-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Az egyhat (legyen az 8 vagy 16V) teljesen elfogadható belépő motornak.
teljesen egyetértek veled kicsit rosszul fogalmaztam szóval újra neki futok semmi bajom nincs vele viszi a bodét de a gáz reakció nagyon vér szegények 1.6 8 szelepem volt annak oda léptem megugrott ez meg gondolkozik 3000 után észbe kap és elindul.. egyszóval a motor karakterisztikája nem jön be pl más 1.6 16 v ben jobban érzem hogy ott van az a 10x Le Ettől függetlenül tényleg semmi bajom vele Család másik gépe egy 5 ös golf 1.6 16 volt és bár nem szeretem vezeti parkolni imádok vele a szervója olyan vaj hogy csak na
-
tresh
addikt
Lehet ez az oka nem tudom De nagyon nem nyert meg
VR6-Fan: ezt egy kicsit bővebben kifejtenéd ? Barátomnak afn be csak át lett dobva az 1z lednkerék felszabályozva a többi nem és nagyon szépen lehetett csúsztatni és már bele vert 60-70ezret semmi baja még mindig olyan mint amikor utoljára vezettem. Mondjuk én feleslegesen amúgy se taposom a kuplungot/ csúsztatom
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz !Overdose! #70019 üzenetére
Pierburg légtömegmérő az öreg gépéhez. Fékmesternél 36+pk.
Más: Termeltek ám. Reggel óta majdnem 100 hsz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #70109 üzenetére
BLB 2.0 PD TDI
-
vendingo
veterán
válasz FoBCRaistlin #70109 üzenetére
Drága az ilyen tuning
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TaaT
veterán
-
FET-MEN
veterán
válasz Mágus2 #70120 üzenetére
Nagy kamu amit mondanak. Én nekem 1.6i-m van de mégis tudom milyen a diesel. Még a Fiat TD is ahogy turbó nyomás megvan, kb 2300-tól tiltásig ugyanúgy húz. Úgyhogy tévhit amit mondanak. És akkor egy komolyabb mint pl 3.0d , na ott 90-nél 6-osba odataposol,turbónyomás 1mp kb míg feláll, és 250-ig brutálisan egyenletesen gyorsít ki minden benzinest megfingat a kategóriájában. Nyomaték a lényeg nem a lóerő.
Iphone 7
-
HZoli87
veterán
Üdv!
Adott egy új Octavia. Nagy eső után olyat tapasztalok (pl.: másnap reggel), hogy mikor nyitom ki a vezető vagy utasoldali ajtót, akkor az ott megállt víz egy része nem kifelé, hanem befelé folyik (a gumiszőnyegre). Más tapasztalt már ilyet? Esetleg típushiba lenne? Mit érdemes megnéznem?
Köszi, Zoli
-
HZoli87
veterán
válasz FET-MEN #70123 üzenetére
Úgy pontosítanék, hogy ha nyitom a vezetőoldali ajtót, akkor nem folyik be semmi az utastérbe, de menet közben az utasoldalról igen, mert az nem volt indulás előtt kinyitva.
Szerk.: Mostanában lettem figyelmes rá, megpróbálom majd óvatosan kinyitni az ajtólat egy esőzés után, hogy pontosan hol és hogyan áll meg a víz.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Visszatérve a tegnap injektortisztításra:
Ha a lötty leold valami dzsuvát, akkor azt szépen bemossa a motorba nem? Lehet több kárt csinál, mint hasznot...
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #70112 üzenetére
Hogy is?
-
HZoli87
veterán
válasz FET-MEN #70125 üzenetére
Itt is valószínű a küszöb és az ajtó között áll meg a víz, ami normális esetben kifelé folyik a nyitott ajtóknál. Minden más esetben befelé (is).
Eddig nem nagyon vettem észre, vagy csak figyelmetlen voltam. 1 éves múlt az autó, nem tudom hogy van-e köze az a korai gyártáshoz.
Ettől eltekintve, meg pár apróságtól elégedett vagyok vele. 1.4 TSI szuper darab, újonnan legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
hát erre mit mondjak érezni kell, melegbe araszolgatáskor jön ki leginkább olyan mint ha ragadna a tárcsa jobban nem tudom kifejezni, lekvárossal még érezhetőbb.
FET-MEN:Te sem ültél még akkor erős benzin turboba azok 2500-8000-ig mennek
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Mágus2 #70118 üzenetére
Mutatott az ótószerelő egy belső radiátort, van benne egy vízzsák. Ha a 2/A-n toltam neki rendesen, ment a klíma, és nem forrt fel, és meleg volt, akkor mivan? 25 km alatt ki kellett volna fingania, nem?
Asszondja, mikor átnyomattam rajta slaggal a vassert, akkor a vízzsákban forgattam meg, ergo ott a bibi..
Mi a véleményed?[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
válasz FET-MEN #70133 üzenetére
miért az ötös ha állsz a gázon 7litert eszik ugye?
öszintén ezt a fogyasztás huszárkodás dolgot nem értem....
persze aki sokat megy... abba meg osztom Röfi úr vélemény arra hogy a pályán beálljak 150-re tempomattal bármilyen sor 4-es 2l körüli dizel motor 140-180le-je elég, és még azt se lehet mondani hogy dinamikátlan
akinek erős autó kell hétvégére az csak benzin, pontosabban hála a tér hódításnak E85/95....
szvsz egy jó szívó benzin kiautózhatóságát meg semmi nem fogja tudni überelni....
lásd berg cup szívó vs feltöltöttfreaghill:súly kérdése,200-300-tól....
de persze attól is nagyon függ hogy adott motoron milyen karakterisztikájú csiga van.
nagy A/R-el hirtelen betöltö turboval a 150le-t is érezheted erősnek.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
viperabácsi
addikt
Üdv
Kérdés mindenkihez : ' m körül mit érdemes venni ? Hugomnak kellene lehetőleg kicsi 5 ajtó , klíma minden más változht .(lehetőleg konszernes legyen , vagy marad a SWIFT
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
VR6-Fan
veterán
válasz FET-MEN #70138 üzenetére
2,8-ból a 300le mellé 400-450nm azért nem szar, és lehetne még egy 100-150-et kicsalni belőle
és tényleg 2500-8000 közt megy igazából menne tovább is de nem szép látvány a géptetőn keresztül startoló hajtókar
ekkora tartományba azért egy dizel se dolgozik, de mindegy dizel ferrari a király!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
vendingo
veterán
válasz FET-MEN #70138 üzenetére
A V6-V8 benzinek se szűkölködnek a nyomatékban. Még dízel prémium sportkocsit nem láttam. Ha ennyire mindenható lenne a dízel, akkor dízel lambok, meg ferrarik szaladgálnának az utakon.
Én V motor párti vagyok, van ott bőven nyomaték.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
freaghill
őstag
Csak most nézem. Valaki kivette a képemet a legördülőből.
-
dJ Peer
aktív tag
Mágus! Mondj erre valamit, kérlek.[link]
+ hidegen alapjáraton eléggé egyenletlenül jár, ráz.
+ megjelent a service insp, nem tudom van-e köze hozzá.
De a manuális (nullázó gomb benyom, gyújtás rátesz, óraállító elteker) verzióval nem sikerül kiütni. -
Dr.Zoo
senior tag
válasz vendingo #70141 üzenetére
A V10-nek vagy a V12-nek szebb a hangja. Ennyi... Egyébként ha abban egyetértesz velem, hogy az Audi R8-asa szvsz szupersportkocsi, abból is mert nagyot lépni a négycsillagos, és van belőle traktor....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz dJ Peer #70144 üzenetére
Állat nem járt arra, kábelek nincsenek rágva? Fojtószelepet meg lehet nézni, de inkább a beszívott levegő hő és nyomásmérőjére tippelnék, vagy a lambada. Kösd ki a lambadát és meglátjuk(csatlakozóját húzd szét). Ha nem változik, fojtószelep tisztítás, +beszívott levegő hő és nyomás mérőjének ellenőrzése.
De, hogy a legegyszerűbbtől induljunk, milyen állapotban vannak a gyertyák, kábelek, trafó?
[ Szerkesztve ]
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz FET-MEN #70148 üzenetére
Nekem a W12 fószvágen hangja teccik irgalmatlanul, és úgy megy, mint a gyorsvonat......
Hihetetlen nagy roller, egy ismim most cserélt motort egy B5-ben, de egy élményautó....
Én viszont elfogadnék simán egy R8-at dejzelben is. A nagy álom a W12, de az beteg egy konstrukció...
Nemhiába, a VW-n kívűl senki nem csinál ilyen motort... Olyan ez, mint a mazdànál a vankel motor. Beteg, de tettszik..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Formula-1
- Autós topik
- 3D nyomtatás
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- E-roller topik
- További aktív témák...