot.. Plusz felesleges hirdetgetés, keresgéles stb...
Ha olyan évjárat lenne akkor alapbol 170 lovas cr lett volna, csakhát árban úgy hasraütésre is 1,5m különbség van.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz macilaci78 #190325 üzenetére
Kivételesen még nem újhullámos, ez a rendes vége
Kiskokó sem a kék, sem a fekete nem hozott lázba, ennyi a választék. A felni nem tetszik igazán, a GTI/GTD/Clubsport párosé sokkal jobb. Nemtudom, szerintem 16M felett megy otthon. Papíron 320 ló, padon inkább 345. 4.2-4.4s 0-100, ilyenek.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz aero. #190328 üzenetére
Nemár.... nem lehet más színben kérni? Én ilyet még nem is hallottam... jó gáz
Feketében lenne az igazi de így is szép16Milla? 1-et néztem hahun valami 14ről van 11-re leakciózva. Meg is lepődtem mert azért 11 Milláért még nem is lenne rossz... 16ért azérttt már átgondolnám.
320Ló
Lóerő sógorok vagyunk csak nálam majd 2Tonna. 5.2 a 0-100| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
akooos
veterán
Sziasztok, egy haveromnak van egy 1. generációs TT-je, 1.8 T, AJQ motorkód.
Valószínűleg kuplungot kell cserélni benne. Melyik márka ajánlott? Sachs? Esetleg egy BP és vonzáskörzetében lévő szervizre van tipp, ahol emberi áron kicserélnék?Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Lejtőre került a streaming
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Metal topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen