Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz izomman1 #51176 üzenetére

    Ugyanezt tudja a VR sisakot monitorként ( Virtulal Desktop ) akarod használni és beálítod a flat 2d játékot reshade el 3d re és VR sisakba nézed 3d -be nem pedig TV vagy monitoron csak sokkal magasabb a gépigénye főleg ha jó felbontáson akarod tolni. ( de akkor se élesebb a kép vagyis én nem látom élesebbnek sok játékot 1080 p re tudsz csak állítani de van igaz 1-2 amit 4 K ra de a különbség monitorom és VR G2 sisakom között majdnem elenyésző!)
    Sebastian most sztárolja ahogy linkeltem fentebb dobd el a VR sisakot hajrá szemüveg nélküli 3D ez a jövő :D 1500 euroért.. csak ennyit mondtam fentebb..
    A VR játékok más még a moddolt is bár azok meg Final Fantasy esetén meg mondjuk egy Elden Ring esetén nem annyira franko csata jeleneteknél , amikor össze vissza ugrál a kép.
    Cyberpunk az ok volna HA 4090 el lehetne fullon maxon (felbontáson is) tolni akadás mentesen 1 MFT os beruházás esetén ezt elvárná az ember de sajnos nem megy még azzal sem rendesen! (Nem VR ra lett optimalizálva sajnos ) Talán DLSS3 de ott meg Lukas az Nvidiára vár, hogy oldja meg hát lehet arra várhatunk..

    [ Szerkesztve ]

  • Márton

    nagyúr

    válasz izomman1 #51176 üzenetére

    Én tisztában vagyok ezekkel, az eredeti imax lineáris polárszűrőt használt, a RealD-k meg cirkulárisat, ahogy a tv-k is. A lineárison kevesebb a szellemkép (ghosting), de érzékeny arra, hogy a fejedet egyenesen tartsd. (mondjuk én általában nem alszom mozi közben :B )

    Sajnálom, ezt a mondatod még mindig nem tudom értelmezni:
    "A passzív 3d nem azt jelenti kicsit csalóka a kifezezés, hogy az nem 3d tudott az nem tudta az imax 3d .."

    Milyen nyelven van :F

    Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

Új hozzászólás Aktív témák