Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #7043 üzenetére

    gondolom milyen jó kedved lett ,de hát sajna ez van, próbállak lelkileg felkészíteni :)

    esetleg ha van olyan ismerősőd aki G2 fűtés radi cserében világrekordot dönt, úgy meglehetne probálni műszerfal kivétel nélkül is.

    karbi nem megfelelő beállítása!? (mondjuk 2000 alatt az enyém is hasonlót produkál, de azt betudom a motor felépítésenek.)

    root: cooler azért kell ugye hogy vissza hűljön a levegő mivel az össze préselés során fel melegszik és azt kell vissza hűteni normális szintre, és azért kell vissza hűteni mert minél hidegebb a levegő annál több oxigén van benne, és minél több oxigén annál jobb égés stb...

    "Siemens 5WP4 304" magyarul, mire gondolsz az ECU-ra?

    mi az hogy nem tökéletes? ha szar egy motor és szét borítom addig csinálom amég jó nem lesz.
    mennyit eszik?
    az hogy meggyűrűzték miért baj (már ha nem volt ovális a 1 henger sem)?
    a főtengely köszörülés már gond, inkább egy jót bele és akkor mehet rá a csiga vagy a kompresszor.

    az hogy mennyit jelentene motorja válógatja. ecu/leömlő/dobok kb 170-180-at kihoz belőle ha jó állapotú a motor, de többet már csak nagyon sok pénzért lehet ne kihozni belőle, akkor inkább feltöltés.

    MAP szenzort nézték az ECU-ban? meg a folytó szelepen a jeladót?(nem jut eszembe a neve :B )

    főtengelye jeladó lehetett cserélve, üzemanyag pumpa melegen néha azok is szoktak szórakozni.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák