-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opeter87
senior tag
válasz jagada #21548 üzenetére
A kód kérés változó, vettem mar le akkusarút és nem kért kódot. De hallottam olyat is hogy igen.
Nekem a 2 din méretű rádióm van.
Tipúshiba nem nagyon van az 1.6 benzines nagyon régi motor.
Hátsó kis ablak szokott füzyülni sokaknál, ezt 2006 körül javítottak
Hátsó ablakmosó szokott szét csúszni és nem jön a folyadék. Pár ezer forintos tétel.
Futómű nekem hibátlan és más sem panaszkodik. -
opeter87
senior tag
válasz FoBCRaistlin #21550 üzenetére
Igen
Nekem a 105 lovas 1.9 van, Neked?
-
opeter87
senior tag
válasz jagada #21554 üzenetére
Igen rossz a tömítés, de van mar új, ami megszünteti a szél zúgást.
Ez főleg a korai példányokra jellemző.Klíma van 5 fok alatt is, igaz jég hideget nem csinál csak a kompresszor kapcsol be és segít be a páramentesítésbe.
FoBCRaistlin
Nekem BXE a motorkód és egy DSG váltó segíti a mindennapjaim[ Szerkesztve ]
-
opeter87
senior tag
válasz FoBCRaistlin #21556 üzenetére
Hát igen, nagyon gyors csak ajánlani tudom
-
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
-
Babetta-X
senior tag
Tyű mi történt nemrég..
Leírom tanulságként, hogyan lehet egy nagyon olcsó alkatrész kispórolásából iszonyú nagy gond.
Az eset egy munkás módon használt vw poloval történt meg. Eljött a tulaj szíjcserére, a motortérbe benézve láttam, hogy itt bizony nagy bajok vannak, a vezérműszíj takarójából konkrétan hiányzott egy darab és el volt repedve több helyen nem is kicsit. Nem értettem a dolgot, az alsó motortakaró is hiányzott, de ennyire még nem láttam széttördelt műanyagot motortérben.
Hozzáteszem, hogy munkából adódóan sokat van sóderes, kavicsos helyen használva valószínűleg ez okozta a vesztét. Ajánlottam egy erősebb védő építését alulra, de ezt elvetette a tulaj. Azt mondta őt nem érdekli eddig is így járt vele, mondtam neki, hogy ez friss törés, és nem kéne így használni, megkérdeztem egy ismerőst, volt is a bontóba ilyen takaró, de ő ragaszkodott hozzá, hogy rakjam össze a legolcsóbb cuccokkal, nem kell új műanyag, meg semmi..
Összeraktam, de lelkem megnyugtatása érdekében nekiálltam és kétkomponensű ragasztóval összeragasztottam, kicsit megerősítettem, de mivel a törés egy rögzítő fület is érintett, meg eléggé kiterjedt volt így nem volt egyszerű dolgom.
Ez volt c.a fél éve.
Most hívott a csávó, hogy megállt az autó és nézzem már meg mert közel a házához történt.Elmentem és a vezérműszíj burkolaton további törés jött elő alulról (ez még olyan, hogy két részben van rajta a vez.mű.szíj takaró.) ennek hatására bejutott néhány kavics, ami kikezdve a szíjat szakadáshoz vezetett.
Így most egy pár ezres megspórolással elérte, hogy motor felújítás, vagy motorcsere...
Ne spóroljatok a szervizeken nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Babetta-X #21559 üzenetére
Aki hülye dögöljön meg.
Az egyik volt munkatársam fiestája is így járt mondtam neki vezérműszíjj takaró nélkül egy centit se menjen, de nem érdekelte.
Egyszer kiment anyjához vidékre, és ott az út széléről egy ág felnézett a motortérbe átugrott a vezérműszíjj burkolat híjján és haza már vonattal jöttMesélte hogy járt én meg megkérdeztem tőle na érdemes volt megspórolni egy bontóból 3000ért beszerezhető alkatrészt?
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #21556 üzenetére
ne hogy már ne tudjál olyan gyorsan váltani mint egy DSG?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Jól beszopta* ma... elvittem a kocsit a légzsákvisszajelző probléma miatt. Kiütötte a srác.. rá 1 perc múlva megint égett. Az én oldalamon lévő zsákkal van a probléma azt írja a gép. Szerinte a bolygatás nem tett neki jót... szét kéne szedni ,megnézni a kábeleket wd40 befújni őket hátha jó lesz utána. Mivel nekem sajnos semmi szerszámom így rá fogom bízni a dolgot. 5e Ft megcsinálja az egészet... addig légzsák nélkül járok...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #21565 üzenetére
Milyen szerszám kell hozzá? Szerintem 5k-ért az obiban megkapod ami kelhet és következő szereléshez is jól jön. Ha én meg tudtam csinálni a légkondinál a hőfokszabályzó motort, akkor ez neked is menni fog.
k. - Én tegnap láttam egy új E osztályos mercit, aminek a motorig lerombolták az elejét és érdekes módon egy légzsák sem volt berobbanva. Mai napig nem értem, hogy miként lehet ez.
[ Szerkesztve ]
-
-
k.
őstag
válasz V.Stryker #21567 üzenetére
Megmondom öszintén, hogy nehezen hiszem, hogy ott hiba lett volna. Mármint egy mercedesben a légzsákok sokkal komplexebben ellenőrizve vannak, mint egy átlagos autóban, igy számomra elképzelhetetlen, hogy azok ne nyiljanak ki. Vagy nagy ütést kapott mikor lassan ment, vagy álló helyzetben érte a csatt-mondjuk szembejövő autó?-
Legalábbis én igy gondolom, persze mamár bármi előfordulhat, az informatikai világban, csak a merci külön kiemelte, hogy szénné vannak biztositva a kocsijaik légzsák ügyileg, és azért fura, hogy pont azok nem nyilnak ki.Ha már biztonság, és új E merci.
kb 2 hónapja, egy vacsi új-LW-s rendszám volt!- E mercin ott figyelt egy kormányzár!!!!!
Azért megnézem azt a rablót, aki az 1 millás biztonsági rendszeren átküzdi magát, és a tescos kormányzár miatt végül otthagyja a kocsit -
Balupapa
senior tag
Kinek van kedvezménye unixhoz v bárdihoz? januárban vennék 2 első fényszórót a kocsimba persze nem ingyen kérem
_-=*WheelWhores*=-_
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #21564 üzenetére
tomcsi, lehet hogy végig pakolgatásba jobb, (2->3 sok idő ugye..)
de mondjuk 1->2/3->4 nem olyan biztos
megnézed 1->2 6 tized volt, az azért elég sok jó persze átlövi az ember sportba és gyorsabb.miért mennyi idő alatt is kapcsol a DSG átlagosan?
egy nagy előnye van a DSG-nek mindig optimális az ejtés és a gáz fröcs, ez elvitathatlan, no meg vissza váltásoknál tényleg fényévekkel jobb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
válasz VR6-Fan #21577 üzenetére
ott is jobb, mert mar elő van készitve a fokozat, felenged a kuplung és megy
szerk :"az egyik tengelykapcsoló nyitása és a másik zárása között mindössze 3-4 századmásodperc telik el. Ezáltal a sebességváltás a vezető számára észrevehetetlenül és a vonóerő megszakítása nélkül megy végbe."
ezekután csa nem mondod azt hogy gyorsabban váltasz
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #21581 üzenetére
Akkor pedig még egy kérdés merül fel ki cserélte és mire?
Én amikor a kocsit vettem, úgy voltam vele, hogy a 97-es autómba ne legyen légzsák azzal csak a szívás lesz.
Direkt olyat is vettem akárki akár milyen hülyének néz amiben nincs.
Igaz nem is járok miatta szerelőhöz(halkan megjegyzem ne legyen rá neked se szükséged soha, mert ki tudja pukkan-e időben pukkan-e és ott pukkan-e ahol kell.)
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #21583 üzenetére
nem biztos, hogy én bíznék bennük
Haver toyotájában jobbos ütésre kinyílt a balos légzsák.
Bár a kérdés az csak az ne mind a kettőnek kellett volna?
Szóval öreg légzsáknak a fele se igaz.
Egyszerűbb ha nem számítasz rá és nem is csinálsz olyat amiért szükség lenne rá.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #21584 üzenetére
Egyszerűbb ha nem számítasz rá és nem is csinálsz olyat amiért szükség lenne rá.
Eddig is ez volt a célom.
Pont ezt mondtad...
Feltétlenül szükséges a légzsák cseréje? -
aphra2
senior tag
válasz AMD Power #21589 üzenetére
Valószínű, hogy amióta bolygatva lett a kormánylégzsák a gyújtáskapcsoló csere miatt, azóta sz@rakodik, ez általában kontakthiba , vagy az átvezetőszalag hibája (elég érzékeny jószág )
A kontakthiba pedig rengeteg tipusnál előfordul, a nyomorult tervezésű és gyártású csatlakozók miatt, (magyarul sz@rok).
Tehát szinte biztos (98%), hogy érintkezés hiba , és nem légzsákpatron hiba a bibiSzerk: ingadozó akkufeszültség , vagy gyengélkedő aksi is megbolondítja a visszajelzőket, nem tudom aksid mennyi idős.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #21577 üzenetére
Hát bocs lehet én vagyok a béna, de azért egy DSG-nél gyorsabban váltani (természetesen kigyorsításra gondolok) elég komoly mutatvány lenne.
Legalábbis Luigben nem hiszem, hogy menne. Na mind1.AMD Power: B+ mi nem fosik még be nálad?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #21577 üzenetére
Lehet, hogy a teljes váltási procedúra 1>2 esetében 6 tized mp körül volt, de hogy közben rá tudta engedni a nyomatékot, az is látszik. A piros (G-erő) csak kicsit torpan meg, a gyorsuláson meg észre se vehető. Míg én bő 1 mp "várakozást" szöszöltem a 3 váltás alatt. Eközben nemhogy gyorsult volna, de még inkább lassult is a kocsi, a G-erő meg karcolta a 0 értéket.
Persze, lehetne még durvulni a manuálissal, de ezt a dsg alapban megcsinálja.
Pl itt van ez a golfi, elég jó a váltás szerintem, de még így is van "sok" idő, amíg csak gurul.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #21595 üzenetére
Több lesz az, mert ez a súly sofőrrel együtt ennyi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest