-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz tomcsi23 #7650 üzenetére
Nem, ez GTi, és ez drágább volt, mint a GTi Cupra Sport, gyakorlatilag ez volt a csúcs:
Seat Ibiza (1993-99)
3Dr Hatchback 2.0i 16v GTi (97)
Production Start Date 15 October 1996
Production End Date 1 July 1998Seat Ibiza (1993-99)
3Dr Hatchback 2.0 16v GTi Cupra Sport (97-)
Production Start Date 1 April 1997Mint láthatod a GTi Cupra Sportot 97 április 1.-től gyártották, és az enyém 97 május 8.-án forgalomba lett helyezve, és nem 1 hónap alatt szoktak az autók megérkezni. És amúgy volt a 2.0 8v 115le motorral is volt Cupra.
Itt felvilágosulhatsz Ibiza Mk2 ügyben.Artengo TR 990 Pro
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7651 üzenetére
Milyen szerencse, hogy felvilágosulhattam, egész más lesz a napom.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
Ha valaki most cseréltetne olajat a seatjába akkor ajánlom neki a REPSOLT most itt most le van árazva rendesen...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7638 üzenetére
Azért ilyen sok a te fogyasztásod című mondatodon azért elmosolyodtam.
Szerintem ha megkapja a normális kipuffogót akkor még visszább fog menni a fogyasztás.
12 luk van a kipuffogón.
Elsődobon4 csövön3 hátsódob5.
Szóval ezt már jelentősnek mondhatjuk itt már tuti a folytás is más.Egyébként meg örülök neki, hogy erre a 8 literre is sikerült leszorítani.
A 14 literről egész jó eredményRenault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7641 üzenetére
Gti motor..az kéne
Amúgy utána számoltam és annyira nem vészes.
Kicsit 8 liter alatt van a 100 km.
Bár Nagyon komótosan közlekedtem, mert nem akartam,hogy a szervizelés előtt szétessen benne valami.Szóval, ha jó lesz végre, ami ha minden igaz ma beteljesül, akkor lesz az még 10 liter is.
Még eddig ki sem húzattam úgy rendesen...Jah: milyen olajat ajánlotok? Márkát? Kéne valami a gepjárműbe, meg egy olajszűrő is..
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
vicces
addikt
nekem is olyan 8 körül eszik az 1.4es ibizám. nem tudom hogy jöhet ki 6-6,5es fogyasztás...
:)
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #7650 üzenetére
cupra 3 féle motorral volt 2.0 8V 115ps/2.0l 16V 136ps (Ke-jet injection)/2,0l 16V 150ps (Digifant2)
rob210: meg lesz ott a /2, kipuf csere után fog az enni 7l alatt is.
m3tr0:most miért csak 17le-vel több mint a mostani, kicsit másképpen megy, de annyira nem durva, szerintem.castrol/mobil1 (drága)/liqui moly én enyémbe per pill ez van most 10W40-es bírja azt hogy ha kergetem a ménest de hidegen se sűrű, 3e km után sem eszi a motor (23 éves..), relatíve jó az ára is.
szűrőből meg Mann pl.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7635 üzenetére
Volt a háznál ilyen is! 3 évig, na ez lomha volt pedig 1.6-os és 75Le..
van a családba ilyen 1,2-es sedan fabia, hát őőő nem az én világom na -->> De miért naa? Átlagban hogy szoktál vezetni?
Amúgy meg ezt a lenézős témát azért mondom, mert a nagy átlag igenis lenézi a skodát.. Ami hülyeség a neve miatt, ugyanis ennek már csak a neve skoda.. VW motor, VW váltó, Audi padlólemez, és még sorolhatnám..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
tomcsi23
veterán
válasz DeadMeat #7659 üzenetére
Báze, lehet, hogy emiatt nem 5-6 l a fogyim? - ja, mondjuk a 6 lityit még valahogy talán össze is tudnám hozni, ultracsiga módon, tempomattal.
gamerkiller: a második linken finomíthatsz még egy picit.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7660 üzenetére
no azért a veki-hez nem illik annyira az 1,6-os motor
miért? mert szét kellett forgatni, még a normális közlekedéshez is.
én meg ált 1800-2000 közt váltogatok ha normálisan közlekedek. szokva vagyok ahoz hogy nem kell nyomni ha nem akarom.
de ált 1-esbe megmozdul, 2-es elnyom 2800-3000-ig aztán 4-es és már 50-60-al gurulgatok.
én tudom hogy VW.
tudom hogy nem fogok helyes író versenyt nyerni, ez van így jártam, ennek is meg van a maga oka.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7665 üzenetére
válasz is ment
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Ez már érdekelt volna egyébbként, hogy hol ideális váltani egy ilyen 1.6-ossal.
Én ha megyek akkor van hogy 3000 felett váltogatok.
A múltkor reggel (inkább hajnalban) piros lámpa 1es 2000--> 2es--> 3500--> 3as 3500--> 4es--> 3500--> 5ös padló és már 140nél kezdtem gondolkozni van-e értelme elvetetni a jogismat.
Kuplung be és gurultam vagy 5percig mire normális sebességre lelassultam
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egyébként ha ki szeretném a műszerfal világítást cserélni ahhoz, hogy álljak hozzá meg milyen izzókat vegyek?
Szeretném ha kék lenne a világítás, no és ha ledes lenne az se lenne gond
A skoda favorit topikban az egyik fórumtárs megcsinálta a 120-asba kék ledekkel és nagyon jól néz ki.
A favót meg is tudnám csinálni, de ennek még sose szedtem szét a műszerfalát.
Ráadásul a kilóméter órám napi számlálója is b.szik menni.
Szóval szerelek megint ha lesz egy kis időm.
Meg a torony csapágyat is kicserélem szerdán végre.
A jobb oldalam úgy lóg, hogy az életveszély.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
hát én ha lámpánál normálisan 1 ->2300/2->2300 (ha nincs értelme akkor 3-as kihagy 3000-ig kihuzat majd 4-es)3->2200/4-es (városba itt autózók 2000-res ford. 50-55, sajnos 5.-hez már 60-65 kell hogy 2000-ret forogjon.)->2500/5->7300-nál tílt
ha meg bekell férni a melletem lévő elé akkor:
2000-nél le a kuplungról, kicsit csusztatom aztán szállok le róla úgy nyomom lassan a gázt ahogy leszálltam padló és kapaszkodok a kormányba/1-> 7200 körül/2->szabályzásnál/-> 6800-7000/tovább nem szoktam nyomni főleg városban nem /4->6800/5->kiforog elméletileg, még nem próbáltam"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #7671 üzenetére
Én szívesen mennék, de sajna nem tudok költözködünk.
Marha rosszkor jött ez a költözés, még a szülinapomat sem tudom megünnepelni.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #7671 üzenetére
A májusi hétvégére névnapi és anyáknapi kirándulás van szervezve (family). Lacházára meg viszonylag sűrűn járok, a szülők ott laknak, szal meglátjuk.
(#7669) VR6-Fan: ilyen kihagyás nálam is szokott lenni, 1-> 3000, 2-> 4000-4500, majd 6-os
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
amexi
csendes tag
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, Octávia II.-nél jutott e már valaki arra hogy másik hifi cuccot tegyen bele?
Hogyan és hol lehet elvezetni az audio és táp kábeleket, a fejegység boxtól a csomagtartóig?Szét kell borítani hozzá a műszerfalat? Ha valaki csinálta már lécci írja le, sha esetleg van róla fotósorozat vagy videó, akkor kérem ossza meg velem. köszi.
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Már ha hátul volt hangszoró, ha nem akkor kicsit nehezebb a dolog, de én nem láttam olyan kocsit egy ideje amibe hátulra ne kötöttek volna hangszórót.
Renault power
-
amexi
csendes tag
Nem a hangszóróra gondoltam, elsősorban, de annak kábeleit is érdemes lecserélni, valódi hangfal kábelekre.
Hanem egy másik fej-et szeretnék berakni, de a fej boxon levő luk ahol a kebel bemegy nagyon pici, s nem fér mellé még 3 pár RCA kábel, amellett hogy foggalmam sincs hogyan és hol vezessem el odáig.a padló kárpitot sehol se látom hol lehetne sérülés nélkül felszedni, ugy hogy vissza is lehessen rakni.
Először gondoltam arra hogy az alvázon kivülröl viszem hátra a tápkábelt és az rca-t valami szigetelő csövel, de a motortérben szintén nem találok lukat ahol betudnám vinni a műszerfal mögé.
a mélyládának meg az erősitőnek a csomagtartóban a helye. De lövésem nincs hogyan kábelezzem be. -
gamerkiller
senior tag
válasz tomcsi23 #7678 üzenetére
A-A! Ebben a Fóbiában csak a helye van meg, nincs benne hangszóró előkészítés, csak elől van a két Xplod! Azthiszem itt a skodánál van hangszóró előkészítés, pár ezresért megcsinálják hátulra is..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7680 üzenetére
Ok, akkor nem nyert.
amexi: ezt a bontásos kérdést passzolom, esetleg itt is megkérdezheted, hátha.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vicces
addikt
-
rob210
nagyúr
Nem fér mellé 3 pár rca?????
Az hogy lehet?
A kábelek nem olyan vastagok.
A csatikat meg így is úgy is utánna forrasztod rá, mert a gyári kábelek szarok.
Tehát szál behúz csati felforraszt és akkor hol a gond?
Az erősítőt a magnó motoros antenna vezérlője vezérli azaz a kék szál (nagy álltalánoságban).
A testet meg le tudod venni akár honnan.
Szóval ezt én most nem értem, hogy mi a bajod vele.
A másik meg az, hogy a kesztyűtartó környékén van a biztosítéktábla arról mindent le tudsz venni ami kell a bekötéshez.
Renault power
-
Tibi71
csendes tag
Sziasztok.
Új Octavia 1.4 tsi-t akarok venni,van valakinek véleménye,tapasztalata róla?
-
rob210
nagyúr
Hát nem tudom nálunk céges autók az octaviák.
Most cserélte le őket a cég példa nélkül az összeset, mert gyenge volt az 1.4 es motor ehhez a kasznihoz.
12 autóról van szó.
Most az 1.9-esek szépen hasítanak.
Meg 4 darab 1.6-os az is jó de az igazi az 1.9-es.SZVSZ az 1.4 es gyenge ehhez a kocsihoz.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Audi trans AM az a hang
gamerkiller:igen, de a komolyabb töltőnyomást úgy értettem hogy, amég minimálisan a légköri nyomás felett dolgozik a turbo addig nem fogyaszt sokat, de utána azért kortyolgat.
isten ments hogy én töltő nyomást emeljek egy 1,4 TSI-n föleg mondjuk egy 170-esen, még szét esik.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Én mondottam ez az én véleményem.
Én szeretek kényelmesen autózni alacsony fordulatszámon.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
a "sok" ccm érzetét és nyomatékát semmi nem tudja vissza adni.
(dizelektől meg tekintsünk el, nem túlsok olyan épített TDI van ami 2500-nál nagyobb ford. tartományba képes a maximálishoz közeli teljesítményt leadni)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7698 üzenetére
nem feltétlen, de nekem a saját kocsim is furcsa a mai napig, mert látványosan csak 4000 felett megy.
igazából 2,8 V6-hoz és 1 tonna körüli súlyhoz vagyok szokva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen