-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz TrollBalint #205542 üzenetére
Személy szerint egy 5Q0035864A fejegységet használok ebbe 2 kártya fér, telepített SW változatnál MST2 = appareil standard MIB2 EU mutatja még, egy régebbi képem van ahol MST2_EU_SK_ZR_P0241T amit hoz, most 253-as van már rajt. Bizonyára mikor átnézed a bódét átnézheted ezt a részt is, most nézem ebayen 150 pénzt felett megy az 5Q-s fejegység.
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 passat 1.9 TDi BLS
Engine Fault: Workshop hibaüzenet a kijelzőn + a fűtőszál ikon villogott.
Hibakód olvasó ezt hozta ki:
1 hibakódot talált:
000258 - Légtömegmérő -G70- túl kis jel
P0102 - 000 - - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00110000
Hiba priorítása: 1
Hiba gyakorisága: 4
Számláló nullázása: 255
megtett Km: 217483 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2023.02.23
idő: 16:31:56
hibakörülmény:
FRD: 1512 /min
sebesség: 38.0 km/h
terhelés: 22.7 %
időkitöltés: 100.6 %
bin. bitek: 00001000
légtömeg/Frd.: 240.0 mg/löket
légtömeg/Frd.: 0.0 mg/löketMi lehet a gond?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
chopin42
őstag
Amúgy a száraz 7-es dsg mitől olyan rossz? Apósjelölt szalon állapotú E5 Oktávja azzal szerelt, 1.4 tsi, chiptuningos, tuti erősebb 250 nm-nél, szerintem 280+. 150k km van benne, és finoman indul, nem ránt, nem csattog, megy, mint az álom. Bár az is igaz, hogy a kocsi nagyon megkímélt, városban max átutazóban használt, egyébként csak hosszú utakra, és városban kirakja 4-be, hogy ne kapcsolgasson. De ha szar, ettől is szar lesz, nem?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
bul07
nagyúr
válasz chopin42 #205557 üzenetére
Nem rossz csak egy bizonyos km után cserélni kell ezt azt, ami fél milla is lehet (150-200-250eKm mennyire van rúgva)
Havernak ezt már vásárláskor megmondták, hogy erre készüljön majd fel, 2016-ban vette a ŠKODA Octavia 1.4 TSI száraz kuplungos automatával
Azt hiszem 80 100e Km van benne, még semmi hibája
(Nem ez a fő kocsija van egy ezer éves Corsa, meg egy "céges" rapid azokat hajtja)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
imyourfriend
őstag
válasz szabonagyur #205559 üzenetére
Bizonyára aki automata váltóval szerelt bódét vesz az fel van készülve az ilyen javításokra, pontosan meg nem mondom melyik YouTube csatornán, de néztem videót róla mi mennyibe kerül és egy egy alkatrész kerülhet 2-300 ezerbe is. Nem tudni mikor romlik el, lehet hibátlanul megy 300 ezer km-t, de amikor a vezérlés vagy valami mechanika elszáll és elkezd rángatni, dobálja ki fokozatból, stb. stb. az egy olyan történet. Persze úgy gondolom aki megveszi a dsg-vel szerelt darabot annak nem mondok újat.
-
-
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #205560 üzenetére
megoldás, Toyota HSD
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #205566 üzenetére
Azt nem írtam le, hogy volt cserélve egy EG szelep hűtővel. Ott a turbót nem vették le csak félre rakták. Utána még egy csavart (Vagy valami hasonló dolgot) cserélni kellett, mert utána fojt az olaj. Ez után jött ez a hiba. Tegnap kitöröltem ma nem jött elő. Megnézzük mi a gond, köszi
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz iceQ! #205567 üzenetére
Még egy kérdés, ami nem ezzel kapcsolatos de még is: A OBD csatlakozó beesett, valami vagy letört vagy nem tudom ( azt sem hogy ki tette, mivel én gyakorlatilag nem is használom). Ezt a részt lehet valahogy cserélni? (netes kép, ez nem az enyém)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
szabonagyur
félisten
válasz imyourfriend #205560 üzenetére
Azért amikor 4 éves autó, 60e km-nél bedobja útközben a lámpát és sehova tovább arra azért nem biztos, hogy fel van készülve bárki is, nem várnád főleg ha 0 km-s kora óta nálad van.
Ez ugye egy 2010-es autó volt, akkor amennyire emlékszem nem igazán volt még ennyire rossz híre a 7es száraz DSG-nek.
Akkor ismerősnek szerencséje volt, 400e körül lett volna a kis alkatrész, de sikerült gariban átverni a VW-n.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
iceQ!
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #205574 üzenetére
Mondani is akartam, hogy mar furan jo a topic
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #205574 üzenetére
Nyaranta szoktam jó 2000km-t országútizni, tavaly átlagban elértem a 34km/h-t, nincs elektromos hajtás a kerékpáron.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok, B8 Passatom van 2.0TDI 150Le, még adblue nélküli, 6 sebességes olajos DSG váltóval. Első tulajdonos vagyok és jelenleg 150 000 Km van a kocsiba. Amikor vettem úgy volt, hogy sokat megyek hosszabb utakra, de ez megváltozott. Jelenleg nagyrészt városban használom, és természetesen figyelek a regenerálásra illetve minden tankoláskor kicsit kiviszem pályára.
Vettem egy ELM327-et és VGA DPF programot ami tökéletesen működik. Ma pont az első monitorozott regenerálás a városban kapott el. Lefutott, és programmal kapcsolatban lenne kérdésem.
70%-nál kezdte el a regenerálást a végén 24% lett. Mit jelent pontosan a Soot Mass Calc ? Regenráció végán 5g-ot mutatott.
Mit jelet a Post injection 2 és 3 ?
Nem tudom mik az optimális értékeke és mikor kezdhetek a DPF miatt aggódni.Mivel már nagyrészt városban használom a következő autóm benzines lesz, de egyenlőre nem látom értelmét a cserének anyagilag, hiába telt el 7 év érdemi változást nem látok. Nálam az elektromos kizárt, a hibrid csak akkor ha gazdaságilag megtérül. Bár ahogy nézem a felárakat , nem hiszem, hogy az egyhamar megfog.
-
Khaosz55
addikt
válasz tibbike01 #205578 üzenetére
Azt hiszem 7.4 körül pályán meg 5.5-6, de majd megnézem pontosan és nem 90-el közlekedem pályán . Nem a fogyasztás miatt aggódom, hanem hogy nem jó a dízelnek a városi használat mondás miatt, bár én ebből semmit nem tapasztaltam még. Majd kb 10 éves korában cserélni akarom.
-
Khaosz55
addikt
-
Khaosz55
addikt
válasz imyourfriend #205584 üzenetére
Ok megvan köszi, holnap megnézem. Tehát 80g-ot elérem tisztítani kell valami erre ráállt műhelyben?
-
szabzoltan1
csendes tag
régóta figyelem a forumot,ki mikor és mit ir,minek örül mire figyel.
tavaly vettem egy b7 es passat kombit cffb motor koddal és 6 os dsg vel van szerelve.nállam egy golf 3 ast váltott aminek a hires 1z-s motor kodja van.van benne klima és tempomat .2008 óta van a tulajdonomban ,azóta 10000km nél mindég lecseréltem az olajat benne,bármikor bármit észleltem,javittattam.most is TÖKÉLETES állapotban van és még mindég minden müködik.(klima....)Remélem anyi hibával és nem sokkal több anyagi ráforditással kibir nállam anyit mint a golf.(ez csak álom)
kényelemre összehasonlithatatlan a két jármű a passat javára.
remélem ha ismmét szükségem lesz segitségre itt mindég megkapom. -
imyourfriend
őstag
válasz Khaosz55 #205589 üzenetére
38.1g-nál jársz, az még bőven fele alatt van de amúgy vannak erre idehaza műhelyek bár nem tudom melyik a legjobb választás. 58g környékén járok, most tavasz felé 350-400km-enként regenerál a dpf érdemes nem megszakítani a regenerációját, jó ha a soot mass calc 5g környékére lemegy regenerálás után és legalább 400km-t bír a distance since last regen, mielőtt nekiállna regenerálni.
-
Khaosz55
addikt
válasz imyourfriend #205591 üzenetére
Köszi, 5g-ra lement regenerálás után. Viszont hamarabb regenerált minta 350-400km az tuti. Most nem emlékszem hány km után, gondolom a sűrű városi használat miatt.
Kivárom a regenerációt kikvéve ha pont akkor kezdi el ha megbeszélt időre megyek valahova, de nem sűrűn szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz imyourfriend #205576 üzenetére
Ez december-január-február És nem járok + körre a dpf miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gitáros topic
- Mini-ITX
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- BestBuy topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest