- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #8448 üzenetére
Egy kérdés hozzád mint szakihoz.
Elképzelhetőnek tartod, hogy az enyém motorjához valami tuning bubus hozzápiszkált?
Csütörtök péntek M5-ön haladtam Kiskunmajsa oda vissza.
Lefelé még csak 130as tempó finoman egyenletesen de hazafelé megszállt az ihlet és 160-at kihúztam az autóból 4000.-es fordulatnál.
Anno nekem azt mondta mindenki ezek az autók 5500ig bírják.
Mi lehet a kisautómnak a vége?
Nem mint ha ki akarnám próbálni mert az asszony már 160nál is sírt rít, hogy baj lesz ebből.Egyébbként meglepően kényelmesen vitte a 160-at.
Olyan volt mint egy jól autózható sebesség.
Az apró rezgések is megszűntek 140felett.
Néha egy két erősebb szélnél szó mi szó kapaszkodtam a kormányba de ezen kívűl nagyon elégedett vagyok a szekérrel.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Te is ill. a szerelőd tuningolt rajta azzal hogy azt a rossz karbit ledobta róla!
azért egy ~900kg-s 75le-s kocsiról beszélünk az nem olyan rossz súly le arány
6000-nél van a gyári tíltás, amit szerintem 5.-ben is ki kell hogy forogjon
itt megtalálod a gyári gyorsulás vég seb. és egyéb adatokat, azért illik fentartással kezelni nekem 208km/h-t ír végre, valósággal szemben 190-nél 4.-ben 6000 pörög, és az 5.-et meg ha nincs szét kopva a gyári váltóval kiforogják (az 260-as órát leforgatja a videok tanulsága szerint, 4km/h-t csal az órám)
szóval 180-at a Tiednek is vinni kéne.
szóval nem hinném hogy meg lenne piszkálva a Tied szimplán valószínű jól állapotban van a motorja, és ezek ennyit tudtak, elég jól mentek ám, annak idején.
no meg most is lehet vele a sok 1,3-as szuzist meg 1,4-es Golf-ost szivatni...
részmeről egyszer próbáltam a helyi "teszt pályán" (6 fokos hosszú egyenes emelkedő) ott 4.-be eltoltam neki ugye 190-ig.
olyan meg nincs nagyon ha véletlen kitévedek fő útra hogy 150-160-ig ne tolnám el neki
amúgy országúton ha sietek akkor 110-es tempóra szoktam beállni, ott nem fogyaszt és kényelmes is no meg halad is.
pályán nem nagyon szeretek járkálni, unalmas, viszont hatékony az biztos
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #8453 üzenetére
Én mindig azt szoktam, hogy "ha nem maradsz csöndbe, még azt is megelőzöm."
Általában bejön.
De nekem mázlim van, nekem 150 körül szokta mondani, hogy félek, kanyargósabb úton. Nekem sikerült hozzászoktatnom a sebességhez.Nem tudjátok véletlen, volt itt egy WTCC -s Seat TDi fan, aki egyszer beugatott hozzánk. Szeretnék visszaugatni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8461 üzenetére
Jah, rootkiller fórumtárs, most rákerestem. Kár, hogy most nincs itt. Priviben nem jó, az nem nyilvános. Majd ha látom, hogy ideír, beírok neki. Egy hozzászólás lesz, és az csak külön neki szól. Hozzáteszem, ő az egész topic -unknak szánta azt amit akkor írt.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
[link] Ha valaki egy jó 2-es GTI-t keres, nem volt még telibe fújva a kocsi....
BMW001:ahogy érzed, nem kivántam bele folyni annyira nem izgat a WTCC
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #8465 üzenetére
ölni tudnék egy olyan műszerfalért, főleg a 8k-s ért
nem tudom a képeken komolyat nem látok, lehet tetőre tették esetleg jég káros..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #8467 üzenetére
mint ahogy neked a diszko tuning
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
No...
(#8457) fekeandras: hehe, nehéz úgy közös programot szervezni.
(#8458) rob210: nem rossz ötlet.
(#8459) VR6-Fan: még félreértené a zacskót. Amúgy oldalról nem is nagyon látni rá, beljebb vannak az órák. Max a fordulatszámmérőt figyelheti, az van balon.
(#8460) BMW001: ezt kipróbálom már egyszer, de szerintem nem lesz hatásos. Van, hogy már 100-nál is pampog, ha rosszabb úton megyünk. Persze, ez nem egy izmos, suhanós limó, hanem csak egy kis konszern traga.
Látom azért, a vihar nem indult el (vagy máshol zajlik)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
-
rootkiller
őstag
válasz #00809728 #8476 üzenetére
Kurva ocsmány és ízléstelen a cuccos szerintem.Továbbá valahogy nálam az autó nemigazán kelt sportos érzést, előbb nézem egy csicsás nagy ocsmány fekete koporsónak. Ez nem egy japán cuccos, erre kurván nem való spoiler, meg mindenféle csicsa, gagyi krómtükör, idióta feliratok, meg stb. Ha ezt tundingolni akartam volna, akkor úgy állok neki, hogy eltüntetem az indexet, a tetőlécet meg az antenna helyét...
Áhh hagyjuk, egy családi autót faszééé' kell tuningolni, ezt nem erre találták ki, inkább vett volna az ipse egy TDi Leon FR-t, és állt volna neki ízlésesen. Faszányosan ültetés, fölös csicsa eltüntetése, meg ilyenek, de ez...
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8476 üzenetére
a krom tükőr tényleg gagyi hatást kell, meg a lökik se épp szépek de kinek mi tetszik (root) ezért nem kell kritizálni senkit mert neki más a szimpatikus.
felnik viszont jól állnak neki, de nálam ez már diszko felni kategoria, bár ennek függvényében is egy ilyen bioler-re hasonlót raknék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8460 üzenetére
nekem ma az útitársam 170nél pampogott. egy a-klasse mercivel keménykedett egy zsidó rabbi, gondoltam letolom.
pályán néha a 190-200-ba is belekóstoltunk, ott nem szólt semmit. de ez a raccsingolás nem jött be neki. pedig 4sávos, nyílegyenes volt, 110es korlátozással, forgalom nuku. az nem tetszett neki, hogy jött a körforgalom, én voltam a külsőben, a rabbi a belsőben, én meg addig nem voltam hajlandó fékezni, míg a kis mercivel nem fékezett. egész jól bírta, gondolom nem a legkisebb alapmotor volt benne. de én voltam helyzeti előnyben, nagyobb tempó, nem nekem kellett sávot váltanom a körforgalomhoz, szóval tudtam, hogy hamarabb fog fékezni. abszolút nem volt veszélyes, nem is kellett nagyon pedált taposnom. de utána fel akart pofozni a jobb egyben a hölgyike.
-
fekeandras
őstag
válasz tibi666 #8480 üzenetére
Egy ismerős ML 320 CDI mercijével volt szerencsém nemrég utazni egy rövidebb úton.Meglepő volt.Benyomta a tempomatot 100km/h-ra ott 7.ben 1200at forgott a motor.1400ford/perctől 510nm áll a sofőr rendelkezésére, 1200nál görbe szerint 480Nm-t tud a motor.100nál pillanatnyi fogyasztás 5,2liter!Mindez egy hatalmas, böszme nehéz üresen is több mint 2tonnás luxusterepesben.Beszarás.Ha kicsit megszaladna biztosan valami hasonlót vennék.Geci kényelmes volt.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #8484 üzenetére
gl500, ne aprózzuk el.
mondjuk annak szerintem a fogyasztásmérője 10 liter alatt nem is mutat.na, majd télen megveszem a cls-t, aztán beszámolok a fogyasztásról. csak kérdés, hogy használt cls 500, vagy új 320cdi.
-
keIdor
titán
válasz rootkiller #8483 üzenetére
Hosszú történet és nagyon OFF ez most ide... de ma találtam eladót, így le is veszem!
tibi666: Ilyen kell neked. Ma láttam egyet a városban, Svéd volt, mondom ez se turista. Hazajöttem gyorsan megnéztem az árát... hát majdnem infarkust kaptam...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #8487 üzenetére
nekem annyira nem egyértelmű, mert az 500-as az 500-as.
most egy w210 e270 cdi van, fullos, csak 4matic, meg automataváltó nincs benne. egyébként bőr, navi, tv, amit el tudsz képzelni. tavasszal le akartam cserélni, vettem egy új c320 cdi-t, de ellopták 1500km után.
de télen újra belevágok, és most nem elégszem meg a c-klasseval, hanem megveszem álmaim egyik autóját, a cls-t.
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #8477 üzenetére
A trágár tundingolás helyett elég lett volna egy nem tetszik. Ám, a zaino hatását kell nézni, nem a "csicsát".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
válasz rootkiller #8477 üzenetére
Hy!
Oké vágom,hogy neked nem tetszik de azért NE engedd el magad ennyire.Elég annyi neked nem tetszik és kész.
1, nem mindenkinek tetszik mert nem vagyunk egyformák.Valaki szuzukit vagy hondát vesz valaki meg seatot vagy skodát.
2, gondolom a Te lovédból majd tőbbre futja.Remélem mihamarább láthatunk róla képeket.
3, Őrültem,hogy megoszthattam veletek eme képet.
4 lényeg nem a spoyleren volt hanem a ZAINOS kezelésen.Egyébként az autó a tuningstereoban bent lesz azért kelett kiglancolni.
Rootkiller a tuningstereot se vedd meg KÉRLEK.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8493 üzenetére
előtte képed meg egy közeli esetleg van ?
tibi666:ezek a Zaino motyok egy plusz réteget hoznak létre a fényezésen (caa még egy lakk réteg csak nem olyan tartós), meg a karcokat enyhébb fényezési hibákat lehet eltűntetni polirral, a többi szer, meg a már említett védő réteget hozza létre.
ami azt eredményezi hogy nem kell órákig vakargatni a bogarakat hanem elég csak egy nedves ronggyal megtörölgetni az elejét, a por sem ül úgy bele a fényezésbe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
Hát, nekem megint rovar mészárszék kinézetű a kocsi eleje.
Úgy látom, muszáj lesz majd egy kis wax nekem is. Bár azért még reménykedem a szélvédőmosómban(ez egy új projekt, még csak elméleti síkon), hogy leszedi őket. Sajna már rászáradtak, és szombaton és(vagy) vasárnap megint halomra gázolom őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen