Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Látod, és megint az van, amit szoktam mondani. A Ubisoftnak nagyon jó, mert olcsó lesz a PC port a DX12-vel. A felhasználó semmit nem érez ebből, mint pozitívum, tehát ez az egész DX12 csak arról szólt, hogy nekik kevesebb pénzből megoldható legyen a PC nyűg. Mert egy nyűg nekik a PC már egy jó ideje, sajnos.
Ezért volt hatalmas hiba szerintem világmegváltóként kommunikálni a DX12-t, gyakorlatilag az egész fórumon azt olvasni, hogy mekkora csalódás mindenkinek. -
#85552128
törölt tag
Szép kis összeizzadt lista, az Ashest meg a kiegjét külön számolva meg belevéve a mantlet is, a Caffiene, Dota-val épp meglett a 25 cím novemberre a "25-30 AAA + a kicsik" helyett nyárra. Már csak a 3dfx Glide-ra épülő játékok hiányoznak és még túl is teljesített az ipar
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Húzzuk ki ami nem DX12/Vulkan és meglátjuk mi marad.Csak említés szintjén eleinte milyen játékokra írtad mik kapnak majd miközben vagy nem kapták meg vagy el lettek csúsztatva, a Fable mondjuk teljes cancelt kapott
:
1, NFS
2, SWBF
3, Mirrors Edge
4, ME: Andromeda
5, Project Cars
6, Fable Legends
7, Batman AK
8, Witcher 3
9, Just Cause 3
10, Robinson: The Journey - nem is jön PC-re.lehet valami kimaradt, a kicsiket (pl ark survival) direkt nem számolom ide.
Na ezért nem érdemes ennyire előre számokat mondani, ezekkel tényleg meglett volna a 25-30 AAA ha mostanáig kijöttek volna, de nem így lett ME:A-nak még most is csak "spring 2017" a megjelenési dátuma.
-
bivalyolo
őstag
Semmi gondom nincs DX12 alatt a multival. DX11 alatt valóban elég rossz az élmény, de DX12-vel majdnem két és félszer gyorsabb a sebesség.
Ehhez mit kell elkövetni, hogy így menjen?

DX11-ben sokszor 40 fps-t karcolja, néha még ez alá is beesik, DX12-ben pedig az elején nagyon durván szaggat, egy kis idő után ez mintha mérséklődne de sajnos nem szűnik meg, és itt is jellemző, hogy droppol 40 fps-re.
-
#85552128
törölt tag
A beépített mérő ami mindig eltűnik ?

"GPU-specifikus hibáról még nem hallottál ugye?
"260X, 290X, 380, Furyval hibás volt - ja AMD GPU specifikus.

Mondjuk nem azért, de legyen akármilyen szuperDX12 a játékban egy 7850k-val nem fogsz akadásmentes BF1 multit csinálni sehogy sem, mikor még az újabb i5-ök is kevesek...
-
do3om
addikt
De gyakorlatban ez sokszor nem így alakul.
Mikroakadások még most is vannak AMD alatt. Az optimalizálás meg amit írsz nem tudom hól van, mire gondolsz? Nem tudnak csak AMD-re optimalizálni? És ez az eredmény amit ezek után fe4ltudnak mutatni?
Büszkék lehetnek magukra
Olyan minimális eltérések jönnek ki az egymásnak ár és sebesség terén ellenfélnek szánk GPU-k között, ami nem támasztja jelenleg alá amit írsz. -
proci985
MODERÁTOR
oke.
na mindegy, meglatjuk, nagyon ugy nez ki a gameplay egy az egyben maradt a regi, max felpatchelik. foleg, hogy egy helyen talaltam 40 euroert (inkl definitive edition), szoval ennyiert max varok par hetet amig valamennyire helyrerakjak.
Deus Ex Mankind Divideddel is ez volt a fo problema, mire tul voltunk a masodik het nagyjavitasan addigra mar vegeztem is vele... majdnem annyira jo moka volt, mint az elso Deus Ex, usq 16 evvel ezelott.

-
_drk
addikt
660Ti-vel fullhd medium-High beállítások! Zárt helyen volt fix 60fps. Nyílt tereken 40-50, Csak ott voltak droppok, engem annyira nem zavart, attól játszható maradt.
Én magam is meglepődtem hogy majdnem high-on ilyen szépen fut. Az alapból egy jól megírt játék szerintem. -
proci985
MODERÁTOR
pedig nagyon úgy néz ki, hogy nem az idTech6, hanem az idTech5 távoli rokona (neten mindkettőt írják, de az előbbi a valószínűbb).
oké, mondom másképp: az idTech5 iszonyatosan háklis volt az égvilágon mindenre, az idTech6 ugyan látványban semmi extrát nem tud, de legalább a stabil 60fpst hozza közepes hardveren 1080pben megjelenés után pár nappal, ami így 2016ban egyáltalán nem rossz.
mindegy, meglátjuk, ha teljesen random módon katasztrófán fut akkor valszeg az idTech5 kódbázisra épül.
-
proci985
MODERÁTOR
most nézem, hogy enginet cseréltek (grafika alapján nem tűnt fel, hogy nem UE van alatta), a Void engine pedig nem más, mint az átcímkézett idtech5.
komolyan, nem véletlenül nem használta senki azt a vonatszerencsétlenségnek is beillő motort (pontosabban: olyan erőforrásmanagement és szinkronizáció kellett a megatextúrázáshoz ami potenciálisan agyonveri a teljesítményt, miközben valós előnye már nincs, tetejében kb a csillagok állására is érzékeny futásteljesítmény szempontból).
akkor azt hiszem részemről kivárok.
-
proci985
MODERÁTOR
végre
agyalok kéne még egy erősebb desktop és amikor kifut, a belépő Haswell-E remek megoldásnak tűnne a célra, de ha végre lesz mainstream vonalon belépő i5 alacsonyabb órajelen 6x2 számolóegységgel, akkor inkább kivárok.
főleg, ha valamelyiknek lesznek virtualizációs kiterjesztései is. ezek után már csak az kéne, hogy pl a gradle scriptek tudjanak több szálon futni, aztán részemről teljes lenne az öröm és bódottá.
-
Peat;)
veterán
Mert rossz üzletpolitikájuk van hogy mindent házon belül akarnak megoldani egy nagyra nőtt struccszervezettel. A játékiparban szerintem egyre tisztább hogy ez nem a jövő modellje, ráadásul a nagy kiadók a marketingre is rámentek, ők generáltak egy lufit hogy a költségek meghatározó része reklámra kell hogy elmenjen, így aki nagyobb címet akar manapság fejleszteni kénytelen beállni ebbe a butaságba. Meg manapság jóval több nagy cím van mint régen, már csak az éves címfrissítésekkel megduplikálták a nagy kiadók a termékeiket, a keresletet valahogy elő kell teremteni rá.
-
proci985
MODERÁTOR
vizhuteses domainen vannak paran egyebkent akik youtubeon vannak es jok, de az specialis, foleg mivel ott a vizualis inspekcionak eleg nagy szerepe van, ellenben 10-20%os meresi elteres ami GPUnal kritikus az viznel annyira nem.
de ott eleve nyomtato sajto nem nagyon mert mert annyira retegmegoldasokrol van szo. bar anandtechnek most vegre volt egy hianypotlo irasa, avagy vegre megbizhato helyen is osszevetettek egy szep nagy epitett vizet az egybevizekkel / csucs leghutesekkel.
-
gxcman
tag
Teljesen véletlen találtam meg a videót.
Bár mindenki ( én is ) töri gépfelújításon, cserén a fejét...furcsállottam milyen csekély érték szerepelt mint felvett teljesítmény,,,bár mindig is érdekeltek az alacsonyabb energia fogyasztású pc-k, ezért hitetlenkedtem, amiben mások is megerősítettek.Remélem a válaszod alapján kevesebb, a témát érintő hozzászólás kerül a fórumba.
-
huskydog17
addikt
Ejha, egyszer akarok egy finomat poénkodni, azt meg véresen mellre szívod. Erről nem tehetek.
"Én hülye azt hittem, hogy segítek eligazodni az új jelenségeken, de csak kiszakítottalak titeket abból az állapotból, amit boldog tudatlanságnak hívnak."
Boldogok a tudatlanok, mert ők mindig tanulhatnak valamit a Messiástól!
(Mielőtt ezt is mellre szívod közlöm, hogy ezt is poénnak szántam) -
Dancs Ákos
csendes tag
Üdv!
Szeretném megkérdezni tőled,hogy az NVIDIA GTX 1070eknél melyeket micron rammal szereltek ott minden micron rammal szerelt kártyán hibásan működik a memória??
Értem ez alatt azt,hogy aki nem tapasztalt még képi hibákat a micron rammal szerelt kártyáján attól függetlenül azokon a kártyákon is hibásan működik a memória??
Van arról információ,hogy a gyártók mennyire gyorsan fognak BIOS javítással elő állni a probléma orvoslására???
Ha nekem gtx 1070 micron ram tulajdonosképp nem tapasztalok hibát attól függetlenül ajánlott lesz feltennem a BIOS frissítést???
A boltnak vissza küldhetem javításra a kártyát ha itthon nem akarok bajlódni a BIOS frissítéssel??

-
schawo
titán
Akármeddig gondolkodom, egyre inkább úgy tűnik, hogy ez nagy mértékben növeli a stutter névvel jellemzett problémát. Ha van egy kis rés a számítási kapacitásban, akkor nyomunk egy presentet, és elkezdjük számolni a következő képkockát (tehát már most rögzíjtük az állapotokat). Számoljuk a képkockát bőszen, de mivel nem áll rendelkezésre a teljes számítási kapacitás (hiszen még az előzőn is molyolunk egy ideig) az újonnan érkező képkocka számítási ideje is teljen véletlenszerű lesz. Aztán megint lesz egy kis rés, ahogy a képkocka vége felé közelítünk, amire átlapol egy újabb képkocka. Mivel a presentek nem képkockahatáron vannak, hanem szinte dobókockázunk egyet, hogy mikor érkezzenek, nekem ez mindenképpen megnövekedett stuttert (rángatást) jelez, de talán késleltetést is megnöveli (habár a késleltetést kompenzálhatja a több kirakott képkocka).
Eddig azt képzeltem, hogy csak képkockahatárok között multiengine-eznek. Ennek így nem sok értelmét látom. Az fps növekszik, az élvezeti faktor csökken.
-
#85552128
törölt tag
És ezek közül melyik jelenti vissza külön a CPU és GPU FPS-t ? Kétlem, hogy akkora különbség lenne, főleg, hogy akkor az erősebb procin is ugyanúgy hülyeséget kéne mutatnia.
(#23545) Abu85 Tehát akkor 0, ismétlem nulla gyakorlati bizonyítéka van ennek, márpedig ebben az esetben nemcsak az FX-en, de a másikon is jelen kéne lennie azoknak az "anomáliáknak". CPU frametimeot egyébként a BF1 biztosan közöl, mert a frostbite már jó ideje tudja ezt.
-
#85552128
törölt tag
Hitmanben pár FPS-nyi (jelentéktelen) eltérés van CPU és GPU FPS-nél.
Amúgy computerbase meg más site is már lemérte az érkező 16.10.2-vel és a multi-GPU azzal is csak DX11-ben működik, dx11/12 között is minimális különbségek vannak, sőt leginkább pont a DX11-es mód gyorsult kicsit az FX-en.
-
proci985
MODERÁTOR
ugy emlekszem valamelyik tesztoldalnak van kamera alapu frametime merese, annak elvileg mukodnie kell. viszont nem emlekszem, hogy tomsnak, anandnak techpowerupnak vagy hocpnek volt ilyenje. (utobbi egy-masfel evben miota megvannak a 290Xek nem nagyon nezek GPU teszteket).
-
#85552128
törölt tag
-
Venyera7
senior tag
Igen, kíváncsi vagyok, hogy mennyit dob majd a teljesítményen. Azért már az RX sorozat itt szépen meggyalázza a konkurens GTX 1060at és még erre jön shader intrinsics, ami reményeim szerint 30-40% boostot ad majd.
Ez szép és jó is, de még nem tudni, hogy az Nvidia is kap-e optimalizálást.(#23481) guftabi96
Egy RX470,80-at biztosan kihajt majd függetlenül az API-tol.

-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ehhez még a compute culling is hozzájön, amire láttunk már például a Hitmanben és a Deus Ex Mankind Dividedben. A Frostbite azonban eltérő módot használ NV-n, mert amíg AMD-n és Intelen strukturált pufferbe dolgoznak, addig NV-n konstans pufferbe. Ennek jó oka van, mert a Hitmanben és a Deus Ex Mankind Dividedben látszik, hogy az NV mennyire belassul, ha strukturált puffert kell használni, csak éppen a compute shader hátránya, hogy konstans pufferbe eleve nincs írási joga. Viszont ezt a Frostbite új verziója úgy oldja meg, hogy strukturált pufferbe ment NV-n, majd azonnal átmásolja az adatokat a konstans pufferbe. Az aszinkron DMA miatt ez eléggé olcsón megúszható. Viszont ez is lassít, csak éppen nem annyit, amennyit a Hitman és a Deus Ex Mankind Divided konstrukciója.
-
schawo
titán
Még egy ilyen kis minta alapján, mint a ph felhasználótábora, könnyen felbecsülhető volna a steam minta nagyságrendje, ha valóban kíváncsi volna valaki. Egy egyszerű kérdőív elég volna, ha tényleg kételkedsz az adatok megbízhatóságában.
Jobb híján saját adatok:
Persze az én egymintás statisztikám nem ér, de mivel nem tudok jobbat, most ezt kapod tőlem. Azt tudom, hogy engem kb évente kérdeznek meg, és én le is adom. A megrendezettek száma ez alapján kábé 10m/hó lehet. A válaszadók számát ez alapján becsültem milliósra. -
schawo
titán
A professzionalitás kifogásolható, de az eredmény még nem könnyen megkérdőjelezhető. Azt tudjuk, hogy a minta milliós nagyságrendű, olyan méretű, amivel semmilyen másik kutató cég nem dolgozhat. Persze feltételezhetjük, hogy szándékosan hamisítják az adatokat. Ebben az esetben legjobb, ha a világon semmilyen statisztikát sem hiszünk el, legalábbis Churchill alapján semmiképpen.
-
#85552128
törölt tag
Itt van ugyanez a jelenet egy 970-en és egy 390-en a DX12-es UWP verzióból: [link]
Egyiken sincs lámpa az asztal alatt. Szóval vagy jelenetfüggő, vagy pont a 480-on jelenik meg most hibásan és valószínűleg a reflektor fénye szűrődik át az asztalon keresztül ahova nem kéne. Eleve mi világítana az asztal alatt

-
Ezeken a képeken a szín és a kontraszt beállítások mások, ezenkívül a másodikon a FOV nem ugyanaz.
Más renderelés beli különbséget nem látok, ráadásul a második képen a jelenet se egyezik, mert az egyiken lő a faszi, a másikon nem. A bevillanás a szék mögött akár ettől is lehet. -
#85552128
törölt tag
Lol. Egyszerűbb volt DX11 portot készíteni mint UWP DX12 -> DX12-t ? Ne már, ha igen komoly gondok vannak...
Ha pedig máshogy nem csináltak volna hozzá egy launchert ami elindítja az UWP appot. Mindent lehet csak akarni kell, de ezen látszik, hogy a steames megjelenés a Remedy magánakciója, a dobozos verzió kiadója is más lett.
-
#85552128
törölt tag
Az a különbség szimplán adódhat abból, hogy nem ugyanaz a jelent játszódik le mindkét alkalommal. Az asztalon lévő dolgok a fiók fölött sem úgy vannak és amikor lő az NPC az asztalon eltalál valamit és felröppen - ez az RX 480 videón nem történik meg.
Na és milyen kiterjesztés okozza a 30-100%-os instabil GPU használatot 480-on ?

Persze majd a storeból, szerintem egy nap alatt többen vették meg steamen mint a storeból április óta...
Inkább szóljon oda az AMD a "havernak", hogy adják ki steamre is a DX12-es apit vagy minél hamarabb adjanak ki valami fixet az instabil GPU használatra. -
#85552128
törölt tag
Scaling OFF sem volt meg a stabil 1080p@60 egy Fury X/980 Ti-vel és most sincs szóval nem, nem fut jobban a DX12-vel sem (AMD lehet nyer ~5 FPS-t), ugyanúgy fut. Az nVidia talán nyer annyit, hogy most már az AMD előtt vannak (nv-dx11 / amd-dx12), de kellene egy friss DX11/12 bench.
Azért a pár FPS-ért viszont nem éri meg szenvedni a store verzióval az AMD-seknek sem. Már csak a mocsok húzás miatt is, hogy a DX12 api crapstore exkluzív direkt is a DX11-eset venném steamen. -
Peat;)
veterán
"És DX11-ben is nagyon sokat fog számolni ahhoz, hogy előállítsa azt a képminőséget, amit kínál."
A képminőség alatt mire célzol? Nekem megvan a játék, dx12 alá, ha feltúrkálok minden csúszkát a látványban nem látok semmi különlegeset. Konzolos videokat néztem vásárlás előtt, szerintem ott is vannak szebb megoldások, nem is egy. Milyen képminőség akkor és miért adódik hogy 1080-as vga kell neki? Nem lehet hogy el van basz*a a motor inkább?
Annyira tech szemszögből nézed a dolgokat hogy lassan teljesen a két véglet lesz a techszemszög meg a játékos szemszög. Pedig elvileg a minőségnek közel kellene egymáshoz állnia, szemszögtől függetlenül... -
#85552128
törölt tag
-
Ren Hoek
veterán
"Technikailag lefutna, csak lassítana/lassíthatna."
Ez a tech magyarázat hozzá, semmi több.A valóság meg ez:
"A BF1 csak olyan konfigurációhoz és VGA-hoz reklámozható, amiben Polaris 10 van." == marketing bullshit.Nem szívlelem egyáltalán ezt az optimalizáljunk kártyánként dolgot. Majd jön a Vega, az is kap valami spec aztán lassan minden játékhoz külön kártya kell. Béefegy már le se fut Polaris nélkül
és ennek még tapsoltok is dölyfösen. 
Hálistennek csak ilyen szirszar értelmetlen effekt lesz, vagy icipici gyorsulás - ahogy szokott lenni. Netán 1070/1080 is ugyan olyan frankón viszi enélkül is.
-
Ren Hoek
veterán
"A specifikus eljárások többsége amelyeket sehol máshol nem lehet használni, csak és kizárólag Polarissal."
Ez gyomorforgatóan gusztustalan dolog. Miért pont a Polaris? Miért pont egy alsó-középkategóriás GPU? ...de tök mindegy... felőlem lehet Asus speficikus kód is, ígyis úgyis gusztustalan tempó ez. Az AMD és a csatlós fejlesztői sem jobbak semmivel az NV spec dolgainál.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PC bontás - Thermaltake ház, Fsp 650W, GIGYBYTE AB350M, AMD RYZEN 5 1600x, 16GB DDR4 3000, GTX 1080
- ASUS Zenbook 14 Flip UN5401QA / 2.8K OLED / Ryzen 7 5800H / Radeon Vega 8 / 16GB RAM / 1TB SSD
- MSI GeForce RTX 3080 10Gb GAMING Z TRIO
- MSI RTX 3070 8GB GDDR6 SUPRIM X - Dobozos, Újszerű - Eladó!
- RTX 5000-ES SZÉRIA ÚJONNAN GARANCIÁLIS ELADÓ TERMÉKEK! 5050, 5060, 5070, 5080, 5090.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R7 3800X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB GameMax STORM Black Adata 600W
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
:



"










