Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #24021 üzenetére
Ahogy látod ez volt az elsődleges oka, ami miatt az UE4 DX12 módját dobták és fejlesztettek egy sajátot. Az Epicet túlságosan a mobil érdekli, és a mobilra nem fókuszáló címek sokkal komolyabb beruházásra kényszerülnek.
A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni. Egyáltalán nincs szükség a CryEngine V-re. Egyszerűen csak a 3.6-os motor struktúrája kell.
(#24022) Egon: Mint mondtam az AMD a Hollywood VR területén utazik. Elsődlegesen azért választják az AMD-t itt, mert más nem kínál professzionális VR megoldásokat a filmkészítőknek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Asszociációs játék. :)
- A UK-ban is elérhetők az AirPods Pro 2 hallókészülék funkciói
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ford topik
- További aktív témák...