-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205500 üzenetére
Bocsi az OFF-ért. Legalább is számodra nem tudok hasznosat mondani, csak amit a többiek.
Viszont amin mindig le esik az állam, az egyik, hogy KÖZEL 10 ÉVES VW termék egy csöppnyi 1.4-es Benzin motorral, szövet üléssel HALOGÉN lámpával HAT és FÉL millió Forint???????
(tudom tudom most lesz 8 éves, de az már majdnem 10, értem én, hogy felment mindennek az ára, chip hiány meg miegymás.. )A másik pedig, hogy miért divat minden "szart" más háza elé állva fényképezgetni?? Értem én, hogy térköves fotóval jobban elmegy az autó meg ilyenek, de azért naaaaa....
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibbike01
őstag
válasz rob210 #205510 üzenetére
Írd le légyszi Robi, hogy mit vegyek
focvis: igen taliztunk már. Valóban nem vagyok egy nagy darab (mint, ahogy te sem) Most egy 2004-es Seat Leonnal nyomulok, de szeretnék nagyobb autot gyerek érkezése miatt, meg 10 évre terveznék vele. Fogunk költözni is pár év múlva, akkor is jól fog jönni. Második gyerek majd...stb Illetve egyre többet pályázunk, kell a biztonság.
Kiskokó: ne is mond, kb havonta 2-300ezer ftal emelkednek az árak, 1 éve aktívan követem, nagyon durva és még durvább, hogy sok autó 1-2 nap alatt elkel. 6-7 milli ó semmit nem ér, nincs értéke. Nálunk lent a mélygarázsban egy beállóhely kerül ennyibe.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
egy Style felszereltségű Octavia-ban (2016-os) van Android Auto / Apple Carplay? Vagy nem mindegyikben? A legtöbb hirdetésnél láttam ilyet, de van ahol nem tüntette fel az eladó és picit megzavart.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tibbike01
őstag
Száraz DSG
A "milyen autot vegyek" topicban lehurrogtak, hogy nem kellene azt terjeszteni, hogy szar a száraz DSG, mert több embernek működik hibátlanul, ugynúgy baja lehet az olajosnak is, meg ez csak egy régi berögződés és teljesen jól muszikál a száraz DSG is...blablabla
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TrollBalint #205519 üzenetére
Szia!
Nem mindegyikben van. Van amelyikben gyárilag van, van amelyikben utólag aktiválható, és végül van amelyikben utólag sem aktiuválható - ez a legalapabb fejegység lesz. -
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205518 üzenetére
Az a baj, magyarországon mindig élen jár mindenben. Hátulról!
Itt történik a leglassabban és a legkésőbb minden.Az infláció, a használt autó árak, az ingatlan árak stb... minden minden csak drágul nálunk, amikor máshol már a csúcsokat értük el, sőt már javul a helyzet. De neeeeem , itt nálunk még aranyáron akarnak mindent eladni és még mindig felfelé megy az ár... nem baj majd év végre rájönnek az emberek, hogy eladhatatlan lesz sok minden ennyiért.
Én csak azt nem értem, hogy van olyan aki megveszi!
Nem hiszem el, hogy ennyire teli van mindenki. Értem én, hogy a kényszer nagy úr és biztos vannak muszáj helyzetek.
Statisztika szerint Januárban felére esett a használt autó adásvétel a decemberihez képest de az árak még mindig felfelé mennekVan olyan S8-as Audi ami hulladék, 20 tulaj stb, 2 éve árulja a sötét tulaja, 2.9 Millióért sem vitték el annó, de azóta is árulgatja, volt már fent 4, 5, 5,5 millióért is, mert azt hitte MAJD Most. Nem értem az embereket. De amíg van rá kereslet így is (nem az S8ra hanem bármire) addig hiába puffogunk.
Az ingatlan piacon is végre látszik már valami, az új építésű házak, vagy akár vadi új házak már olcsóbb m2 áron mennek, mint a régi full felújításra váró kádárkockák , mert ott még az egyszerű átlag tulaj mindig abban a tudatban él, hogy fú de drága minden és el lehet adni bármit.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibbike01
őstag
válasz Kiskokó #205522 üzenetére
Azért mert eddig nálunk happy volt, hozzánk jártak át vásárolni, itt lehetett ingatlant venni, olcsó volt a Balatonon nyaralni..stb. De pl Németországban vagy Angliában már 10 éve is elérhetetlen volt ingatlant vásárolni. Most a mi áraink mennek fel az europai átlaghoz. Megszünt a jóvilágunk.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tibbike01 #205526 üzenetére
Jogos.
De azert ezt erdemes eszben tartani, amit egy korabbi tesztben irtak rola:
A DSG-sebességváltókban, elsősorban az 1,6 TDI és az 1,4 TSI száraz kuplungos erőátvitelében, szükség lehet a mechatronikaegység cseréjére. Ezekre a nagyjavításokra mindig adunk ártámogatást (markaker), de így is 450 000 forinttal kell számolni. A két kuplung cseréje hasonló nagyságrend. Érdemes a váltó használatára és diagnosztizálására ügyelni, mert a teljes DSG-sebességváltó cseréje mintegy kétmillió forintos tétel a márkaszervizekben.
DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük. Aki rendszeresen jár többszintes mélygarázsba, lehetőleg ne DSG-váltóval vegyen használt autot, mert a rámpákon körözve erősen kopik a kuplung. Még ott is, ahol nincs úgy elrontva a kihajtó, mint a fővárosi MOM Parkban. Az elsősorban a 2,0 TDI-ben és az RS sportmodellben megtalálható, olajos kuplungos és hatfokozatú DSG-váltóval összességében kedvezőbbek a tapasztalataink. Ez a sebességváltó 60 000 kilométerenként igényli az olaj és az olajszűrő cseréjét, ami 65 000 forintba kerül.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
stefi76
tag
válasz molnarpeter #205491 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
-
veterán
válasz TrollBalint #205524 üzenetére
Fotóról "Skoda-szakértő" szem megállapítja, hogy milyen, én nem vágom. Ha van a rádió menüjében smart link (vagy valami hasonló nevű), akkor benne van, vagy utólag aktiválható (svarcban kb. 35 e.).
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #205519 üzenetére
2015 év közepétől szerelték a bódékat minden igaz MIB2-vel, személy szerint amit használok abban Mib2 amundsen fejegység van, a kesztyűtartóban a doboz mutatja meg, hogy miféle egységgel van dolgod. Valamelyest lehet látni, ha van NAV gomb a fedélzeti monitoron az jó eséllyel Mib2 ezek már 4-4 nyomógombosak, ahol 3-3 van azokban tudtommal nincs Smartlink. Amúgy Romániában van egy Angolul jól beszélő srác, [link] Raul Gherasim, 50€-ért megoldotta Smartlinket küldött patchet, szerelő csak nem 40 ezret kér el hanem kb a felét azért a 10 percért.
-
grizlisandor
addikt
válasz tibbike01 #205518 üzenetére
Renault Talisman, 1.8 TCE? Mycso nem ré vett vett egyet.
-
atos19881101
senior tag
Kérdés. 2.0CR motorokon van egy kiegészítő vízszivattyú. Igaz az, hogy ezek szeretnek megkotlani? Érdemes preventív jelleggel cserélni? Mi a jele ha betojik?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bul07
nagyúr
Ma parkolóba nézegettem egy vw t-cross-t
Hogy annak milyen jól néz ki az eleje, háttulja már hát( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
IOX
tag
Sziasztok fórum társak! Valami furcsa történt a 2011-es 1.4 80Le-s, 245 Ekm-es paripával. Állt egy ideig a parkolóban (több napig), így eltűnt a hátramenet és az 5. Majd később csak 1-2-t lehetett megtalálna. Ma gurultam vele 18km-t mire előkerült 3-4, 5 és hátramenet nem. Kibontottam a burkolatot, nem láttam semmilyen furcsaságot, törést/elmozdulást. Ilyen történetet még nem is hallottam. Van esetleg rá valakinek megfejtése? Nagyon köszönöm előre is a válaszokat.
-
simonjoe
senior tag
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #205537 üzenetére
De van. Viszont tudok csak benzinnel menni vele, amikor nem segít rá az elektromos
Határozottan nagyon lehet érezni a különbséget amikor az amúgy 116 lóerős 330Nm-es villany nem dolgozik rá
De bőven élhető csak benzinmotorral is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
válasz Doki16 #205539 üzenetére
viszont a GTE-ben legalább nem a hírhedt-rosszhírű DQ200-as DSG van, ezért is ajánlhatóbb
még: ha dsg-s bódét vesz az ember, csipszeltetni érdemes. Jobb karakterisztika, váltási pontok áthangolása sokat jelenthet hosszú távon (főleg dízelnél, ha nem 1100as fordulaton szenved meg nem váltogat el kb "remegve". babán belőni úgy, hogy 2000-2200 körül váltson, ne ejtse be 1500 alá a fordulatot, oszt jóvanazúgy).
tsi-nél mondjuk fogalmam sincs, mennyire érdemes váltót-motort optimalizáltatni, de tekintve hogy filléres tétel, én azzal indítanék. A váltóhoz is hozzá kell nyúlni a nyomaték miatt. [link]
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
TrollBalint
addikt
válasz imyourfriend #205530 üzenetére
Köszi, (neked is focvis)
ezen van NAV gomb, úgy hogy akkor megnézem közelebbről, de azért rákérdezek a tulajtólhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
realist
őstag
2019 TSI Octavia RS-t 245paci DSG-t nézek, 82 ezer km.
Eladó (kereskedő) szerint a 7es váltó szárazkuplungos és ennek nem kell olajcsere. Én úgy tudom nem száraz kuplungos (különben nem is érdekelne).
Másik kérdésem az olajcsere, úgy tudom az ajánlott 15e ennél a motornál.
Jelen esetben az első csere 27e, 56e, 75e. Ez látszik, minden esetben szakszervizben.
Ez igy vállalhatónak tűnik? -
Paxker315
addikt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz TrollBalint #205542 üzenetére
A peszgőmetál O3 amit máshol linkeltél, szinte biztos, hogy tudja az AA-t, "APP" gomb is van rajta. Esetleg nincs aktiválva, de az utólag megoldható.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest