Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyantusz

    tag

    válasz S W A T #2477 üzenetére

    A rep.tartalékra való "keró" viszont mindíg elfogyik a manapság oly "divatos" feltorlódások és időcsúszások miatt. Pláne mivel az Emma vihart előre jelezték, így aki hamrabb ért eme Lufthansa-s A330 előtt a körzetbe (ugye "légibusz" járatokról van szó), azok természetesen át lettek irányítva a többi reptérre (bizonyos mértékig a szálító légitsaság állja a további szárazföldi utazást, v. pihentetést - saját buszain és szállodáiban, de nem mindíg).
    Fel teszek pár kérdést:
    - Mi van, ha a torlódások miatt már fogytán volt a kerozin?
    - Mi van, ha a "kisegítő" reptereken is torlódások voltak? (ugye az A380-at nem azért tervezték, mert konganak a légifolyosók az ürességtől...)
    - Mi van, ha (orvosi) vészhelyzet volt a fedélzeten?
    - Mi van, ha a pilótáknak csak ez az egyetlen egy lehetőségük maradt? Letenni a gépet valahogy!
    Mert ha így van, akkor bizony sok vér kell abba a bizonyos pucába, hogy a kapitány meghozza ezt a döntést, mert ugyebár a felelőséget ekkor is vállalni kell. A másodpilóta is tuti markolta a botot rendesen...
    A repülés nem csak "móka és kacagás", a szabályait vérrel írják!

    Aki akar olvasni róla, az ezt is bányászhatja.
    Times Online-cikk

    Egyébként szerintem nem A320, hanem 330 volt.

    [ Szerkesztve ]

    Örülj ifjú ember a fiatalságodnak! (A prédikátor könyve)

Új hozzászólás Aktív témák