-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Kiskokó #204298 üzenetére
Mamámékhoz került vagy huszon éve egy fain kis-közepes keverék kutya, elég mostoha körülményelből jött, egyedül volt kikötve hosszú kötélre egy idős bácsi telephelyén őrízni, aki Gyulának nevezte el.
Mivel ezt mamámék igen bénának ígélték meg, nameg papám öccse, annak a fia, unokája is Gyula, átnevezték Gyurkára, az csak modernebb, jobban hangzik, és pont annyira hasonló, hogy még halgatott rá.https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz TayRol #204293 üzenetére
Lágy hibrid. Készülj fel rá hogy a műszaki nem műszaki hanem műszaki + érintésvédelem. Nézd meg a fékeit mert a villany+ motor nyomatéka mellé elég combos fékek szoktak kerülni. Nekem Hanson konkrétan az SQ7 tárcsái vannak aminek darabja előre 250k huf. Ha teheted és van rá szaki+tudás+műszer akkor mindenképpen vizsgáltasd meg a 48V-s rendszert és az akksit. AdBlue. Legyen otthon és készülj szerelővel az időszakos takarítására.
Jah és mielőtt valaki a szaktopik tagjai közül megjegyzi ( ) nem kombi hanem avant.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
Hát maga a látvány már letaglózó volt nekem.
Meg nekem ez új volt, hogy a Gyulát is becézik így. (írják így) A Györgyről tudtam, hogy Gyuri a becézése. na mind1 attól még vicces nagyon nekem XD
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Bolygassuk meg a topikot kicsit.
Mi lehetne Hans utódja?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #204310 üzenetére
Pro cseh? Kodiaq RS?
brrrmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #204311 üzenetére
[I need to find this shirt]
Valami tc anyagban illusztrált ilyennel Einkler ha jól emlékszem, vagy instáján lehetett… -
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #204315 üzenetére
Egyik ismerősöm most Kia-t vesz szalonból, kell neki a garancia
Miután a Passat CC re rá költött egy raklap pénzt.
Mondjuk inkább áldozat volt..
Vitte szervizről szervizre, kicserélték a fél autót. Magasnyomásútól megkezdve mindent.
Aztán a motort széthányták.
Elkezdték felújítani.És végül valami nagy guru jött rá, hogy beázik a Motorvezérlő.
Kellett bele egy új...
Egyébként tényleg szar helyre rakják a motorvezérlőt.
Ahol a legtöbbet éri a víz meg az időjárás viszontagságai.Ilyet vett, 13 milla.
Nem az én világom.
De ennyi pénzért már biztos jó. -
simonjoe
senior tag
válasz K Norbi #204317 üzenetére
Na, látod! Ezért kell vinni szerelőhöz nem pékhez! 3222222-őt mutat a számlálóm, köszöni jól van. Tegnap Donovaly( hó szinte semmi, egy pálya működött, ellenben tömeg az volt) közel 500km, volt benne egy kevés pálya is így lett 4,5l-es fogyi. A barátom 1,7-es i40-e, meg alig bír 6 liter alá menni. Az új Sportage 13-ért eléggé alap. Egy konnektoros GT Line 21 milla. Megjelenésekor alig volt 19.
Joe
-
K Norbi
addikt
válasz simonjoe #204320 üzenetére
Audi Szakszervizeket nem nevezném péknek.
VW nál napokig kocsikáztak vele... gépek rajta.
És hibátlan volt az autó.Néha mikor rájött akkor volt baja. És félrevezette a szerelőket.
A legrosszabb hiba.
Az ilyet beszopja bárki, mindegy kihez viszed.
Sok idő, és pénz, mire nagy nehezen megtalálják a hibát.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
tibbike01
őstag
válasz K Norbi #204317 üzenetére
Nem olyan rossz ez, ennek már a bele is egész korrekt!
De az az érzés, hogy 7 éven keresztül bármilyen baja lenne, csak betolod a szervízbe, kapod a csereautót, majd értemész, ha kész. Ja és nem tákolják, hanem cserélik a komplett motort, váltót, ha arról van szó. Nem hülyítenek a szerelők mindenféle baromsággal. Nem is beszélsz velük.
Van hozzá patika applikáció telóra, jelzi az olajcserét, foglalod az időpontot, online azonnali help, chat...stb.Baromi kényelmes és baromi megnyugtató tud lenni. Simán megér 13 milliót, pláne úgy hogy te pukizol bele elsőnek.
A mostani új autók ugyanolyan szarok mind, egy kaptafára épülnek, az új Passatnak is nyikorog a könyöklője, zajos az ajtópanel...stb.
Szerintem most 2022-23-ban jött el egy újabb szarhullám, mint a 2ezres évek elején volt. (Persze közben is voltak hullámok, de ez most megint olyan nagy mint annó volt).[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
imyourfriend
őstag
-
simonjoe
senior tag
válasz imyourfriend #204329 üzenetére
...az övé 1,7-es. Akkor is soknak tartom a 6 ltert. Nekem 6 liter fölé akkor megy, ha a horogra felakasztom a kerékpárszállítót 2-3 bringával.
Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #204330 üzenetére
+szerelékről jut eszembe, használ valaki a csoport tagjai közül tetőboxot? Vonóhorog nagy munka lenne, fogyasztás és pakolhatóság miatt kérdem később szeretnék beszerezni amennyiben kedvező a használata.. bár gondolom +1 literrel számolni kell fogyasztásban, ha nem 1.5-el.
-
6030D
Ármester
válasz imyourfriend #204331 üzenetére
Előző autónál használtam, szerintem fél literrel fogyasztott többet (autó nem mutatta, csak számolás), de azzal úgysem illik száguldozni. Akkor jó, ha olyan cuccot tudsz belerakni, ami összenyomható és puha, különben zörög. Mi ágyneműt, törölközőkez, sporttáskát raktunk oda.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
simonjoe
senior tag
válasz tibbike01 #204325 üzenetére
Hát azért erre ne vegyél mérget. A szomszéd Niro-ja 3 hónapot volt szervizben. Csere autó nuku. Valami szar féltengely csapágyazás miatt. Addig nem engedték a koreaiak hozzányúlni, míg nem készült róla video, kiszerelt állapotban. Ment a huzavona. Majd kiderült, h ez másnál is előjött, ők is ugyanígy beszopták.
Azt mondja a srác, h katasztrófális volt a gyártó és importőr hozzáálása.
Szerencsétlen szerelők meg, nem győztek behúzott nyakkal magyarázkodni. Na, ennyit a professzionális szervizről. De, ha akarsz konkrétumot szívesen elküldöm priviben a szomszéd telefonszámát.Joe
-
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #204338 üzenetére
Ismerősnek inkább a márkaszerviz cgnykodásával volt problémája. Folyt a gyári vízpumpa, ismerős kicsit a kákán is a csomót típus, de kivételesen igaza lett, tett egy jelölést filccel a vízpumpán, cserélni elsőre nem sikerült, hanem egy kis paszta és jól van. Mikor mutatta a képeket, hogy ezt nem sikerült cserélni, utána nem mismásoltak, hanem cserélték. Nyest megszeretgette az autót, valami kábelt megrágott, félig sikerült ráhúzni a zsugorcsövet, de javítás utáni fotó mutogatása után csak vettek hozzá gyári kábelt. Leadás előtt körbevideózza/fotózza az autót ezek után. Kellett is, mert garanciába cserélték az ablakelemelőt valamelyik oldalt és eltörtek valami díszlécet, tagadtak, de a képek hatására tettek rá újat, csak bepattintani nem sikerült a helyére, azt már a gazdájának kellett.
Persze ez a márkaszerviz hozzáállása miatt lett érdekes story, ezek után elhordták az autót a szomszéd megyébe kötelezőre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #204344 üzenetére
Rengeteg a kokler a markaszervizekben es megy a fillerbCas is rendesen. Nekem sincs jo tapasztalatom foleg a vw markaszervizekkel az utobbi idoben.
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
senior tag
Sajnos nekem is kezd a CC. Tüsszentésnél meg a náthások előnyben. Viszont itt a környékünkön sokan átviszik Szlovákiába az autójukat, akár garanciás, vagy azon kívüli javításokra. Konkrétan Suzukit, Seatot, Skodát és egy Toyotát. Állítólag sokkal korrektebbek, és még olcsóbb is a szerviz mint itthon.
Joe
-
tibbike01
őstag
válasz diegho #204341 üzenetére
Tekintve a jövőbeli üzemanyag árakra, nem szeretném, hogy 8+ litert fogyasszon mert amúgy 50%-ban városban lesz használva. Plusz félek a rozsdásodástól is a Mazdáknál. Egyébként pont 15k körül alakul az éves futás, ebben van város, Bp-Debrecen kb havonta, meg 1-2 nagyobb nyári külföldi út.
A 2.0 TDI DSG amúgy szimpatikus. Talán ez az egyik lejobb konstrukció, csak nem tudom mennyire szeretné a rövid utakat, a nagykörúti dugókat, meg mélygarázsban parkolok, a munkahelyemen is mélygarázsban parkolok, ráadásul a felhajtó közepén van a sorompó, ahol ki kell checkolni (szívlapáttal vágnám agyon, aki oda tette). Ezeket, ha jól tudom nem kamázza a DSG.
K Norbi: a 2.0TSI-hez a 7 gangos DSG jár, amit annyira szidnak (hiába olajos) nem? Meg hát az is simán enne 9 liter körül.
"Legyen benne tartalék.."
Egy 1.5 TSI oktávval lenyomnának? Jövőhéten megyek tesztvezetésre, kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- World of Tanks - MMO
- MG5 menetpróba
- OLED TV topic
- Drágább lett a Pixel 8a
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen