-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
[link]
ültetés vagy pogácsa kell, vagy megint új felni"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7851 üzenetére
sztem a magassággal nincs baj.
inkább a felni szélessége furcsa...olyan mintha keskeny lenne...simán lehetne sztem szélesebbamúgy ez is elég jól néz ki
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
hát még 2-2 cm-t elviselne elől hátul, az biztos! csak kérdés megéri e....
hát jah eddig 15X7col volt (maga a felni nem tetszett..) most meg 15X6col, szemből baromi undorító. viszont egy pozítivuma van, nem ér bele sehol.
nem baj majd kap 2-2,25-ös pogácsákat és akkor pont annyira lesz kint hogy a rendőr ne ugathasson érte
köszi, de csak sajnos képről (nagyon) közelről már annyira nem, e egyenlőre még azt a 150-155le-t akarom picit feljebb tornászni, vagy a súlyt lejjebb
DeadMeat:anyag kérdése és hogy hogyan ér rá az esztergás ismerős.
de egyenlőre még ez erős fejtörés, mert nem tudom hogy viselnék a 2cm-t a csapágyak. szerinted?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz tibi666 #7850 üzenetére
Ki mondta, hogy dagonyázni?? A szar magyar utakra, továbbá ha az ember síelni megy, és hóba kell menni a hegyekben, szerintem nagyon fasza ha inkább Allroad és nem nem sima. Anyámnak is Altea Freetrack van, és sokszor jól jön, hogy magas, igazi magyar utakra való kocsi. Én mindenképpen erősen megfontolnám az Allroadot, és úgy gondolom, hogy a hátsókerekes kacatok felejtősek síelni menni, azzal sokkal könnyebben elakadsz a hóban, mint quattroval.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7856 üzenetére
igen A6 futómű a magyar utakra, légy észnél ember, szerint a sok lengő karos futóművet mennyi idő alatt nyírják ki a magyar "útak"?
a magyar utakra lada niva/uaz/gaz kell
DeadMeat:most beszéltem ET-khez meg felnikhez jobban értő emberrel, 1-1,5 lesz a jó, az tényleg nem hangzik annyira durvának.
12-13-14 soproni tali (most időben szóltam ) addigra össze kell rakni a kocsit, főleg a zenét
gamerkiller:részemről jöhet, esetleg ha kint lesz a busa motoros trabi (asszem fehér) arról egy kis extra is jól jönne
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
Na, hétvégén TrabanT találkozó van.. Képek kellenek? Biztos lesz majd egy pár VW motoros jószág..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rootkiller
őstag
válasz VR6-Fan #7858 üzenetére
Amúgy meg az Allroad magasságára gondoltam, nem a futóműre, de úgy gondolom, hogy egy "terepre" tervezett futómű többet bír ezeken a nyomvályús szar magyar utakon, mint a német Autobahn-ra tervezett. És a ballonosabb gumi se hátrány, nem károsodik a drága nagy méretű alufelni.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7861 üzenetére
annyibna különbözik az allroad-é hogy nem sima "gólya lábak" vannak hanem légrúgó helyettük.
aprópó lesz valami érdekes a standon, mire föl szedtek beugrót külön ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7864 üzenetére
Ejha, én meg lehet hogy ki sem megyek ingyé.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rootkiller #7864 üzenetére
valószínűleg én is meg a kocsim is, a biztosításom miatt
tomcsi23:pedig jöhetnél, asszony pajtás dumáld meg
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
adalbert1
veterán
-
attrax
aktív tag
Na gartulálok a google fordítóknak.
[link]
Télen a hit a kezdő meg a spárgasípok...há persze[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7856 üzenetére
hátsókerekes kacat... ez vicces.
mikor síelni mentünk tavaly, akkor az én hátsókerekes, traktor mercedesemmel mentünk.
az elsőkerekes autókat nem győztem kerülgetni, mikor ők pakolták fel a hóláncot, az én kacatom simán felmászott. picit tolta a fenekét jobbra-balra, de felértünk lazán. és végig uralható volt az autó. ennyit erről.amúgy úgy néz ki, hogy mercedes lesz belőle. találtunk egy szép w210 290td-t. ha élőben is jó, akkor megveszi. pedig hátsókerekes kacat. és a barátom több mint 2 millió km-t vezetett már le életében. mégis a hátsókerekes kacatokra esküszik, ellentétben veled, akinek még jogosítványa sincs.
szóval, ha esetleg mégis a6 lesz, ami csak akkor lehet, ha nem találunk épképzláb mercit, vagy bmw-t, akkor sem lesz allroad. megnéztük együtt őket és szerinte kifejezetten visszataszítóak ezek a műanyag elemek rajta.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7853 üzenetére
Szvsz nekem a favoriton volt szélesítés.
Ha jót akarsz nem teszel rá.
Vagy a csapágyakat 6-7 hónaponként ki kell majd cserélned.
1cm es szélesítés is gyilkol.
Főleg a kanyaroknál teszi magát nagyon oda a csapágyaknál.
A kormányozhatóság is módosul és a gumikat is jobban eszi.
Szerintem vágasd meg az ívet és akkor tehetsz bele szélesebb felnit.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tibi666 #7874 üzenetére
Azért azt nekem ne akard beadni, hogy hóban te elmentél olyan helyen a hátsókerekes autóddal ahol az elsőkerekes elakadt.
Ez még viccnek is rossz.
Annyi előnye van csak a mercinek, hogy dög nehéz, de ha az elkezdi tolni a seggét akkor ott meg is lehet ásni neki a halógödröt.
Sok bmw-t láttam én már vészvillógóval az út szélén.
Amikor az elsőkerekes kicsi szekér vígan fűtötte az utasteret és kacsintott neki egyet.
Renault power
-
tibi666
senior tag
nem kell elhinned, nekem attól nem lesz jobb, vagy rosszabb, hogy mit gondolsz az autómról. nem feltétlenül akadtak el, hanem tették fel a hóláncot. azt, hogy az elsőkerekes biztonságosabb, meg uralhatóbb, a gyártók sugallják az embereknek, hogy letolják a torkukon a költségcsökkentési célból készített hajtást. tökig pakolva, 4 emberrel, sok súllyal a hátsó tengelyen, hátsót riszálva, de felmentünk. az elsőkerekesek hóláncoztak. ez van.
-
VR6-Fan
veterán
pont az hogy a felni nem elég széles, a bodé már ki van peremezve 8 colig jó ET-vel eljesen jó vagyok .
tibi666:talán volt eszük és nem akartak a csúszos szerpentineken keresztben felmenni vagy csak nem olyan bátrak mint Te"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #7879 üzenetére
Ez oké is én tudom minek mi az előnye illetve hátránya.
Azt is tudom miért jó a 4 kerék hajtás.
De a valótlan állításokat nem szeretem.
Az, hogy havas uton valaki jobban elboldogul egy hátsókerekes autóval, mint egy elsőkerekessel, az egy f.szság.
Senkit nem megbántani akarok távol álljon tőlem, de olvasson el bárki egy két tesztet.
Renault power
-
fekeandras
őstag
Haldex
-
gamerkiller
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7883 üzenetére
nem muszáj ám autózni, ha 4 gumira nincsen pénzed.
ha télen egy nyárigumis belém jönne, letépném a fejét. -
gamerkiller
senior tag
válasz tibi666 #7884 üzenetére
Van ám olyan helyzet, hogy muszáj autózni.. Mert aki autóval jár dolgozni azt mit tesz?
Mellesleg semmi baj nincs a jó nyári gumikkal télen.. Nem kell állatul közlekedni!
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
rootkiller
őstag
Amúgy szerintem a hátsókerekes fanok itt eltévedtek...
Amúgy Allroaddal nyugodt szívvel mennék hegynek, mert alattam van a torsen meg magas a bódé, de egy hátsókerekessel már nyugtalan lennék. Múltkorában amúgy kipróbáltuk mit tud a freetrack, és mély sárban emelkedőnek simán felment, ahol egy FWD vagy RWD pörgött volna, pedig "csak" haldex. Jó tudni, hogy télen hóban is számíthatsz az összkerékmeghajtású autódra.
tibi666: Amúgy meg ha ennyire hátsó-fanok vagytok, minek nézegettek Audit?[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7885 üzenetére
nincs a fenét.
ha annyit nem bírsz összeszedni, hogy saját és mások anyagi, valami testi épségéért vegyél négy téligumit, ráadásul a fábiára virsli kerék kell, akkor talán el kell gondolkoznod, hogy valamit rosszul csinálsz.rootkiller: audiból is csak quattrot néztünk. bmw-ből csak 530d-ket találtunk, de azt a motort annyira nem dícsérik, mercedesből sem nagyon láttunk jókat, úgyhogy picit bővítettünk. de most találtunk egy szép mercit, valószínűleg az lesz a befutó. a kétütemű trabant amúgy jó terepjáró, ez halál komoly.
én nem félek a hátsókerekes autóban télen. ismerem a képességeit, megbízok benne és simán elmegyek télen síelni vele. zárjuk ezt le szerintem, a vw-sek között hiába terjesztem a hátsókerékhajtás előnyeit.
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7887 üzenetére
+ 2db diffizár (allroad)
-
gamerkiller
senior tag
válasz rootkiller #7888 üzenetére
Ami nem jó se télen, se nyáron.. Tapasztalat..
Tibi: Igen furcsa a gondolkodási módód! Szerinted hány ember volt az idén télen aki nyári gumival közlekedett? És miért is kell a Fábiára virsli gumi? Te valami öltönyös audis üzletember lehetsz csak....
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
fekeandras
őstag
válasz gamerkiller #7891 üzenetére
Mercis...
De téligumi kérdést tekintve igaza van.
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7891 üzenetére
engem nem érdekel, míg csak a fának mész, de ha nekem jössz télen nyárival, vagy nyáron télivel, azt nem fogod megköszönni. de most halál komolyan, vesz valaki mondjuk 1-2 millióért egy autót és sajnálja azt a 100 ezer forintot 4 gumira. ok ezek nem csúcs téligumik, meg csak kis méretben vannak ennyiért, de könyörgöm gondolkozzunk már.
amúgy eltaláltad. csak mercis.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
-
fekeandras
őstag
1 garnitúra 14es új Nokian téli gumi (4+1db) kb 105ezer forint.Egy kisebb koccanás is többe van annál.De ez csak az anyagi része.Én félnék a szeretteimet mellém ültetni havas, taknyos úton -15°c ban egy nyári gumis kocsiban.Lehet ésszel menni azzal is ez tény, de egy fossá keményedett nyárigumival hóban menjen már fel valaki a naphegyre vagy valahová ahol kemény meredek dombot kell megmászni, még az AWD + nyárigumi párosítás sem biztos, hogy elég lenne a feljutáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz rootkiller #7894 üzenetére
lélekben még az vagyok, vagy legalábbis az szeretnék lenni. a külső ízlés kérdése.
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7883 üzenetére
Voltam én is ilyen csíra, 4 fasza nyárival mentem latyakos úton, egyszer csak nyugis 80-as tempónál, ötödikben elindult a sebességmérő felfelé. Kis kanyar is jött, alig bírtam megfogni a kocsit. Na akkor kicsit befostam, szerencsére volt hely (új nullás), így csak az ijedtség lett. azóta télen téli, nyáron nyári.
písz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest