Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #23335 üzenetére

    A Frostbite-tal egyértelműen nem veszi fel a versenyt, de a Frostbite a legtöbb motornak egy utópia, főleg az új verziója, ami szoftveresen implementált GPU-val gyorsított kivágást. Az Unreal Engine 4-nek a Microsoft csak a leképezőjét írta át jóval optimalizáltabb formára, meg persze megszüntették azokat az eljárásokat, amelyek megakadályozzák a több GPU-s rendszerek támogatását, de a motor alapvető működési koncepciója nem igazán változott. Továbbra is egy klasszikushoz közelítő deferred render technika csak a temporális rendszerek nélkül. Ez a klasszikus alap 2002-es kutatásokra épül, míg a Frostbite jóval újabb rendszer, amit 2010 körüli kutatásokra húztak fel. Na de persze a Frostbite hátránya is, hogy mobilon meg sem moccan, míg az Unreal Engine 4 még ezzel a klasszikus deferred leképezővel is megy az új Androidon. Szóval van itt azért pro/kontra érv.

Új hozzászólás Aktív témák