Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #17055 üzenetére

    A dadogás attól jön, hogy állandó a vertikális szinkron. Ez nem a gyártók hibája, hanem az alkalmazásé. Amint 60 fps-ről leesik akármennyire picit az fps akadni fog egyet. De az MS ezt már megoldotta. Go Windows update és leszedi a két új flipchain API-t, ami ezt kijavítja. A Forza 6 Apex erre tartalmaz már egy implementációt is, ha frissíted az alkalmazást. Probléma letudva.

    Igen, mert az AMD-n ütközött a hapsi. Ez egy játékbeli bug, ami ütközésnél előjöhet. Szintén javítva lett egy javítással. Ezek a dolgok a DX12-vel nem kizárhatók, mert a meghajtó már nem játszik szerepet, így az alkalmazásfejlesztő elronthatja a menedzsmentet. Nyilván ennek az előnye, hogy olyan, hogy képi driverhiba nem létezik többet, de a hátránya, hogy az alkalmazás oldalán kell megírni hibátlanra.

Új hozzászólás Aktív témák